Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 13111312131313141315 ... 3136>
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 11:39

Re: Дельта

pashuha написав:Відкривав ко-брендову картку Покупон Еволюція ХЛ з пейпасом і чіпом за схемою описаною тут раніше. Вийшло приблизно так:
- зареєструвався на покупоні і замовив картку (прийшлось дзвонити в підтримку, щоб знайти посилання на цю акцію) десь в обід
- декілька раз передзвонювали, заповнювали анкету.
- трохи архаїчним вигляда вимога вказати робочий і домашній телефон. Крім того потрапив в ситуацію коли я був у дорозі додому - банк почав пробивати ці телефони. Відповідно, наполегливо просили вкащати інші номер. Я, відповідно, пояснив ситуацію і попросив перетелефонувати, коли я буду вдома. ПОтрібно віддати належне - так і зробили, а не тупо відмовили в ліміті.
- Потім протягом вечора ще декілька разів передзвонювали, щось уточнювали - типу навіщо вам КРЕДИТ, на що я відповідав що потрібна КАРТА, кешбек і кредитний ліміт - щоб не чіпати депозит. Чи булу я регулярно повертати гроші, декілька разів запитували де я працюю.
- отримав декілька СМС спочатку з позитивним рішенням, потім з кодом рішення і сумою встановленого ліміту.
-Потім дзвонили і запитували чи я отримав СМС з рішенням і в якому відділенні мені зручно забрати карту і пообіцяли що буде готова до кінця наступного тиждня (5-7 роб днів).
- В неділю знову зателефонували і запитали чому досі не скористався кредитни рішенням, що мене трішки ввігнало в ступор. Пояснив, що замовляв онлайн, а договір підпишу, коли забиратиму карту (що досить зручно).
- Із-за цього дзвінка вирішв переконатись, що все ок і поздвонив у відділенна на Сталінграда 8 (Київ). Відразу додзвонитись не вийшло (може обід був, чи що). Подзвонив у колл центр і задав питання хм чи є карта на відділені. Пообіцяли, що передзвонять. За півгодини подзвоним начальник відділенна і повідомив, що карту можна забрати.

Єдине - дзівнів могло було бути поменше- адже не завжди є можливість на них відразу відповідати. Але це компенсувалось швидкістю доставки карти на відділення - фактично пройшло 2 робочі дні + вихідні і вчора відразу забрав карту з піном, підписавши договір.
І ще, виявив, що при заповнені анкених даних по телефону оператор зробив декілька помилок. Виправити їх по телефону не можливо. У відділенні запропонували заповнити анкету , де все потрібно вписувати вручну. Чесно кажучи повністю знову переписувати ВСІ дані від руки в анкеті на декілька сторінок, щоб виправити опечатку в адресі - нетойво. Передзвонив в кол-центр - теж тільки повністю анкета, ніяких заяв, ніякого заповнення шапки і полей для зміни. Забив.

Вцілому хочу дельті подякувати, адже залишився задоволеним оперативністю, позитивним ставленням і реагуванням на питання. У порівнянні з іншими банками Дельта справді порадувала.

Ужас какой то. В других банках кредит на авто проще оформляют. Какой лимит Вы заказывали, если не секрет? Впечатления, что не меньше полумиллиона :)
2XL
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4356
З нами з: 13.12.12
Подякував: 751 раз.
Подякували: 271 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 11:47

Re: Дельта

  2XL написав:Ужас какой то. В других банках кредит на авто проще оформляют. Какой лимит Вы заказывали, если не секрет? Впечатления, что не меньше полумиллиона

У меня на эту же карту, но без кредитного лимита (дебетную), кроме паспортных данных, спросили ещё адрес проживания, сколько лет я живу на этом месте, чья это квартира (съёмная или ещё какая-то), есть ли у меня официальное трудоустройство :)
Vorlon
 
Повідомлень: 10480
З нами з: 14.06.13
Подякував: 490 раз.
Подякували: 1141 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 11:48

Минимальный платеж!

Если я погашу задолженность по Кред.карте 20 июня я уложусь в грейс-период?
novichok
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3628
З нами з: 31.03.13
Подякував: 36 раз.
Подякували: 311 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 11:50

  novichok написав:Если я погашу задолженность по Кред.карте 20 июня я уложусь в грейс-период?

конечно!
даже если 21-го оплатите, то все ок будет.
big_
 
Повідомлень: 95
З нами з: 04.04.13
Подякував: 6 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 11:57

  big_ написав:
  novichok написав:Если я погашу задолженность по Кред.карте 20 июня я уложусь в грейс-период?

конечно!
даже если 21-го оплатите, то все ок будет.

24 июня выходной день и в мае 31 день. 25 июня, по моему, уже выходим за льготный период. Все равно успеют зайти?
novichok
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3628
З нами з: 31.03.13
Подякував: 36 раз.
Подякували: 311 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 12:13

  novichok написав:Если я погашу задолженность по Кред.карте 20 июня я уложусь в грейс-период?


Уважаемый novichok,
для своевременного осуществления погашения по кредитной карте, платежи должны поступать на счет до 25 числа (включительно). Дата погашения зависит от выбранного Вами канала погашения. Также с регламентом зачисления средств Вы можете ознакомиться на официальном сайте Банка http://deltabank.com.ua/f/1/personal/de ... lament.pdf
Спасибо за проявленный интерес!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 12:13

Пополнял счет мобильного телефона - деньги на счет не пришли

Сегодня увидел, как деньги, отправленные на пополнение счета мобильного телефона LIFE , благополучно списались (провелись). При этом деньги на счет не поступили, о чем получил ОФИЦИАЛЬНОЕ подтверждение от представителя колл-центра LIFE. Красота... Перечисление делалось 13 июня.

При звонке на горячую линию "Дельты" мне еще вчера сказали, что "проводится расследование, о результатах будет сообщено". На вопрос, когда я узнаю о результатах, мне ответили "В кратчайшие сроки", на просьбу уточнить хотя бы приблизительно эти "кратчайшие сроки" девушка - оператор попросила подождать, а затем опять повторила "В кратчайшие сроки"...

Интересно, а надо ли сообщить на горячую линию, что деньги-таки списались, хоть и не дошли? И я больше чем уверен - что и не дойдут... И что дальше?
Mozart
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2097
З нами з: 05.07.05
Подякував: 479 раз.
Подякували: 561 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 12:17

  Delta official написав:
  novichok написав:Если я погашу задолженность по Кред.карте 20 июня я уложусь в грейс-период?


Уважаемый novichok,
для своевременного осуществления погашения по кредитной карте, платежи должны поступать на счет до 25 числа (включительно). Дата погашения зависит от выбранного Вами канала погашения. Также с регламентом зачисления средств Вы можете ознакомиться на официальном сайте Банка http://deltabank.com.ua/f/1/personal/de ... lament.pdf
Спасибо за проявленный интерес!

Из всего видно, что если я оплачусь через интернет банк 21 июня в 8 часов утра, то уложусь в Льготный период. Правильно? Спасибо!
novichok
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3628
З нами з: 31.03.13
Подякував: 36 раз.
Подякували: 311 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 12:24

  Mozart написав:Интересно, а надо ли сообщить на горячую линию, что деньги-таки списались, хоть и не дошли? И я больше чем уверен - что и не дойдут... И что дальше?


ждать, я выше описывал ситуацию, когда после оплаты через ИБ, неправомерно списалась комиссия
в итоге расследование, мои неоднократные звонки, напоминания на форуме, но все равно в аккурат через 30 дней деньги вернули
так что рассчитывайте на 30 дней, а если таки решат раньше, значит повезло :mrgreen:
Setta
Аватар користувача
 
Повідомлень: 770
З нами з: 13.02.07
Подякував: 17 раз.
Подякували: 104 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 чер, 2013 12:38

  Mozart написав:Сегодня увидел, как деньги, отправленные на пополнение счета мобильного телефона LIFE , благополучно списались (провелись). При этом деньги на счет не поступили, о чем получил ОФИЦИАЛЬНОЕ подтверждение от представителя колл-центра LIFE. Красота... Перечисление делалось 13 июня.

При звонке на горячую линию "Дельты" мне еще вчера сказали, что "проводится расследование, о результатах будет сообщено". На вопрос, когда я узнаю о результатах, мне ответили "В кратчайшие сроки", на просьбу уточнить хотя бы приблизительно эти "кратчайшие сроки" девушка - оператор попросила подождать, а затем опять повторила "В кратчайшие сроки"...

Интересно, а надо ли сообщить на горячую линию, что деньги-таки списались, хоть и не дошли? И я больше чем уверен - что и не дойдут... И что дальше?


Уважаемый Mozart,
в случае оспаривания проведения операции, Банк-эмитент (Дельта Банк) отправляет запрос в банк-эквайер на возврат Вам, как Держателю карты, оспариваемой суммы согласно транзакции. По факту поступления информации от банка-эквайера о неуспешно проведенной транзакции, сумма оспариваемой операции зачисляется на Ваш счет. Срок рассмотрения подобных ситуаций зависит также от банка-экваейра.
Благодарим за обращение.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 13111312131313141315 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 215702
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139367
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18165
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама