Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
svetleuschyiol написав:У банка очень удобная позиция - односторонняя связь. В отделение (Щорса 36б) дозвониться невозможно. Сотрудник (Владислав) обещанную информацию не предоставляет уже 3 сутки. Платеж висит. Комиссия уплачена. В колл центре заказал звонок в 9-15, до сих пор никто не звонил. Это начало конца или обычный стиль банка?
Был сегодня в этом отделении, там концом и не пахнет, уже гораздо спокойнее, чем вчера было. А люди реально головы не отрывают от компьютеров и бумаг
Заходив днів з 10 тому на відділення. Запитав про зняття певної кількості доларів США. Відповіли, що фізично немає готівки, то біш папірців. Ну, це було не терміново. Паніки ніякої не створював, залишив заявку на отримання готівки. Як завжди, обіцяли зателефонувати. Пройшло близько 10 днів. Ніхто не телефонує. Дзвонив на відділення сам. Питаю, чому не телефонуєте, я ж гроші у вас замовляв. Відповідають щось типа "грошей все одно немає, чого вам дзвонити". Згодом з'ясовується, що ніби-то якісь кошти у касі з'являються, але керівництво відділення розподіляє їх якось на свій розсуд.
По факту маємо: Офіційні обмеження Нацбанку - еквівалент 15000 грн. на добу на одну особу. Депозит не розриваю, валюту не купую, просто хочу зняти з рахунку у межах, дозволених НБУ. "Дельта" банк не видає. Запитую, чому? Відповідь: "тимчасові" труднощі, проблеми з інкасацією і т.д. Виходить, що цей банк не може навіть виконати мінімальні вимоги клієнтів, враховуючи обмеження НБУ? Про видачу коштів у повному обсязі навіть не йдеться.
В найгірші часи кризи 2008 року я обслуговувався у кишеньковому кептивному банку. І жодного разу у мене не було проблем із зняттям готівки. Викликає подив і занепокоєння, що така потужна фінансова установа, яка "Дельта" не може, або не хоче знайти мінімальну кількість грошей для задоволення потреб клієнтів.
Схоже, на найближчу перспективиу варто замислитися над продовженням співпраці з таким банком, тим більше, що рівень сервісу та професійна підготовка співробітників невпинно погіршується.
До речі, про відділення. Все викладене вище відбувалося на відділенні #8 за адресою м.Київ, вул. Васильківська, 6. Та сама ситуація і на відділенні #16 вул. Червоноармійська, 120
svetleuschyiol написав:У банка очень удобная позиция - односторонняя связь. В отделение (Щорса 36б) дозвониться невозможно. Сотрудник (Владислав) обещанную информацию не предоставляет уже 3 сутки. Платеж висит. Комиссия уплачена. В колл центре заказал звонок в 9-15, до сих пор никто не звонил. Это начало конца или обычный стиль банка?
Уважаемый svetleuschyiol, как сообщалось ранее, Ваш вопрос зафиксирован и передан в ответственное подразделение Банка для скорейшего решения. О результатах дополнительно сообщим.
Delta official Приехал в отделение улица Щекавицкая, 30/39 с паспортом. Деньги заказывал вчера 1500$ (НЕ ВСЮ СУММУ ЗАМЕТЬТЕ, а только 1500$) Просидел там больше часа, деньги не выдали из-за какой-то ошибки в программе. Сказали нужна карточка, чтобы выдать деньги. Поехал домой за карточкой, привез. Сказали нужен пин код. Дорогой мой банк, после снятия денег ноги моей больше в вашем банке не будет. Такого я еще не видел нигде.
yurbar написав:Delta official Приехал в отделение улица Щекавицкая, 30/39 с паспортом. Деньги заказывал вчера 1500$ (НЕ ВСЮ СУММУ ЗАМЕТЬТЕ, а только 1500$) Просидел там больше часа, деньги не выдали из-за какой-то ошибки в программе. Сказали нужна карточка, чтобы выдать деньги. Поехал домой за карточкой, привез. Сказали нужен пин код. Дорогой мой банк, после снятия денег ноги моей больше в вашем банке не будет. Такого я еще не видел нигде.
Неприємно, звичайно. Але, думаю, інтернет-банкінг і надійність банку не корелюються. Звичайно, працювати банку ще є над чим, та мене поки що все влаштовує