Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 175176177178179 ... 3136>
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:25

  Игорь Алексеевич написав:Не Банк, а муравейник сегодня стал Дельта. :x


Игорь Алексеевич... Я не vimex, поэтому со спокойной совестью могу сказать : если что-то Вас не устраивает, так... никто ж не держит. Вон еще 175 банков в Украине. Ну, в Запорожье может не все представлены...
Надоели Ваши истерики по любому поводу и без повода.
Mozart
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2097
З нами з: 05.07.05
Подякував: 479 раз.
Подякували: 561 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:26

Re: Дельта

Дброго дня.
Питання до представників банку:
Ситуація трапилась 24.01.2013 (четвер) у центральному відділенні м.Києва.
Попопнював рахунок по ощадній картці №1 через банкомат, але перерахувавши купюри банкомат чомусь вирішив їх повернути. Проте зробити цього не зміг і видав повідомлення, що трапилась технічна помилка. Звісно гроші не були ні зарахововані, ні повернуті. Одразу ж написав заяву з проханням зарахувати кошти на поточний рахунок. Через пів години прийшла СМС з підтвердженням, що заяву зареєстровано. Менеджер сказала, що гроші мають бути зараховані у вівторок, оскільки інкасація банкомату буде в тільки понеділок. Проте на рахунку досі жодних змін. Прохання до офіційних представників банку прояснити ситуацію з коштами і відсотками, які я недоотримав в зв"язку з технічними проблемами.
blacksun
 
Повідомлень: 49
З нами з: 11.11.11
Подякував: 2 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:27

  dionysus написав:Доброго дня.
Підкажіть, буть ласка, нещодавно почав користуватися КК №1 Еволюція і виникли запитання.
Тут на форумі вже прочитав інформацію, що аби не нараховувалась щомісячна комісія 9.90 грн, потрібно сплатити всю заборгованість (проводив операції в торговій мережі) в передостанній робочий день місяця.
Питання:
!. Сплатити потрібно до 17:00 сьогодні 30.01 чи це можливо зробити в післяопераційний час?
2. В мене є операції, які я проводив 28.01 в понеділок і по факту сума заблокована, але не проведена. Як можна уникнути ситуації, що я сьогодні до 17:00 погашу заборгованість без врахування цієї суми а після 17:00 банк може провести по рахунку транзакції за 28.01 і відповідно завтра може бути нарахована комісія 9,90?
3. Комісія 9.90 нараховується з відкриттям останнього операційного дня місяця в ПЗ Банку? (для розуміння)

Прошу вибачення, якщо запитання не коректні, пишу вперше. Дякую за відповідь.

Шановний dionysus,
день та час оплати кредиту залежить від каналу погашення. З детальним регламентом зарахування коштів у Вас є можливість ознайомитися на сайті Банку http://www.karta1.com.ua/wheretopay.php.
Звертаємо увагу, що плата за обслуговування карткового рахунку списується в останній робочий день місяця у наступних випадках:
1) на день списання плати на рахунку обліковується заборгованість,
2) на день списання плати на рахунку є залишок власних коштів Держателя, при цьому, якщо залишок власних коштів по рахунку менший, ніж встановлений розмір плати (9,90 грн.), плата встановлюється та списується в межах позитивного залишку коштів на рахунку.
Дякуємо за Вашу зацікавленість послугами Дельта Банку!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:29

vovella
Комісія 9.90 нараховується з відкриттям останнього операційного дня місяця в ПЗ (ПЗ - програмне забезпечення) Банку? (для розуміння)
dionysus
 
Повідомлень: 51
З нами з: 10.01.13
Подякував: 6 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:29

  dionysus написав:Доброго дня.
Підкажіть, буть ласка, нещодавно почав користуватися КК №1 Еволюція і виникли запитання.
Тут на форумі вже прочитав інформацію, що аби не нараховувалась щомісячна комісія 9.90 грн, потрібно сплатити всю заборгованість (проводив операції в торговій мережі) в передостанній робочий день місяця.
Питання:
!. Сплатити потрібно до 17:00 сьогодні 30.01 чи це можливо зробити в післяопераційний час?
2. В мене є операції, які я проводив 28.01 в понеділок і по факту сума заблокована, але не проведена. Як можна уникнути ситуації, що я сьогодні до 17:00 погашу заборгованість без врахування цієї суми а після 17:00 банк може провести по рахунку транзакції за 28.01 і відповідно завтра може бути нарахована комісія 9,90?
3. Комісія 9.90 нараховується з відкриттям останнього операційного дня місяця в ПЗ Банку? (для розуміння)

Прошу вибачення, якщо запитання не коректні, пишу вперше. Дякую за відповідь.


2. Зачем вы если пытаетесь выйти в ноль пользуетесь впритык - 28 января???
Теперь смотрите в каком супермаркете и во сколько вы покупали 28.01 и сравните по своей выписке аналогичные покупки (в этом же магазине-если они были) - и через сколько дней они проходили по счету.
VLADPn
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2613
З нами з: 04.02.12
Подякував: 217 раз.
Подякували: 336 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:38

  pharus написав:Delta Official,
При переводе с ОК1 жены на мою ОК1 вместо одноразового пароля-подтверждения платежа пришло несколько копий предыдущей смс получасовой давности о перемещении средств между картами жены ("Шановний клієнте, операція на суму.... по картці.... успішно 10:46 залишок ...."). Повторная попытка закончилась тем же результатом - пришло еще 2 клона старой смс. :x

Когда же ИБ и смс-сервис до рабочего состояния допилите??? :evil:

Уважаемый pharus,
уверяем Вас, что специалисты Дельта Банка работают над усовершенствованием сервисов, предоставляемых Банком.
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:39

Delta official

по 3-му вопросу dyonysus спашивает во сколько происходит списание 9.90 гривен 31-го января. В 9:00 или в 14:00 или в 17:00 ???
Установлено ли точное время??? Или хотя бы плюс-минус час-два???
VLADPn
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2613
З нами з: 04.02.12
Подякував: 217 раз.
Подякували: 336 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:42

  blacksun написав:Ситуація трапилась 24.01.2013 (четвер) у центральному відділенні м.Києва.Попопнював рахунок по ощадній картці №1 через банкомат, але перерахувавши купюри банкомат чомусь вирішив їх повернути. Проте зробити цього не зміг і видав повідомлення, що трапилась технічна помилка.

Что-то банкоматы барахлят. У меня аналогичная ситуация была в пятницу в отделении на Гагарина. Пыталось вернуть 100 грн и застряли. Насколько понял, ситуация типичная: на звук подошел охранник с линейкой и извлек из прорези застрявшую купюру. После чего все работало нормально. Может обслуживающим механикам надо подрегулировать возврат купюр, чтобы они точно в прорезь попадали?
optimist
Аватар користувача
 
Повідомлень: 297
З нами з: 12.02.09
Подякував: 9 раз.
Подякували: 53 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:47

  blacksun написав:Дброго дня.
Питання до представників банку:
Ситуація трапилась 24.01.2013 (четвер) у центральному відділенні м.Києва.
Попопнював рахунок по ощадній картці №1 через банкомат, але перерахувавши купюри банкомат чомусь вирішив їх повернути. Проте зробити цього не зміг і видав повідомлення, що трапилась технічна помилка. Звісно гроші не були ні зарахововані, ні повернуті. Одразу ж написав заяву з проханням зарахувати кошти на поточний рахунок. Через пів години прийшла СМС з підтвердженням, що заяву зареєстровано. Менеджер сказала, що гроші мають бути зараховані у вівторок, оскільки інкасація банкомату буде в тільки понеділок. Проте на рахунку досі жодних змін. Прохання до офіційних представників банку прояснити ситуацію з коштами і відсотками, які я недоотримав в зв"язку з технічними проблемами.

Шановний blacksun,
ми готові підключитися до оперативного вирішення ситуації, викладеної у Вашому повідомленні, для чого просимо надіслати Ваші дані (ІПН, номер рахунку) на адресу Delta official.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 12:58

  Classif написав:Запитання до Delta official
А де можна "переглянути" баланс Дельти на кінець 4-го кварталу у відповідності до вимог "класичного" бухобліку (такого, де пасиви завжди рівні активам), а не за Дельтовскими стандартами, коли активи на початок минулого року були менше пасивів, а на початок цього навпаки - пасиви менше активів?... :wink:

Шановний Classif,
результати фінансової звітності за 4 квартал 2012 року розміщені у відповідному розділі на сайті Банку http://deltabank.com.ua/about/financial_results/
Дякуємо Вам за увагу до Дельта Банку!
Востаннє редагувалось Delta official в Сер 30 січ, 2013 13:06, всього редагувалось 1 раз.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 175176177178179 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 211736
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 138187
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 17763
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама