Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Delta official, ось цей Ваш пункт ДКБО ______________________________________________________________________ 2.12.18.4. При цьому, запит та надання інформації відповідно до пунктів 2.12.17. та 2.12.18. цих Правил вважається здійсненими за згодою Клієнта. Клієнт також надає згоду Банку на розкриття Банком третім особам інформації, яка містить банківську таємницю Клієнта. Застереження, зазначене в цьому пункті Правил вважається письмовим дозволом Клієнта Банку на розкриття інформації, яка містить банківську таємницю, у розумінні Закону України «Про банки і банківську діяльність», а також на розкриття інформації про особу (Клієнта) у розумінні Закону України «Про інформацію ------------------------------------------------------------------------------------------ як на мене абсолютно неприємлимий пункт.
tatop, а це вже цікаво -------------------------------------------------------------------------------------- 2.12.20. Для здійснення контролю якості обслуговування на свій розсуд вести звукозапис телефонних розмов з Клієнтом при його зверненні в Контакт-центр Банку/Контакт-центр Delta Premier, інші підрозділи Банку, при зверненні співробітників Банку до Клієнта, а також використовувати звукозапис для підтвердження факту такого звернення. Клієнт надає Банку безвідкличну письмову згоду на здійснення та подальшого використання такого звукозапису на розсуд Банку. ------------------------------------------------------------------------------ Клієнт такого права позбавлений?
tatop написав:Delta official, ось цей Ваш пункт ДКБО ______________________________________________________________________ 2.12.18.4. При цьому, запит та надання інформації відповідно до пунктів 2.12.17. та 2.12.18. цих Правил вважається здійсненими за згодою Клієнта. Клієнт також надає згоду Банку на розкриття Банком третім особам інформації, яка містить банківську таємницю Клієнта. Застереження, зазначене в цьому пункті Правил вважається письмовим дозволом Клієнта Банку на розкриття інформації, яка містить банківську таємницю, у розумінні Закону України «Про банки і банківську діяльність», а також на розкриття інформації про особу (Клієнта) у розумінні Закону України «Про інформацію ------------------------------------------------------------------------------------------ як на мене абсолютно неприємлимий пункт.
Шановний tatop, дозвольте зазначити, що обробка персональних даних Клієнтів здійснюється Банком згідно з вимогами чинного законодавства України. Дякуємо за звернення!
Я, конечно, не юрист, но из упомянутых пунктов ДКБО у меня сложилось впечатление что теперь клиент разрешает банку раскрывать любую информацию о себе, включая содержащую банковскую тайну, любым физическим и юридическим лицам на усмотрения банка. Поправьте меня кто-то, если я ошибаюсь.
ant73 написав:Я, конечно, не юрист, но из упомянутых пунктов ДКБО у меня сложилось впечатление что теперь клиент разрешает банку раскрывать любую информацию о себе, включая содержащую банковскую тайну, любым физическим и юридическим лицам на усмотрения банка. Поправьте меня кто-то, если я ошибаюсь.
Порядок зміни Тарифів на розрахунково-касове обслуговування поточного рахунку. 3.25.1. Банк має право ініціювати зміну Тарифів на розрахунково-касове обслуговування поточного рахунку, попередньо повідомивши про це Клієнта не пізніше, ніж за 30 (тридцяти) календарних днів до дати впровадження таких змін шляхом розміщення відповідного оголошення та нового/зміненого тексту Тарифів на інформаційних стендах у приміщенні Банку та/або на Офіційному сайті Банку www.deltabank.com.ua та сайті Delta Premier www.deltapremier.ua. Нові Тарифи вважаються погодженими Клієнтом, якщо до дати їх впровадження останній не звернувся до Банку з письмовою заявою про припинення дії відповідного Договору за Продуктом Банку та закриття поточного рахунку. _________________________________________________ Цього недостатньо для людей, які не користуються ІБ. На стендах такі оголошення, як правило, відсутні.
ant73 написав:Я, конечно, не юрист, но из упомянутых пунктов ДКБО у меня сложилось впечатление что теперь клиент разрешает банку раскрывать любую информацию о себе, включая содержащую банковскую тайну, любым физическим и юридическим лицам на усмотрения банка. Поправьте меня кто-то, если я ошибаюсь.
І в мене склалось таке враження.
Святые люди. Вы что верите что при нашей системе кумов,сватов, братьев и просто выходцев из одного колхоза, а также коррупции тяжело узнать информацию?
Ratatui написав:Святые люди. Вы что верите что при нашей системе кумов,сватов, братьев и просто выходцев из одного колхоза, а также коррупции тяжело узнать информацию?
Але не потрібно видавати це як законне діяння. Це є нав'язано проти волі клієнта і нелегально, оскільки такий пункт стосується всіх договорів, і клієнт не має вибору і не може виключити його зі свого договору. Взагалі, такий пункт, будемо відвертими, це є плювок Банку в обличчя клієнта.