Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Дельта змінив принцип нарахування відсотків по поточним\картковим рахункам з 23 грудня 2013 року. Тепер сума щоденних відсотків округлюється не до 2-х знаків, а до 4-х. А округлення до 2-х знаків відбувається перед виплатою відсотків.
Delta official, але в мене все одно не співпадає сума на 1 цент по доларовому ЗГ. Що ще змінили чи я не правильно описав зміни в минулому абзаці? Дякую
Додам: Здається мені, що тепер перед виплатою сума не округлюється, а лишні знаки просто відкидаються!
Haza написав:Дельта змінив принцип нарахування відсотків по поточним\картковим рахункам з 23 грудня 2013 року. Тепер сума щоденних відсотків округлюється не до 2-х знаків, а до 4-х. А округлення до 2-х знаків відбувається перед виплатою відсотків.
Delta official, але в мене все одно не співпадає сума на 1 цент по доларовому ЗГ. Що ще змінили чи я не правильно описав зміни в минулому абзаці? Дякую
Додам: Здається мені, що тепер перед виплатою сума не округлюється, а лишні знаки просто відкидаються!
Шановний Haza, інформація перевіряється. По факту вирішення запитання - проінформуємо додатково.
Haza написав:Дельта змінив принцип нарахування відсотків по поточним\картковим рахункам з 23 грудня 2013 року. Тепер сума щоденних відсотків округлюється не до 2-х знаків, а до 4-х. А округлення до 2-х знаків відбувається перед виплатою відсотків.
Delta official, але в мене все одно не співпадає сума на 1 цент по доларовому ЗГ. Що ще змінили чи я не правильно описав зміни в минулому абзаці? Дякую
Додам: Здається мені, що тепер перед виплатою сума не округлюється, а лишні знаки просто відкидаються!
Шановний Haza, інформація перевіряється. По факту вирішення запитання - проінформуємо додатково.
Дякую, тепер розібрався.
Закрутили нарахування відсотків вже на славу В жодному банку такого не зустрічав
Stringer написав:Уважаемая Дельта, отправил 1.01 Запыт #1817102 по поднятию лимитов для расчетов в ИБ. Нельзя ускорить процесс решения? Или завтра звонить на горлинию? Спасибо Тока щас мне не звоните - жена убьет
Уважаемый Stringer, Ваш запрос принят в работу. О результатах проинформируем завтра в рабочее время. Спасибо Вам за обращение!
Уважаемые Форумчане, информация относительно работоспособности СДБО «MyDelta» зафиксирована и передана в ответственное подразделение Банка. Приносим извинения за причиненные неудобства.