|
|
![]() Delta officialDelta official,вопрос к вам: по тарифам ощадной комиссия в банкоматах укрсоцбанка 0,5% + 3грн, а в других банках не Атмосферы 1,5% + 5 грн. А так как Укрсоц и уникредит обьединились, то какая там сейчас комиссия в их банкомате будет?
![]() Уважаемый chukcha_zanzibar, подтверждаем, что по вкладу "Найкращий від Миколая он-лайн"" предусмотрена возможность бесплатного изменения валюты вклада в любой момент действия договора. Благодарим за вопрос! Востаннє редагувалось Delta official в Вів 08 кві, 2014 12:59, всього редагувалось 2 разів.
![]() Уважаемый motosmile, Ваш вопрос передан на уточнение. О результатах проинформируем дополнительно!
![]() вот это новость, спасибо, у него раньше были самые низкие цены в инете и бесплатная доставка, любезные курьеры доставляли технику прям к двери, а не выдавали у подъезда ![]() все хорошее рано или поздно заканчивается
![]() Перш за все хочиться сказати спасибі НБУ за ведмежу послугу банкам - введення мораторію на зняття валюти. Саме це є головною причиною чому люди поволі але впевнено виводять гроші. Нормальна людина на даний час не понесе валюту в банк, по причині що елементарно не зможе її забрати.
Тепер історія "я і Дельта" Назбирав трішки грошей, для стабільності перевів в долар. Помоніторив ринок Дельта "ціна-якість" здався найбільш привабливим. Відкрив рахунок в першому ж найближчому відділені. Спокусившись на додаткові проценти відкрив рахунок «Зростаючий ОN-LINE». Тут новини про ліквідацію горезвісних банків. Для безпеки вирішив тимчасово відмінити пролонгацію по депозиту. І тут поїхало... Відкрити депозит онлай можна, а відмінити автоматичну пролонгацію не можна, більш того відмінити пролонгацію ви повинні саме в тому відділені де відкривали картковий рахунок (де звязок? а якби я відкривав в випадковому відділені на краю карти?). Перший квест пройшли. Думаю залишу на рахунку - заспокоїться знову ж покладу на депозит. Кругом спасіння при проблемах з банком був SWIFT переказ в інший банк, благо тарифи не дуже злі (40 чи 50 доларів). Але в банку вирішили, що довіра і репутація стабільності нічого не стоїть і підняли перекази по SWIFT до 300 доларів, а це вже відчутна сума. Спасательний круг залишився, але вже ним користуватись дуже дорого. Вирішив виводити гроші. Наступне коло аду... Біля роботи є відділення банку. Логічно знімати тут гроші. Передзвонив за день попросив забезпечити валютою. Домовились. Приходжу на наступний день. Постояв в очереді, а потім стоячи в очереді вирішив уточнити чи все ОК. Розмова з виконуючим обовязки керівника відділення №17 Новаком Юрієм Валерійовичем: - Я замовляв зняття валюти - Фамилія... Вас в списку не має. - Як же так? ![]() - А... може бути. Валюти немає. Потрібно було ще сьогодні передзвонить уточнити чи є сума - А вчора сказати про цей "додатковий крок" не можна було? І взагалі ж я замовляв, навіщо щось уточнювати - ви повинні згідно договору забезпечити суму. - Ми взагалі згідно з внутрішнім розпорядком повинні обслуговувати в пріоритеті клієнтів які відкрили в нас рахунок, їдьте в Бровари В Броварах я взнав ще про одне внутрішнє розпорядження "всих клієнтів потрібно застрахувати" - зі мною не пройшло. Потрішки почав з боєм знімати гроші. Але мабуть прийшло нове внутрішнє розпорядження. Не зважаючи на законну вимогу забезпечити максимальну суму яку допускає НБУ, почали видавати рівно по 500 доларів, аргументуючи - іншим може не хватити (я вкладав угоду не з "іншими" і не з "відділенням", а з банком. це мої особисті гроші, а не гроші банка). Планую подавати скаргу в НБУ(в когось є досвід?) і для аргументації написав заяву в банк з проханням забезпечити сумою. З 3 квітня заяві не присвоєний номер і ніякої відповіді по ній(викинули в мусор?). 4 квітня протягом дня з інтервалом в пів години здійснив 10 дзвінків в банк щоб замовити валюту - ні разу не підняли трубку (занесли в чорний список?). В call-центрі прийняли дзвінок, сказали передзвонять з відділення - не передзвонили.Після походу "ніжками" і розмови 5 числа самі передзвонили сказали, що можна підійти - єдиний позитивний момент. 7 квітня взагалі не забезпечили валютою. До представника банку: 1. Підтвердить існування вказаних внутрішніх розпоряджень. Якщо це неправда пояснити розповсюдження співробітниками неправдивої інформації. Чому я повинен обслуговуватись в місці де відкрив картковий рахунок? 2. На якому етапі моя заява? Чому й досі не зареєстрована? 3. Зверніть увагу на якість обслуговування. 4. Головне: Не виконання договору банком. При завчасному замовленні суми банк не забезпечує відділення достатнім резервом в валюті персонально на клієнта. В випадку не покращення ситуації буде скарга на банк в НБУ. Наступним кроком буде пошук юристів для вирішення питань. Можливо колективний позов(думаю через сайт бажаючи знайдуться). Чекаю на відповідь. P.S. Вибачаюсь за таке велике повідомлення - наболіло. Востаннє редагувалось Vadim_SA в Вів 08 кві, 2014 13:06, всього редагувалось 2 разів.
|
|