В НБУ еще не обращался, т.к. думаю что к ним надо идти с документами (с ответом от банка об отказе выдать или перевести деньги)
Но если банк продолжит игнорить клиентов, поеду в НБУ региональное
|
|
![]() Re: Русский СтандартВ НБУ еще не обращался, т.к. думаю что к ним надо идти с документами (с ответом от банка об отказе выдать или перевести деньги)
Но если банк продолжит игнорить клиентов, поеду в НБУ региональное ![]() Re: Русский СтандартСцуко, как-то неспокойно за свои кровные в барсике. Меньше месяца осталось до окончания 9месячного депо - проценты и депо упадут на БвК, нах надо такие напряги и главное без объяснения причин, всё, на выход. Если успею
и если дадут (( Задрали эти "если" ![]() Re: Русский СтандартНе нужно так волноваться. Сходите в отделение, напишите доп соглашение на перенос с бвк на сберсчет. ![]() Re: Русский СтандартЕсли каждый начнет писать жалобы в НБУ
с просьбой "перевірити і у разі наявності підстав - позбавити банк ліцензій на здійснення банківської діяльності." вот тогда посыпятся депозиты из банка... Не понимаю на что рассчитывает банк. Еще попытаюсь достучаться, если нет - пишу в НБУ и всем советую. Кто будет писать шаблоны выкладывайте, пригодятся. (писать нужно именно то что вам не выдают деньги со СЧЕТА, а не с карты) Всем удачи, начинаются "банковские" дни, идем отвоевывать деньги со своих счетов! Востаннє редагувалось Allerapx в Пон 18 лис, 2013 01:08, всього редагувалось 1 раз.
![]() Re: Русский Стандарт![]()
![]() Allerapx
судя по изложенному тут, то пополнения карты через терминалы считается переводом от юрлица, может из-за этого? ![]() Allerapx
Напишите в банк заяву в 2-х экземплярах, регистрируете в банке, в заяве кратко опишите сначала ситуация, что банк отказался без объяснения причин вернуть вам деньги со счета наличными или перевести их в другой банк, что данное заявление является вашим официальным поручением банку на перевод Ваших денежных средств в другой банк и Вы требуете перевести свои деньги со счета в РС, на счет в другом банке, примерно следующего содержания Вимагаю здійснити переказ грошових коштів з мого рахунку на мій рахунок згідно ст. 8, п.20.1 ст.20 (Право ініціювання переказу), п.21.1. ст 21. (Ініціювання переказу), п.22.1, п.22.2. ст.22. закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» далее обязательно укажите все реквизиты отправителя (ваши в РС) и далее получателя (желательно Ваш же текущий, карточный или депозитный счет (если это не валютный перевод, а гивневый депо счет с пополнением) в другом банке. РЕКВІЗИТИ ОДЕРЖУВАЧА Одержувач: ФИО Рахунок одержувача: № Ідентифікаційний номер: Банк одержувача: Назва, МФО Призначення платежу: Переказ коштів на рахунок №.... відкритий на ім'я .... відповідно договору ..... номер ..... від ..... , ІПН ......одержувача Сума платежу: .......... Якщо Банк РС непроводити переказ з мого рахунку згідно мого платіжного доручення, вимагаю видати мені письмове пояснення причин чому моє доручення банку не виконано не пізніше термінів встановлених чинним законодавством, а саме наступного робочого дня згідно п. 22.7 ст. 22 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Частиною 3 ст. 1068 ЦК України передбачено, що банк зобов'язаний за розпорядженням клієнта видати або перерахувати з його рахунка грошові кошти в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не передбачений договором банківського рахунка або законом. Стаття 8. Строки проведення переказу 8.1. Банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження. У разі надходження розрахункового документа клієнта до обслуговуючого банку після закінчення операційного часу банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в цьому розрахунковому документі, не пізніше наступного робочого дня. Банки та їх клієнти мають право передбачати в договорах інші, ніж встановлені в абзацах першому та другому цього пункту, строки виконання доручень клієнтів. 8.3. За порушення строків, встановлених пунктами 8.1 та 8.2 цієї статті, банк, що обслуговує платника, несе відповідальність, передбачену цим Законом. 8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів. 22.5. Подання паперових розрахункових документів до банку має здійснюватися клієнтом особисто, якщо інше не передбачено договором. Подання електронних розрахункових документів може здійснюватися клієнтом як особисто на носіях інформації, так і за допомогою наданих йому обслуговуючим банком програмно-технічних засобів, які забезпечують зв'язок з програмно-технічними засобами цього банку Стаття 32. Відповідальність банків при здійсненні переказу 32.1. Банк, що обслуговує платника, та банк, що обслуговує отримувача, несуть перед платником та отримувачем відповідальність, пов'язану з проведенням переказу, відповідно до цього Закону та умов укладених між ними договорів. 32.2. У разі порушення банком, що обслуговує платника, встановлених цим Законом строків виконання доручення клієнта на переказ цей банк зобов'язаний сплатити платнику пеню у розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення, що не може перевищувати 10 відсотків суми переказу, якщо інший розмір пені не обумовлений договором між ними. У разі порушення банком, що обслуговує отримувача, строків завершення переказу цей банк зобов'язаний сплатити отримувачу пеню у розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення, що не може перевищувати 10 відсотків суми переказу, якщо інший розмір пені не обумовлений договором між ними. Обращаю Ваше внимание, что согласно Закона плательщиком и получателем может быть одно и тоже лицо, таким образом Банк РС обязан будет выплатить пеню за каждый день просрочки в размере 0,2 % (01,+0,1) от суммы перевода. Если это не поможет и через два дня банк не проведет перевод и не даст письменный ответ (а скорей всего так и будет) то смело обращайтесь в суд по своему месту жительства, вам суд будет бесплатно как потребителю. По личному опыту от обращения в НБУ их выхлоп равен нулю, но и туда надо будет через два дня обязательно накатать телегу, для профилактики, а вдруг выстрелит. Удачи ![]() ![]()
проблема не в том как и где вносят а в том что снимается нал в банке. Дамочка сама об этом и пишет.
|
|