Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
На сл. день уже %% капают, а еще через день можете забрать досрочно, 0.5% годовых за ОДИН день даж выплатят
Ой-ли? Вы проверяли это?
При первоначальном внесении на депозит % начинают начислять не со следующего дня, а со следующего за ним (т.е. со второго или даже с третьего, если считать со дня внесения).
Кроме того Вы говорите, что при описанном Вами досрочном расторжении % выплатят не за 2 дня (следующий и день, когда будете расторгать или забирать депозит), а за 1. Т.е. за последний день (день расторжения или возврата депозита) не выплатят.
Webracer написав:Support BRS, вітаю! У мене в інтернет-банку з’явився ще один рахунок із золотою карткою. Картка надійшла мені рекомендованим листом. Ні картку, ні рахунок я не замовляв. Я так зрозумів, що це ініціатива банку. Якщо дана золота картка «Банк в кишені» по своїм функціям ідентична із моєю звичайною вже діючою карткою теж «Банк в кишені», то напевно дві картки мені не потрібні. Чи можу я свою діючу картку закрити, а золоту активувати?
Шановний Webracer! Дякуємо Вам за звернення. Карта «Банк в кармане» MasterCard Gold/ Visa Gold випускається з ініціативи Банку. Однією з переваг карти є нарахування відсотків на залишок коштів на рахунку (від 1000 грн) у розмірі 15% річних. З детальними тарифами по карті «Банк в кармане» MasterCard Gold/ Visa Gold Ви можете ознайомитися на сайті Банку: http://www.rsb.ua/f/1/bvk/documentation/BvK_Gold4.pdf Тарифи за звичайною картою «Банк в карме» доступні тут: http://www.rsb.ua/f/1/bvk/documentation/tarif_BvK4.pdf Ви можете користуватися як двома картами одночасно, так і при відсутності заборгованості закрити Вашу карту. Для закриття рахунку необхідно особисто звернутися до будь-якого відділення Банку і написати відповідну заяву.
Вони там є, тільки в ІБ їх не видно. Для перевірки моїх слів можете запитати на 0800....
Де є? Зрозуміло, що в банку десь є (бовтаються). Але чи є вони на депозиті і працюють (на них нарарховуються %)?
Доречі раніше поповнення депозиту швидко відображалось в БВК. Відповідна заявка одразу приймалась в обробку і швидко виконувалась (переходила в статус "Виконано"). Але не факт, що одразу після цього внесені кошти починали працювати (на них починали нараховуватись %). Оскільки відсотки в БРС нараховуються у внутрішній бухгалтерській (інформаційній) системі, яка з БВК взаємодіє з великими затримками.
Квесторе_поверніться написав:Support BRS, Сонячна Весна, 25% на рік, +2% за Друга (що скористався талоном), +2% за більше 100000. Ітого: 29% в гривні. Ці розрахунки вірні?
Шановний Квесторе_поверніться! Дякуємо Вам за звернення. Акція "Приведи друга" поширюється тільки на вклади "Сонячна весна" терміном на 3 і 6 місяців. Бонус не сумується з бонусною програмою за депозитом "Сонячна весна". При цьому за умовами акції "Приведи друга" і клієнт Банку і його друг отримують +2% про пролонгації існуючого або оформленні нового депозиту, незалежно від суми вкладу.
Як же так? В листі від Кисельова нічого цього немає, що Ви тут пишете. А може собака зарита в приписочці..... З детальною інфо по акції познайомся на сайті або за 0800309977? Якщо на 3 та 6 місяців по Весні.....такий хокей нам не тре....
Вони там є, тільки в ІБ їх не видно. Для перевірки моїх слів можете запитати на 0800....
Де є? Зрозуміло, що в банку десь є (бовтаються). Але чи є вони на депозиті і працюють (на них нарарховуються %)?
Доречі раніше поповнення депозиту швидко відображалось в БВК. Відповідна заявка одразу приймалась в обробку і швидко виконувалась (переходила в статус "Виконано"). Але не факт, що одразу після цього внесені кошти починали працювати (на них починали нараховуватись %). Оскільки відсотки в БРС нараховуються у внутрішній бухгалтерській (інформаційній) системі, яка з БВК взаємодіє з великими затримками.
Що розумієте під відображалось в БВК? Там мова про депо а не про БВК (який в кишені).
Карта «Банк в кармане» MasterCard Gold/ Visa Gold випускається з ініціативи Банку
Я ж говорил, что для этого участие клиента и его согласие не нужно. Банк этим оказал клиенту услугу. Причем как бы бесплатную. Соответственно клиенту возражать против нее вроде нет смысла.
В других банках, например, в Альфе по таким напечатанным не по инициативе клиентов картам (тоже золотым, в богатом оформлении, впридачу с диском и недешевой брошюрой) у клиентов все же спрашивают разрешения их активировать и просят подписать на них соответствующий договор. Но БРС, видимо, решил такими мелочами, как документирование согласия клиентов на предоставление (не заказывавшихся ими) услуг, не заморачиваться.
В Альфе меня, например, долго уламывали на ненужную мне кредитную голду. Уломали лишь с 3-го раза, но с условием, что при мне ее уничтожат и договор будет заключен и расторгнут в один день. Т.о. сделал им приятное (для выполнения плана). А БРС, очевидно, приятное сам себе делает
Карта «Банк в кармане» MasterCard Gold/ Visa Gold випускається з ініціативи Банку
Я ж говорил, что для этого участие клиента и его согласие не нужно. Банк этим оказал клиенту услугу. Причем как бы бесплатную. Соответственно клиенту возражать против нее вроде нет смысла.
В других банках, например, в Альфе по таким напечатанным не по инициативе клиентов картам (тоже золотым, в богатом оформлении, впридачу с диском и недешевой брошюрой) у клиентов все же спрашивают разрешения их активировать и просят подписать на них соответствующий договор. Но БРС, видимо, решил такими мелочами, как документирование согласия клиентов на предоставление (не заказывавшихся ими) услуг, не заморачиваться.
В Альфе меня, например, долго уламывали на ненужную мне кредитную голду. Уломали лишь с 3-го раза, но с условием, что при мне ее уничтожат и договор будет заключен и расторгнут в один день. Т.о. сделал им приятное (для выполнения плана). А БРС, очевидно, приятное сам себе делает
В БРС карти активовуються по телефону. Якщо не передзвонити ....то вона буде неактивна. Там і пін видають.
Во-первых, статус заявки. А во-вторых, сумму депозита (уже с учетом пополнения).
Записи по заявке или история ее обработки (которые можно раскрыть в БВК) - это электронный аналог документирования взаимодействия (общения) клиента с банком по поводу пополнения депозита. Они описывают просьбу клиента к банку принять пополнение на депозит, проверку и принятие (акцептацию) банком этой просьбы (или отказ) и собственно ее исполнение (списание средств с карты и зачисление их на депозитный счет). Но реализовано это и показано в БВК на таком убогом уровне, что суд, например, врядли это поймет и сочтет за документ. Поэтому бумажки (с подписями и печатями) не помешали бы.