Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Игорь Алексеевич написав:Не Банк, а муравейник сегодня стал Дельта.
Игорь Алексеевич... Я не vimex, поэтому со спокойной совестью могу сказать : если что-то Вас не устраивает, так... никто ж не держит. Вон еще 175 банков в Украине. Ну, в Запорожье может не все представлены... Надоели Ваши истерики по любому поводу и без повода.
Дброго дня. Питання до представників банку: Ситуація трапилась 24.01.2013 (четвер) у центральному відділенні м.Києва. Попопнював рахунок по ощадній картці №1 через банкомат, але перерахувавши купюри банкомат чомусь вирішив їх повернути. Проте зробити цього не зміг і видав повідомлення, що трапилась технічна помилка. Звісно гроші не були ні зарахововані, ні повернуті. Одразу ж написав заяву з проханням зарахувати кошти на поточний рахунок. Через пів години прийшла СМС з підтвердженням, що заяву зареєстровано. Менеджер сказала, що гроші мають бути зараховані у вівторок, оскільки інкасація банкомату буде в тільки понеділок. Проте на рахунку досі жодних змін. Прохання до офіційних представників банку прояснити ситуацію з коштами і відсотками, які я недоотримав в зв"язку з технічними проблемами.
dionysus написав:Доброго дня. Підкажіть, буть ласка, нещодавно почав користуватися КК №1 Еволюція і виникли запитання. Тут на форумі вже прочитав інформацію, що аби не нараховувалась щомісячна комісія 9.90 грн, потрібно сплатити всю заборгованість (проводив операції в торговій мережі) в передостанній робочий день місяця. Питання: !. Сплатити потрібно до 17:00 сьогодні 30.01 чи це можливо зробити в післяопераційний час? 2. В мене є операції, які я проводив 28.01 в понеділок і по факту сума заблокована, але не проведена. Як можна уникнути ситуації, що я сьогодні до 17:00 погашу заборгованість без врахування цієї суми а після 17:00 банк може провести по рахунку транзакції за 28.01 і відповідно завтра може бути нарахована комісія 9,90? 3. Комісія 9.90 нараховується з відкриттям останнього операційного дня місяця в ПЗ Банку? (для розуміння)
Прошу вибачення, якщо запитання не коректні, пишу вперше. Дякую за відповідь.
Шановний dionysus, день та час оплати кредиту залежить від каналу погашення. З детальним регламентом зарахування коштів у Вас є можливість ознайомитися на сайті Банку http://www.karta1.com.ua/wheretopay.php. Звертаємо увагу, що плата за обслуговування карткового рахунку списується в останній робочий день місяця у наступних випадках: 1) на день списання плати на рахунку обліковується заборгованість, 2) на день списання плати на рахунку є залишок власних коштів Держателя, при цьому, якщо залишок власних коштів по рахунку менший, ніж встановлений розмір плати (9,90 грн.), плата встановлюється та списується в межах позитивного залишку коштів на рахунку. Дякуємо за Вашу зацікавленість послугами Дельта Банку!
dionysus написав:Доброго дня. Підкажіть, буть ласка, нещодавно почав користуватися КК №1 Еволюція і виникли запитання. Тут на форумі вже прочитав інформацію, що аби не нараховувалась щомісячна комісія 9.90 грн, потрібно сплатити всю заборгованість (проводив операції в торговій мережі) в передостанній робочий день місяця. Питання: !. Сплатити потрібно до 17:00 сьогодні 30.01 чи це можливо зробити в післяопераційний час? 2. В мене є операції, які я проводив 28.01 в понеділок і по факту сума заблокована, але не проведена. Як можна уникнути ситуації, що я сьогодні до 17:00 погашу заборгованість без врахування цієї суми а після 17:00 банк може провести по рахунку транзакції за 28.01 і відповідно завтра може бути нарахована комісія 9,90? 3. Комісія 9.90 нараховується з відкриттям останнього операційного дня місяця в ПЗ Банку? (для розуміння)
Прошу вибачення, якщо запитання не коректні, пишу вперше. Дякую за відповідь.
2. Зачем вы если пытаетесь выйти в ноль пользуетесь впритык - 28 января??? Теперь смотрите в каком супермаркете и во сколько вы покупали 28.01 и сравните по своей выписке аналогичные покупки (в этом же магазине-если они были) - и через сколько дней они проходили по счету.
pharus написав:Delta Official, При переводе с ОК1 жены на мою ОК1 вместо одноразового пароля-подтверждения платежа пришло несколько копий предыдущей смс получасовой давности о перемещении средств между картами жены ("Шановний клієнте, операція на суму.... по картці.... успішно 10:46 залишок ...."). Повторная попытка закончилась тем же результатом - пришло еще 2 клона старой смс.
Когда же ИБ и смс-сервис до рабочего состояния допилите???
Уважаемый pharus, уверяем Вас, что специалисты Дельта Банка работают над усовершенствованием сервисов, предоставляемых Банком. Приносим извинения за доставленные неудобства.
по 3-му вопросу dyonysus спашивает во сколько происходит списание 9.90 гривен 31-го января. В 9:00 или в 14:00 или в 17:00 ??? Установлено ли точное время??? Или хотя бы плюс-минус час-два???
blacksun написав:Ситуація трапилась 24.01.2013 (четвер) у центральному відділенні м.Києва.Попопнював рахунок по ощадній картці №1 через банкомат, але перерахувавши купюри банкомат чомусь вирішив їх повернути. Проте зробити цього не зміг і видав повідомлення, що трапилась технічна помилка.
Что-то банкоматы барахлят. У меня аналогичная ситуация была в пятницу в отделении на Гагарина. Пыталось вернуть 100 грн и застряли. Насколько понял, ситуация типичная: на звук подошел охранник с линейкой и извлек из прорези застрявшую купюру. После чего все работало нормально. Может обслуживающим механикам надо подрегулировать возврат купюр, чтобы они точно в прорезь попадали?
blacksun написав:Дброго дня. Питання до представників банку: Ситуація трапилась 24.01.2013 (четвер) у центральному відділенні м.Києва. Попопнював рахунок по ощадній картці №1 через банкомат, але перерахувавши купюри банкомат чомусь вирішив їх повернути. Проте зробити цього не зміг і видав повідомлення, що трапилась технічна помилка. Звісно гроші не були ні зарахововані, ні повернуті. Одразу ж написав заяву з проханням зарахувати кошти на поточний рахунок. Через пів години прийшла СМС з підтвердженням, що заяву зареєстровано. Менеджер сказала, що гроші мають бути зараховані у вівторок, оскільки інкасація банкомату буде в тільки понеділок. Проте на рахунку досі жодних змін. Прохання до офіційних представників банку прояснити ситуацію з коштами і відсотками, які я недоотримав в зв"язку з технічними проблемами.
Шановний blacksun, ми готові підключитися до оперативного вирішення ситуації, викладеної у Вашому повідомленні, для чого просимо надіслати Ваші дані (ІПН, номер рахунку) на адресу Delta official.
Classif написав:Запитання до Delta official А де можна "переглянути" баланс Дельти на кінець 4-го кварталу у відповідності до вимог "класичного" бухобліку (такого, де пасиви завжди рівні активам), а не за Дельтовскими стандартами, коли активи на початок минулого року були менше пасивів, а на початок цього навпаки - пасиви менше активів?...
Шановний Classif, результати фінансової звітності за 4 квартал 2012 року розміщені у відповідному розділі на сайті Банку http://deltabank.com.ua/about/financial_results/ Дякуємо Вам за увагу до Дельта Банку!
Востаннє редагувалось Delta official в Сер 30 січ, 2013 13:06, всього редагувалось 1 раз.