|
Платинум Банк 2009-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 05 лис, 2012 16:38
Konstantinn написав: feniks написав:Во-вторых выполнение платежей через PayPal (да и через Amazon тоже) наоборот происходит как запрос на списание без СVV2-кода. И если нет функционала, который позволит временно или постоянно отключать проверку этого кода, то оплата не пройдет.
Сколько раз оплачивал покупки в различных магазинах, включая амазон и ebay (через пейпал), никогда это проверку не отключал. Вообще только из интернета узнал, что это оказывается в некоторых банках нужно делать  Не знаю как в Платинуме правда, его картами не оплачивал.
Вполне возможно. Знаю, что есть всякие Virtuon/Virtual карты, которые не требуют этого вообще. Хотя если Electron или Classic и нет вообще проверки на этот код, то это явная проблема с безопасностью. Кто мешает магазину снять все деньги, если этот код отключен. В банке, текущим клиентом которого я являюсь, можно по звонку отключить проверку на определенный срок (а если этого не делать, то после трех списаний без кода, карта блокируется системой безопасности и разблокируется по звонку).
-
feniks
-
-
- Повідомлень: 37
- З нами з: 24.10.12
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 16:42
Шановні представники банку в відділенні мені пояснили, що операцію поповнення ощадного депозиту відкритого в ІБ потрібно здійснювати в 2 прийома. 1. Поповнюєм поточний чи картковий рахунок через касу. 2. Вже в ІБ поповнюєм ощадний з поточного чи карткового. Для чого ще одна ланка. Якщо клієнт не має доступу до інтернету, то друга ланка для нього нереалізовна. Ну відключили мені інтернет за неуплату. Як тоді бути?
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 17:34
tatop написав:Шановні представники банку в відділенні мені пояснили, що операцію поповнення ощадного депозиту відкритого в ІБ потрібно здійснювати в 2 прийома. 1. Поповнюєм поточний чи картковий рахунок через касу. 2. Вже в ІБ поповнюєм ощадний з поточного чи карткового. Для чого ще одна ланка. Якщо клієнт не має доступу до інтернету, то друга ланка для нього нереалізовна. Ну відключили мені інтернет за неуплату. Як тоді бути?
..тоді ой...  банку потрібно терміново блокувати карту "не платоспроможного " клієнта 
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7344
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 408 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 05 лис, 2012 17:48
tatop написав:Шановні представники банку в відділенні мені пояснили, що операцію поповнення ощадного депозиту відкритого в ІБ потрібно здійснювати в 2 прийома. 1. Поповнюєм поточний чи картковий рахунок через касу. 2. Вже в ІБ поповнюєм ощадний з поточного чи карткового. Для чого ще одна ланка. Якщо клієнт не має доступу до інтернету, то друга ланка для нього нереалізовна. Ну відключили мені інтернет за неуплату. Як тоді бути?
якось провів операцію прямого поповнення даного депо "Ощадний" безготівковим платежем з ІБ іншого банку (це було перше пробне поповнення цього депо). Гроші зайшли на рахунок, але був дзвінок з банку, що так робити нізя і просили в подальшому діяти по описаній Вам схемі - транзитом через поточний або картковий рахунки.
-
YaVI
-
-
- Повідомлень: 547
- З нами з: 30.03.10
- Подякував: 21 раз.
- Подякували: 22 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 17:59
-VICTOR- написав: tatop написав:Шановні представники банку в відділенні мені пояснили, що операцію поповнення ощадного депозиту відкритого в ІБ потрібно здійснювати в 2 прийома. 1. Поповнюєм поточний чи картковий рахунок через касу. 2. Вже в ІБ поповнюєм ощадний з поточного чи карткового. Для чого ще одна ланка. Якщо клієнт не має доступу до інтернету, то друга ланка для нього нереалізовна. Ну відключили мені інтернет за неуплату. Як тоді бути?
..тоді ой...  банку потрібно терміново блокувати карту "не платоспроможного " клієнта 
Пішов до сусіда і поповнив ощадний чепез ІБ з поточного. Це було вже годину тому. Вже з сусідом і по сто грам хряпнули. Як дивлюсь в ІБ, так гроші на ощадний ще не зайшли. Що діється, хтось говорив про пару хвилин?Ще раз зайшов, грошей на ощадному немає. Ні ребята, такой хокей нам не нужен. 
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 18:04
tatop написав:Як дивлюсь в ІБ, так гроші на ощадний ще не зайшли. Що діється, хтось говорив про пару хвилин? Ще раз зайшов, грошей на ощадному немає. Ні ребята, такой хокей нам не нужен.
Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр 0-800-308-308, или напишите на info (at) ptclick.com.ua, обязательно опишите проблемную ситуацию, приложите скрин и укажите ваше ФИО и ИНН, спасибо.
-
PtClick
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 18:10
PtClick написав: tatop написав:Як дивлюсь в ІБ, так гроші на ощадний ще не зайшли. Що діється, хтось говорив про пару хвилин? Ще раз зайшов, грошей на ощадному немає. Ні ребята, такой хокей нам не нужен.
Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр 0-800-308-308, или напишите на info (at) ptclick.com.ua, обязательно опишите проблемную ситуацию, приложите скрин и укажите ваше ФИО и ИНН, спасибо.
А це не є розкриттям банківської таємниці перед третіми особами, які не несуть відповідальності за її (банківську таємницю) збереження?
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 18:14
tatop написав:А це не є розкриттям банківської таємниці перед третіми особами, які не несуть відповідальності за її (банківську таємницю) збереження?
Добрый день. Это обращение в контакт-центр, при аналогичном обращении по телефону указываются те же данные.
-
PtClick
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 18:21
PtClick написав: tatop написав:А це не є розкриттям банківської таємниці перед третіми особами, які не несуть відповідальності за її (банківську таємницю) збереження?
Добрый день. Это обращение в контакт-центр, при аналогичном обращении по телефону указываются те же данные.
Напевне я завтра зайду у відділення, а то я тут ще кучу безобразій познаходив в ІБ. Завжди відзивався про Ваш банк позитивно і тому не хочу про них тут говорити. Робити антирекламу. Думаю у відділенні слід буде скласти письмове звернення, ну якщо оперативно все не владнають. І вже завтра чи на днях тут відпишусь.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 05 лис, 2012 19:18
Итак, ПЛАТИНУМ, пора вводить 26+1% и на год, иначе сбежим... Был сегодня в Альфе 24% -12мес, может и добавят от суммы и как бывшему...? ( Дельта-26-год) По ежемесячному пополнению - нет у банка приемлемых условий по депозитам. (Нашел для себя и друзей уже 23% с ежем.выплатой и пополнением) Прошел год, а в ПБ так и не решены многие вопросы, не смотря на обращения, как в офис, в службу поддержки, на этом форуме. Ну, а за гробовщика в Киеве, забираю 31 для начала...31.11
Востаннє редагувалось dok в Пон 05 лис, 2012 20:10, всього редагувалось 2 разів.
-
dok
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 774
- З нами з: 27.11.11
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 42 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15948465 |
|
|
50492 |
8349776 |
|
|
19707 |
3912011 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|