|
Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 17 лип, 2013 14:33
Support BRS Що ж..дякую за відповідь  але мушу зазначити - надто довго банк вирішує це питання ,обмежуючи можливості клієнтів в управлінні власними коштами . Але в мене є ще одне питання - чи ліквідував банк таку технічну неприємність для клінтів , які користуються картковими продуктами банку - як не коректне відображення залишку на рахунку після операцій в інтернеті ? Тому що користування картою банку в данний час - є екстемальне і стресове . По іншому це користування і не назвеш ..тому що кліент чемно користується , в не дозволені овердрафти не заходить , не перевищує ліміт по карті , але глянувши на свій рахунок якогось ранку - впадає в ступор і шоковий стан , бо бачить там невідомо звідки - від"ємний баланс . То чи ліквідовано це не подобство , чи банк і далі не шкодуєте нерви і час своїх клієнтів ? Якщо не відбулось жодних позитивних змін на сьогодні - то в які строки це планується банком вирішити . Дякую 
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7344
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 408 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 17 лип, 2013 17:15
zts написав:недавно нашел в выписке строчку что мне каждый месяц шлют за 4грн выписку бумажную домой, не то чтобы 4 грн жалко, но не привык платить за то что не нужно, ехал мимо отделения - заскочил, отделение №1 в г.Донецк, просидел минут 20 в очереди, специалист Ольга, не помню фамимлию, а жаль, ну думаю не много у них там Ольг, объяснил ситуацию, распечатала заявление, заполняю, в строчке где написано кем и когда выдан паспорт написал сначала Дату, потом Кем выдан, сказала что для нее это принципиально и в таком виде заявление не примет) 3 года раньше работал в банках и первый раз такое вижу, может конечно что то в банках изменилось, но чтоб к такому цепляться) вообщем я ей улыбаюсь, говорю какая разница ведь строчка ОДНА, на что она берет рвет мое заявление у меня на глазах и дает другое.....  первая мысль - хотел швырнуть ей его в лицо, 10 минут заполнял и она вот так просто, и демонстративно его рвет передо мной.... спросил на основании чего она это сделала, ответ был прост - на основании того что я у вас его не приму.... короче настроение этот... специалист испортила до конца дня, ей бы на рынок с такими манерами работать 
Добрый день, уважаемый zts! На основании Вашего обращения было проведено служебное разбирательство, в ходе которого информация, представленная Вами в отзыве, не нашла подтверждения. В Донецком отделении №1 работает только один сотрудник с именем Ольга – зам. начальника, но данный сотрудник ввиду своих служебных обязанностей и компетенций не принимает заявлений от клиентов. Для более детального разбирательства в ситуации, пожалуйста, укажите Ваши ФИО, номер договора и точную дату посещения Донецкого отделения №1, направив эту информация личным сообщением. Выражаем Вам свою признательность за участие в урегулировании данного вопроса.
-
Support BForward
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2831
- З нами з: 24.09.12
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 195 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 лип, 2013 17:57
-VICTOR- написав:Support BRS Що ж..дякую за відповідь  але мушу зазначити - надто довго банк вирішує це питання ,обмежуючи можливості клієнтів в управлінні власними коштами . Але в мене є ще одне питання - чи ліквідував банк таку технічну неприємність для клінтів , які користуються картковими продуктами банку - як не коректне відображення залишку на рахунку після операцій в інтернеті ? Тому що користування картою банку в данний час - є екстемальне і стресове . По іншому це користування і не назвеш ..тому що кліент чемно користується , в не дозволені овердрафти не заходить , не перевищує ліміт по карті , але глянувши на свій рахунок якогось ранку - впадає в ступор і шоковий стан , бо бачить там невідомо звідки - від"ємний баланс . То чи ліквідовано це не подобство , чи банк і далі не шкодуєте нерви і час своїх клієнтів ? Якщо не відбулось жодних позитивних змін на сьогодні - то в які строки це планується банком вирішити . Дякую 
Шановний -VICTOR-! Наразі проблема знаходиться на стадії вирішення. До остаточного залагодження цього питання рекомендуємо по можливості не користуватися сервісами liqpay та Альфа-банку, аби уникнути можливих труднощів.
-
Support BForward
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2831
- З нами з: 24.09.12
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 195 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 лип, 2013 18:20
 :-)
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 38797
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 229 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
2
Додано: Сер 17 лип, 2013 19:16
Ну вот, теперь нема питань?
-
DENVER_S
-
-
- Повідомлень: 4548
- З нами з: 05.04.11
- Подякував: 710 раз.
- Подякували: 548 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 лип, 2013 19:17
вычоркуем я теперь не смогу в Кено с карты БРСа играть  там оплата через ЛП идет 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 17 лип, 2013 21:13
)...констатируем факт - Барсик стал "злючим и кусючим "  .. сначала отказался от пополнений - то есть "послал " нас в другие банки ) , но мы не гордые - рынок охотно берет наши капиталы и в других местах ) , так теперь еще всячески отбивает охоту пользоваться другими финансовыми инструментами , предложенные банком клиентам...странно - это только у меня впечатление , что банк впал в такой себе анабиоз - спячку на финансовом ринке . С одной стороны заморожено привлечение ресурсов в банк , с другой ...с кредитованием - так же не все в порядке ...  случайное ли это стечение объстоятельств ? и вообще - стечение ли это ?) Может "Барсик " в растерянности ..куда ему -" к умным или красивым " ? 
Востаннє редагувалось -VICTOR- в Сер 17 лип, 2013 21:18, всього редагувалось 1 раз.
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7344
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 408 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 17 лип, 2013 21:16
-VICTOR- он себе на уме
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 17 лип, 2013 21:23
Кстати, российский кот тоже царапается.
-
DENVER_S
-
-
- Повідомлень: 4548
- З нами з: 05.04.11
- Подякував: 710 раз.
- Подякували: 548 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 лип, 2013 21:55
.
Востаннє редагувалось J в Чет 18 лип, 2013 09:22, всього редагувалось 1 раз.
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7814785 |
|
|
101069 |
15940392 |
|
|
38157 |
5176588 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|