Дельта 2014

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 12831284128512861287 ... 2484>
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:21

Azis - Mrazish
Банк прерасний - нема мови! Позавчора людина мені переказала суму двома платежами.Один платіж в my delta десь біля 11-00 я побачив відразу,а другий "висів" на обробці.Після обіду 5000 які висіли на обробці зникли.Передзвонив на гарячу лінію,там назвались якимось судовим відділенням і почали розбиратися з різними вигуками та хіхіканієм - в результаті цієї суми вони не знайшли,більше того в мене на балансі одна сума,а у них інша,коли я став наполягати щоб всеж таки розібрались ,мене переключили на дівчинку - операціоніста,а та на робота,який каже залишок грошей!!! І це все при тому,що я є VIP клієнтом і у мене якоби має бути персональний менеджер!!! При наступному дзвінку на гарячу лінію ,мені пояснили,що вони судовий відділ,у них багато дзвінків і багато роботи - натяк,що нема чого їм момрочити голову - було сказано - ідіть у своє відділення і виясняйте,на мою відповідь ,що у мене немає часу їхати і виясняти - спілкування припинилось.Подзвонив у відділення - звоніть на гарячу лінію,сказав ,що звідти , значит ідіть до нас з паспортом і розбирайтесь,по телефону нічого не скажемо. Написав онланй запит до банку - тут допомогли і признали платіж,але ніхто за таке скотське відношення не вибачився. Сьогодні їду в банк - забираю всі свої кошти і якщо таких як я буде багато,то банку буде не дуже добре. Але хамство не потерплю - не треба мені їхні відсотки,потрібне нормальне відношення , такого я не побачив - ДОСТАЛИ !!! :twisted:
Василь-Рівне
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6079
З нами з: 07.04.12
Подякував: 7017 раз.
Подякували: 3172 раз.
 
Профіль
 
3
2
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:23

  kharkov написав:Лучше б сделали несколько тарифных планов и каждый выбрал бы то что ему подходит и были б все довольны и счастливы :D :
Тарифный план №1:бесплатные остатки и отсутствие тарифов;
Тарифный план №2:платные остатки и тарифы.
Я за возможность выбора тарифного плана. :D

Полностью согласна. Либо устройте голосовалку на сайте... Мнение народа, так сказать... :)
My Fantasy
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:27

  Василь-Рівне написав:Azis - Mrazish
Банк прерасний - нема мови! Позавчора людина мені переказала суму двома платежами.Один платіж в my delta десь біля 11-00 я побачив відразу,а другий "висів" на обробці.Після обіду 5000 які висіли на обробці зникли.Передзвонив на гарячу лінію,там назвались якимось судовим відділенням і почали розбиратися з різними вигуками та хіхіканієм - в результаті цієї суми вони не знайшли,більше того в мене на балансі одна сума,а у них інша,коли я став наполягати щоб всеж таки розібрались ,мене переключили на дівчинку - операціоніста,а та на робота,який каже залишок грошей!!! І це все при тому,що я є VIP клієнтом і у мене якоби має бути персональний менеджер!!! При наступному дзвінку на гарячу лінію ,мені пояснили,що вони судовий відділ,у них багато дзвінків і багато роботи - натяк,що нема чого їм момрочити голову - було сказано - ідіть у своє відділення і виясняйте,на мою відповідь ,що у мене немає часу їхати і виясняти - спілкування припинилось.Подзвонив у відділення - звоніть на гарячу лінію,сказав ,що звідти , значит ідіть до нас з паспортом і розбирайтесь,по телефону нічого не скажемо. Написав онланй запит до банку - тут допомогли і признали платіж,але ніхто за таке скотське відношення не вибачився. Сьогодні їду в банк - забираю всі свої кошти і якщо таких як я буде багато,то банку буде не дуже добре. Але хамство не потерплю - не треба мені їхні відсотки,потрібне нормальне відношення , такого я не побачив - ДОСТАЛИ !!! :twisted:

Шановний Василь-Рівне,
з метою перевірки інформації та вживання необхідних заходів просимо надіслати Ваші персональні дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку) в особистих повідомленнях Delta official.
Заздалегідь вдячні.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:28

  Василь-Рівне написав:Azis - Mrazish
Банк прерасний - нема мови! Позавчора людина мені переказала суму двома платежами.Один платіж в my delta десь біля 11-00 я побачив відразу,а другий "висів" на обробці.Після обіду 5000 які висіли на обробці зникли.Передзвонив на гарячу лінію,там назвались якимось судовим відділенням і почали розбиратися з різними вигуками та хіхіканієм - в результаті цієї суми вони не знайшли,більше того в мене на балансі одна сума,а у них інша,коли я став наполягати щоб всеж таки розібрались ,мене переключили на дівчинку - операціоніста,а та на робота,який каже залишок грошей!!! І це все при тому,що я є VIP клієнтом і у мене якоби має бути персональний менеджер!!! При наступному дзвінку на гарячу лінію ,мені пояснили,що вони судовий відділ,у них багато дзвінків і багато роботи - натяк,що нема чого їм момрочити голову - було сказано - ідіть у своє відділення і виясняйте,на мою відповідь ,що у мене немає часу їхати і виясняти - спілкування припинилось.Подзвонив у відділення - звоніть на гарячу лінію,сказав ,що звідти , значит ідіть до нас з паспортом і розбирайтесь,по телефону нічого не скажемо. Написав онланй запит до банку - тут допомогли і признали платіж,але ніхто за таке скотське відношення не вибачився. Сьогодні їду в банк - забираю всі свої кошти і якщо таких як я буде багато,то банку буде не дуже добре. Але хамство не потерплю - не треба мені їхні відсотки,потрібне нормальне відношення , такого я не побачив - ДОСТАЛИ !!! :twisted:

А чому Ви телефонували до судового відділу? Вам потрібно було, якщо Ви VIP персона, телефонувати на номер 0-800 або 0444289599.
White Horse
 
Повідомлень: 392
З нами з: 29.03.12
Подякував: 7 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:29

  sergise написав:
  Delta official написав:
  sergise написав:ДО, подскажите ещё,собираюсь сегодня подъехать в отделение и оформить для жены ОК №1 в долл. Смогу ли я пополнить её в отделении со своей долл ОК в пределах лимитов НБУ (держать долл в руках мне не обязательно :))

Уважаемый sergise,
позвольте обратить внимание, что пополнение текущего счета в иностранной валюте осуществляется владельцем счета или доверенным лицом при наличии оригинала нотариально оформленной доверенности (или ее нотариально заверенной копии).
Спасибо за обращение!


т. е. если снятие будет осуществляться мной, а пополнение женой, ни каких проблем возникнуть не должно?

Уважаемый sergise,
ответ направлен Вам в личных сообщениях.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:38

uaprofi Если у Вас сильно "чешется" язык, то для этого есть личка.
Setta
Аватар користувача
 
Повідомлень: 770
З нами з: 13.02.07
Подякував: 17 раз.
Подякували: 104 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:41

White Horse
Я телефонував на гарячу лінію 0 800-500-600. Чого трубку брали з судового відділу мені не відомо і мені вони не потрібні,мені було потрібно вирішити свою проблему.
Василь-Рівне
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6079
З нами з: 07.04.12
Подякував: 7017 раз.
Подякували: 3172 раз.
 
Профіль
 
3
2
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:45

Re: Дельта

  White Horse написав:якщо Ви VIP персона,

Раніше коли телефонував на гарячу лінію і називав свої дані,мене переключали на персонального менеджера,зараз цього не має
Василь-Рівне
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6079
З нами з: 07.04.12
Подякував: 7017 раз.
Подякували: 3172 раз.
 
Профіль
 
3
2
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:47

Re: Дельта

Я вчера снимал 1500 дол. с ЗГ1 в отделении на Михайловской. Без предзаказа.
Выдали без вопросов. Теперь думаю, а нафига я их снял?
sta1178
 
Заблокований
Повідомлень: 623
З нами з: 09.07.12
Подякував: 1366 раз.
Подякували: 36 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 бер, 2014 10:47

  Василь-Рівне написав:
  White Horse написав:якщо Ви VIP персона,

Раніше коли телефонував на гарячу лінію і називав свої дані,мене переключали на персонального менеджера,зараз цього не має

Якщо Ви телефонуєте зі свого мобільного номеру, то Ви автоматично повинні з'єднуватись з ВІП центром
White Horse
 
Повідомлень: 392
З нами з: 29.03.12
Подякував: 7 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 12831284128512861287 ... 2484>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4046147
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1496512
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Дельта 2012 1 ... 1473, 1474, 1475
OP » Суб 31 гру, 2011 19:40
14749 586652
Переглянути останнє повідомлення
Вів 01 січ, 2013 15:33
WachtAmRhein
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама