Дельта 2014

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 17081709171017111712 ... 2484>
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 11:59

Delta official

Delta official,вопрос к вам: по тарифам ощадной комиссия в банкоматах укрсоцбанка 0,5% + 3грн, а в других банках не Атмосферы 1,5% + 5 грн. А так как Укрсоц и уникредит обьединились, то какая там сейчас комиссия в их банкомате будет?
motosmile
 
Повідомлень: 541
З нами з: 14.02.09
Подякував: 21 раз.
Подякували: 31 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:14

  chukcha_zanzibar написав:Delta official А подскажите: для вклада "Найкращий від Миколая он-лайн" сроком на 1 год в грн. есть возможность конвертации в доллары?

Уважаемый chukcha_zanzibar,
подтверждаем, что по вкладу "Найкращий від Миколая он-лайн"" предусмотрена возможность бесплатного изменения валюты вклада в любой момент действия договора.
Благодарим за вопрос!
Востаннє редагувалось Delta official в Вів 08 кві, 2014 12:59, всього редагувалось 2 разів.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:17

  motosmile написав:Delta official,вопрос к вам: по тарифам ощадной комиссия в банкоматах укрсоцбанка 0,5% + 3грн, а в других банках не Атмосферы 1,5% + 5 грн. А так как Укрсоц и уникредит обьединились, то какая там сейчас комиссия в их банкомате будет?

Уважаемый motosmile,
Ваш вопрос передан на уточнение.
О результатах проинформируем дополнительно!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:30

Если кто надумает открывать ко-брендовую карту "Дельта-Мобиллак" - лучше не делайте это. Мобиллак кинул своих клиентов, отменил эту программу бонусную. Причём задним числом, не даёт потратить баллы. Карта не у меня, это другой человек.
big539
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7923
З нами з: 05.12.08
Подякував: 1622 раз.
Подякували: 1405 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:33

  Delta official написав:Ваше обращение было передано в ответственное подразделение Банка с целью для скорейшего решения. О результатах дополнительно сообщим.
Спасибо, все сделано!
omb
 
Повідомлень: 3353
З нами з: 08.04.14
Подякував: 45 раз.
Подякували: 259 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:35

  big539 написав:Если кто надумает открывать ко-брендовую карту "Дельта-Мобиллак" - лучше не делайте это. Мобиллак кинул своих клиентов, отменил эту программу бонусную. Причём задним числом, не даёт потратить баллы. Карта не у меня, это другой человек.

вот это новость, спасибо, у него раньше были самые низкие цены в инете и бесплатная доставка, любезные курьеры доставляли технику прям к двери, а не выдавали у подъезда 8)
все хорошее рано или поздно заканчивается
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:36

  omb написав:
  Delta official написав:Ваше обращение было передано в ответственное подразделение Банка с целью для скорейшего решения. О результатах дополнительно сообщим.
Спасибо, все сделано!

Уважаемый omb,
мы всегда рады помочь в решении вопросов, которые Вас интересуют.
Пожалуйста, обращайтесь!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:44

Эмммм :shock:
  chukcha_zanzibar написав: для вклада "Найкращий від Миколая он-лайн"

  Delta official написав:по вкладу "Найкращий з любов’ю ОN-LINE"

:?:
chukcha_zanzibar
 
Повідомлень: 62
З нами з: 21.08.12
Подякував: 50 раз.
Подякували: 16 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 12:59

  chukcha_zanzibar написав:Эмммм :shock:
  chukcha_zanzibar написав: для вклада "Найкращий від Миколая он-лайн"

  Delta official написав:по вкладу "Найкращий з любов’ю ОN-LINE"

:?:

Уважаемый chukcha_zanzibar,
благодарим за Ваше замечание!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 08 кві, 2014 13:03

Перш за все хочиться сказати спасибі НБУ за ведмежу послугу банкам - введення мораторію на зняття валюти. Саме це є головною причиною чому люди поволі але впевнено виводять гроші. Нормальна людина на даний час не понесе валюту в банк, по причині що елементарно не зможе її забрати.
Тепер історія "я і Дельта"
Назбирав трішки грошей, для стабільності перевів в долар. Помоніторив ринок Дельта "ціна-якість" здався найбільш привабливим. Відкрив рахунок в першому ж найближчому відділені. Спокусившись на додаткові проценти відкрив рахунок «Зростаючий ОN-LINE». Тут новини про ліквідацію горезвісних банків. Для безпеки вирішив тимчасово відмінити пролонгацію по депозиту. І тут поїхало... Відкрити депозит онлай можна, а відмінити автоматичну пролонгацію не можна, більш того відмінити пролонгацію ви повинні саме в тому відділені де відкривали картковий рахунок (де звязок? а якби я відкривав в випадковому відділені на краю карти?). Перший квест пройшли. Думаю залишу на рахунку - заспокоїться знову ж покладу на депозит. Кругом спасіння при проблемах з банком був SWIFT переказ в інший банк, благо тарифи не дуже злі (40 чи 50 доларів). Але в банку вирішили, що довіра і репутація стабільності нічого не стоїть і підняли перекази по SWIFT до 300 доларів, а це вже відчутна сума. Спасательний круг залишився, але вже ним користуватись дуже дорого. Вирішив виводити гроші. Наступне коло аду... Біля роботи є відділення банку. Логічно знімати тут гроші. Передзвонив за день попросив забезпечити валютою. Домовились. Приходжу на наступний день. Постояв в очереді, а потім стоячи в очереді вирішив уточнити чи все ОК. Розмова з виконуючим обовязки керівника відділення №17 Новаком Юрієм Валерійовичем:
- Я замовляв зняття валюти
- Фамилія... Вас в списку не має.
- Як же так? :shock: Яж дзвонив до вас мене записала дівчина.
- А... може бути. Валюти немає. Потрібно було ще сьогодні передзвонить уточнити чи є сума
- А вчора сказати про цей "додатковий крок" не можна було? І взагалі ж я замовляв, навіщо щось уточнювати - ви повинні згідно договору забезпечити суму.
- Ми взагалі згідно з внутрішнім розпорядком повинні обслуговувати в пріоритеті клієнтів які відкрили в нас рахунок, їдьте в Бровари
В Броварах я взнав ще про одне внутрішнє розпорядження "всих клієнтів потрібно застрахувати" - зі мною не пройшло.
Потрішки почав з боєм знімати гроші. Але мабуть прийшло нове внутрішнє розпорядження. Не зважаючи на законну вимогу забезпечити максимальну суму яку допускає НБУ, почали видавати рівно по 500 доларів, аргументуючи - іншим може не хватити (я вкладав угоду не з "іншими" і не з "відділенням", а з банком. це мої особисті гроші, а не гроші банка). Планую подавати скаргу в НБУ(в когось є досвід?) і для аргументації написав заяву в банк з проханням забезпечити сумою. З 3 квітня заяві не присвоєний номер і ніякої відповіді по ній(викинули в мусор?). 4 квітня протягом дня з інтервалом в пів години здійснив 10 дзвінків в банк щоб замовити валюту - ні разу не підняли трубку (занесли в чорний список?). В call-центрі прийняли дзвінок, сказали передзвонять з відділення - не передзвонили.Після походу "ніжками" і розмови 5 числа самі передзвонили сказали, що можна підійти - єдиний позитивний момент. 7 квітня взагалі не забезпечили валютою.

До представника банку:
1. Підтвердить існування вказаних внутрішніх розпоряджень. Якщо це неправда пояснити розповсюдження співробітниками неправдивої інформації. Чому я повинен обслуговуватись в місці де відкрив картковий рахунок?
2. На якому етапі моя заява? Чому й досі не зареєстрована?
3. Зверніть увагу на якість обслуговування.
4. Головне: Не виконання договору банком. При завчасному замовленні суми банк не забезпечує відділення достатнім резервом в валюті персонально на клієнта.

В випадку не покращення ситуації буде скарга на банк в НБУ. Наступним кроком буде пошук юристів для вирішення питань. Можливо колективний позов(думаю через сайт бажаючи знайдуться).
Чекаю на відповідь.
P.S. Вибачаюсь за таке велике повідомлення - наболіло.
Востаннє редагувалось Vadim_SA в Вів 08 кві, 2014 13:06, всього редагувалось 2 разів.
Vadim_SA
 
 
 
  #<1 ... 17081709171017111712 ... 2484>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4019643
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1487285
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Дельта 2012 1 ... 1473, 1474, 1475
OP » Суб 31 гру, 2011 19:40
14749 583562
Переглянути останнє повідомлення
Вів 01 січ, 2013 15:33
WachtAmRhein
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама