|
Авторинок України |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Питання щодо митниці, експлуатації авто, акцизів, штрафів, податків, законодавства тощо. Нові технології та розробки майбутнього
Додано: Пон 02 вер, 2013 14:04
vmlevchuk написав:tobias А пару лет назад и подавно не 20 тысяч.
щоб вийти на виробництво 200тис. авто на рік, потрібно 3-5 моделей авто вартістю 30-50тис. грн.
Востаннє редагувалось tobias в Пон 02 вер, 2013 14:06, всього редагувалось 1 раз.
-
tobias
-
-
- Повідомлень: 4239
- З нами з: 21.01.08
- Подякував: 396 раз.
- Подякували: 252 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 14:05
vmlevchuk А сколько Вы лично с каждого "украинского" автомобиля получаете, что так защищаете это говнопроизводство?
-
Rick
-
-
- Повідомлень: 825
- З нами з: 07.10.08
- Подякував: 69 раз.
- Подякували: 176 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 14:09
vmlevchuk написав:А еще вот интересно - откуда у украинца будут средства покупать иностранную машину, если работы то все равно не фига нет.
а оце вже завдання уряду - підвищувати добробут народу, створювати нові робочі місця, створювати умови для збільшення середньої зарплати в країні, підвищувати ВВП на душу населення. Щоб було за що купувати і авто в тому числі.
-
tobias
-
-
- Повідомлень: 4239
- З нами з: 21.01.08
- Подякував: 396 раз.
- Подякували: 252 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 14:15
tobias написав: vmlevchuk написав:tobias А пару лет назад и подавно не 20 тысяч.
щоб вийти на виробництво 200тис. авто на рік, потрібно 3-5 моделей авто вартістю 30-50тис. грн.
Не буду Вас переконувати - самі знайдете статистику національного автовиробництва за 2007-2008 рік. Якщо звичайно буде бажання.
-
vmlevchuk
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 14:18
Rick написав:vmlevchuk А сколько Вы лично с каждого "украинского" автомобиля получаете, что так защищаете это говнопроизводство?
Я (і ви також) отримую від наших автовиробників безкоштовну освіту, медицину, дороги, та іншу недолугі послуги, як і наше виробництво власне. Хоча звичайно можна припустити що слід відкрити ринки і закрити власні автозаводи, але тоді вже будь-ласка і закривайте безкоштовні школи, лікарні та інше. Бо наш народ (і ви власне також, як і Тобіас, та і я можливо частково, як і всі люди) хочуть і рибку зїсти і ........Це нормально, ось тільки різниця в тому, що я розумію що так не буває і як буває, а ви розумієте?
-
vmlevchuk
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 14:19
mortimer написав: vmlevchuk написав:Капіталізм ніяк не заперечує протекціоністкої політики, кейнсіанства, меркантелізму і так далі. Це все методи ведення конкуренції.
Это методы монополии. 
А коли я випускаю новий продукт на ринок - це також метод монополії?
-
vmlevchuk
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 14:21
tobias написав: vmlevchuk написав:А еще вот интересно - откуда у украинца будут средства покупать иностранную машину, если работы то все равно не фига нет.
а оце вже завдання уряду - підвищувати добробут народу, створювати нові робочі місця, створювати умови для збільшення середньої зарплати в країні, підвищувати ВВП на душу населення. Щоб було за що купувати і авто в тому числі.
Воно цим і займається - обмежуючи імпорт авто. Ось ви самі прийшли до того самого. Чи може у вас є конкретні методи як це все зробити і знищити власну автомобілебудівну галузь? Звичайно окрім методу забрати у власників заводи і впевненності що держава є найкращим і найефективнішим власником.
-
vmlevchuk
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 17:18
vmlevchuk написав:Воно цим і займається - обмежуючи імпорт авто. Ось ви самі прийшли до того самого.
не до того самого. 1. підвищення добробуту населення окремий процес. 2. створення внутрішньої конкуренції, умов для автовиробників - зовсім інше. 3. вибір стратегії підтримки власних автовиробників, допуск на ринок кількох виробників. Але час згаяно, корейці та німці відкрили виробництво в Росії, китайці в Білорусі, французи в Туреччині. З попитом на ринку в 200тис. мало який світовий виробник будуватиме в Україні завод. Для виробництва на експорт якому виробнику вигідно будувати автозавод в Україні? Для якого ринку він вироблятиме авто, якого сегменту.Головне щоб споживач в Україні мав можливість купувати авто сегменту $10-20тис. Для цього потрібно мати середню зарплату в країні $1000-1500. Наявна 3500грн($437). Для підняття добробуту населення в 2 рази потрібно 8-12 років, якщо дивитись на приклади іноземних країн... За средньої ЗП $1000 можна буде говорити про об'єм продажів 400-600тис. авто на рік. Тільки тоді іноземним автовиробникам буде вигідно відкривати заводи для локального виробництва. Тоді можна обмежувати імпорт авто, щоб відкривали локальні заводи, або зростали продажі власного автопрому.
-
tobias
-
-
- Повідомлень: 4239
- З нами з: 21.01.08
- Подякував: 396 раз.
- Подякували: 252 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 вер, 2013 17:34
В 2000-е годы в России было открыто несколько десятков автомобильных заводов, выпускающих автомобили под марками известных производителей, среди которых Volkswagen, Skoda, BMW, Ford, Renault, Toyota, Chevrolet, Автомобильный альянс Peugeot-Citroen-Mitsubishi, Nissan, Opel, Kia, Volvo Truck и некоторые другие.
варто брати приклад з росіян, які впустили всіх охочих, але часи були інші... і були охочі.
-
tobias
-
-
- Повідомлень: 4239
- З нами з: 21.01.08
- Подякував: 396 раз.
- Подякували: 252 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
32 |
9479 |
|
|
1 |
2093 |
Пон 07 лис, 2016 15:53 lwa
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|