|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 04 лис, 2013 12:48
ygroza написав:Доволі неприємна ситуація сталася в мене з орендою сейфу в Дельті. Через те, що тривалий час не користувався сейфом, забув вчасно продовжити угоду оренди. Звичайно, в тому, що завтикав з договором, потрібно звинувачувати себе в першу чергу. Але - протягом 3х місяців (!) після закінчення договору співробітники Дельти з якоїсь причини не могли нагадати про те, що договір закінчився і нараховуються штрафні санкції. Керівник відділення на аналогічне запитання повідомив, що у відділення немає доступу до бази даних клієнтів, які орендують сейфи (!). Крім того, клієнти, які мають сейф, виявляється не люблять, коли їх турбують, тому в принципі Дельта таким клієнтам не дзвонить і повідомлень не висилає (!!) На пропозицію продовжити оренду сейфу на більший термін, в обмін на ануляцію штрафу, керівник відділення сказав, що всі платежі розраховує програма, а начальник відділення найнятий менеджер і нічого не вирішує. Наостанок, для того, щоб забрати заставу за ключі - потрібно відкрити рахунок в Дельті, бо виявляється перерахування грошей на рахунки в інших банках технічно неможливе. Тому, крім штрафу в 700 грн, довелось додатково приходити в банк особисто , щоб повернути гроші за ключі. Після такого "сервісу" я до цього банку близько не підійду. Якщо ви ще клієнт дельти - уважно перевіряйте свої заборгованості, інакше через півроку-рік може виявитись, що банк уже переписав на себе що-небудь з вашого майна за борги.
Шановний ygroza, ми щиро співчуваємо про наявність причин, які змусили Вас звернутися в Банк для отримання необхідних роз'яснень. З метою уточнення інформації та прийняття необхідних заходів, просимо надати Ваші данні (ПІБ/ІПН), а також адресу відділення на скриньку Delta Official. Очікуємо на зворотній зв'язок.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 13:09
Delta official
Дані відправив в приват, дуже цікаво буде почути ваш коментар. Ще раз звертаю вашу увагу, що ніяких "необхідних роз'яснень" мені ніхто не надавав, просто ваші співробітники "нагріли" мене на 700 грн, користуючись неуважністю клієнта.
-
ygroza
-
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 14.05.10
- Подякував: 6 раз.
- Подякували: 26 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 13:18
ygroza написав:Delta official Дані відправив в приват, дуже цікаво буде почути ваш коментар. Ще раз звертаю вашу увагу, що ніяких "необхідних роз'яснень" мені ніхто не надавав, просто ваші співробітники "нагріли" мене на 700 грн, користуючись неуважністю клієнта.
Шановний ygroza, ми отримали Ваші данні. Перевіряємо інформацію. Про результати проінформуємо додатково.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 13:21
ygroza написав:Delta official просто ваші співробітники "нагріли" мене на 700 грн, користуючись неуважністю клієнта.
Некоторые товарищи забывают оплачивать кредитную задолженность. И при этом считают, банк их "нагрел"... 
-
TDK
-
-
- Повідомлень: 1096
- З нами з: 28.10.10
- Подякував: 89 раз.
- Подякували: 96 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 13:22
vimex написав:Скажу честно, я попытался убрать доп данные из назначения платежа. Меня не поддержали, сказав, что НИ ОДНОГО платежа на казначейство не зафиксировано, а также не было НИ ОДНОЙ жалобы на этот функционал.
Это невозможно даже статистически. При таком кол-ве клиентов всегда будут такие, что сделают перевод. Да и кроме того, причем тут казначейство. Есть и другие получатели, которые требуют строгого соответствия назначения платежа для последующего автоматического парсинга и зачисления. Самовольное изменение банком назначения платежа - прямое нарушение постановления НБУ №22. Это все напоминает "Ежики плакали, кололись, но продолжали жрать кактус." В общем, открыл счет в другом банке, который не страдает такой фигней.
-
rudnitep
-
-
- Повідомлень: 175
- З нами з: 16.11.12
- Подякував: 16 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 13:33
_Mykola_ написав:Для того, чтобы платеж прошел в Форумовском ИБ достаточно отправлять платежи напрямую минуя транзитный счет. Форум в таком случае плюется на такие платежки, т.к. оно доставляет некоторый гемор с автоматической обработкой ПО Форума, но все-таки проводит такие платежки, наверное, в ручном режиме.
Я о другом: Допустим я отправляю в ИБ Форума со своего Вильного Руха платеж Вам, в ДельтуКак я могу это сделать минуя транзитник Форума? 
-
justit
-
-
- Повідомлень: 4523
- З нами з: 12.03.09
- Подякував: 1670 раз.
- Подякували: 450 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 13:36
wig написав: Setta написав:Категорически прошу рассмотреть возможность исключения из финансовых операций и, соответственно, не начисления годового процента на "плату за конвертацию".
Эти проценты - копейки, было бы из-за чего говорить. Настоящее попадалово Вас ожидает, когда кто-то из продавцов решит вернуть деньги.
эти "копейки" при значительных объемах складываются в неплохие суммы, а учитывая что гасится годовой процент только если вывести карту в ноль, то набегает по факту неплохо рефанды (возвраты) и повторная конвертация это вторая причина, по которой я использую карту другого банка для инет-шоппинга
-
Setta
-
-
- Повідомлень: 768
- З нами з: 13.02.07
- Подякував: 17 раз.
- Подякували: 104 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 13:53
TDK
Уважно читаємо повідомлення ще раз. Я знаю, що завтикав з оплатою. Мене цікавить, скільки Дельта б чекала, якби я сам не згадав про заборгованість, і чи вистачило б боргу на конфіскацію машини / квартири / дачі - продовжуйте самі.
Щиро вам бажаю в аналогічній ситуації не бути.
-
ygroza
-
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 14.05.10
- Подякував: 6 раз.
- Подякували: 26 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 04 лис, 2013 14:08
Setta написав:Некоторое время назад руководства Дельты приняло волевое решение и наконец-то убрало начисление годового процента за 9,9 и 5 грн (комиссию за обслуживание и плату за смс). Решение правильное и, однозначно, добавило вистов Дельте в глазах клиентов. Категорически прошу рассмотреть возможность исключения из финансовых операций и, соответственно, не начисления годового процента на "плату за конвертацию".
Не-не-не, просим срочно отменить эту комиссию совсем. Ну за что комиссия, если сама МПС делает эту конвертацию никак не хуже, без комисий и в целом по более вкусному курсу (VISA так точно).
-
ALEF
-
-
- Повідомлень: 687
- З нами з: 16.10.10
- Подякував: 193 раз.
- Подякували: 73 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
211654 |
|
|
337 |
138163 |
|
|
34 |
17744 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|