|
|
![]() Re: !!! С 1 июля 2014 года яЙценюк ввел налог на ВСЕ депозитСегодня в банке получила информацию что сейчас внесли на рассмотрение законопроект, согласно которому банки будут налоговыми агентами,т.е. банки будут удерживать и перечислять налог .... по аналогии с 0,5% в ПФ....даст Бог здравый смысл восторжествует)
![]() законопроект №4633 від 04.04.2014У меня не получилось найти этот чудо-законопроект. Возможно, он слишком свежий ![]() Зато наткнулся на Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування в перехідний період доходів фізичних осіб у вигляді процентів на поточні або депозитні банківські рахунки) (
В такой формулировке он явно не пройдёт, т.к. у народа предостаточно тек.счетов и карт, открытых до 01.05.2014, куда энтузиасты и сгребут свои мильярды, и весь эффект от налогообложения будет нулевым ![]() ![]()
Да нет, формулировка как раз правильная. Имеется в виду дата депозитного договора, так что новые (открытые после 1 мая) депозиты уже будут облагаться налогом, куда б проценты ни капали. ![]() налог на депозиты, открытые после 01.05.2014?
Почему Вы решили, что дата договора в данном случае относится только к депозитам, но не относится к тек.счетам? И то, и другое идёт в одном предложении. Как минимум, это - бездарная популисткая формулировка. При этом авторы забыли, что есть ещё депозиты с автопролонгацией. В законопроекте №4633 ещё, кстати, говорится только про гривневый доход: налицо очередная попытка отжать валюту у населения. Её народ и так из банков забирает, а после принятия этого законопроекта ещё один сигнал на ту же тему. Я раньше предполагал, что налог повесят только на валютные депозиты. Похоже, к этому и придём (наверное, после выборов законодатели таки созреют). Востаннє редагувалось AntonK в Чет 15 тра, 2014 14:16, всього редагувалось 1 раз.
![]() Re: !!! С 1 июля 2014 года яЙценюк ввел налог на ВСЕ депозитЗапропоноване в законопроекті запровадження пільгового періоду звільнення від оподаткування доходів у вигляді процентів по поточним або депозитним (вкладним) банківським рахункам, отриманим саме в національній валюті України, на підставі договорів, укладених до 01.05.2014 року, буде стимулюватиме населення до розміщення в банківських установах саме депозитів в національній валюті, що призведе в цілому до збільшення питомої ваги вказаних депозитів в банківській системі, з якої за період з лютого-березня поточного року була населенням «виведена» велика кількість депозитів через політичну нестабільність в країні та девальваційні процеси. Вказана законодавча ініціатива, зі свого боку, забезпечить достатню гривневу ліквідність банківського сектору для більш динамічного кредитування, зокрема, і реального сектору економіки країни. З іншого боку, дана законодавча ініціатива буде спрямована на захист інтересів громадян від подальшого «здешевлення» розміщеної ними в банківські установи гривні до 01.05.2014 року у вигляді депозитів, оскільки протягом лютого-березня вже відбулась девальвація національної валюти більш ніж на 25 %. ![]() Висновок Головного науково-експертного управління 10.04.2014ВИСНОВОК
на проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування в перехідний період доходів фізичних осіб у вигляді процентів на поточні або депозитні банківські рахунки)» У законопроекті пропонується призупинити до 1 липня 2014 року дію норм Податкового кодексу України щодо справляння з доходів у вигляді дивідендів, виграшів, призів, процентів податку на доходи фізичних осіб, а також не включати до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку доходи у вигляді процентів на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок, вклад (депозитний) до небанківських фінансових установ згідно із законом або на депозитний (ощадний) сертифікат, отримані в національній валюті України на підставі договорів, укладених до 1 травня 2014 року включно. Головне управління погоджується з необхідністю прийняття законодавчої пропозиції щодо призупинення до 1 липня 2014 року дії норм Податкового кодексу України, згідно з якими доходи у вигляді дивідендів, виграшів, призів, процентів підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, що дозволить врегулювати колізійну ситуацію, яка склалась у зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» від 27 березня 2014 року № 1166-VII в частині оподаткування доходів фізичних осіб у вигляді процентів на поточні або депозитні банківські рахунки. Адже цим Законом передбачається з 1 липня 2014 року запровадити прогресивну шкалу оподаткування таких пасивних доходів, як проценти, дивіденди, роялті та інвестиційний прибуток. У той же час вважаємо дискусійною пропозицію проекту, згідно з якою «не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку доходи у вигляді процентів на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок, вклад (депозитний) до небанківських фінансових установ згідно із законом або на депозитний (ощадний) сертифікат, отримані в національній валюті України на підставі договорів, укладених до 01 травня 2014 року включно». Зокрема, можна погодитися з суб’єктами права законодавчої ініціативи, що за останні місяці поточного року відбулася девальвація гривні більш ніж на 25% і, відповідно, були «здешевлені» вкладені до цього часу депозитні (вкладні) банківські рахунки в національній валюті, а запровадження пільгового оподаткування може певним чином стримати закриття депозитних рахунків та забезпечити ліквідність банківського сектору. У той же час слід зауважити, що така пропозиція не узгоджується із гарантованим статтею 24 Конституції України принципом рівності усіх громадян перед законом, а також не відповідає одному із основних принципів податкового законодавства, який передбачає «рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу» (підпункт 4.1.2 пункту 4.1 статті 4 розділу І Податкового кодексу України). Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень. Керівник Головного управління В.І.Борденюк Т.е. получается, что научно-экспертное управление предлагает законодателям и валютные вклады освободить от уплаты налогов. Востаннє редагувалось Ivan_74 в Чет 15 тра, 2014 14:42, всього редагувалось 1 раз.
![]() И кстати говоря - как соотносится принятый на днях евроинтеграционный закон о защите персональных данных с той ситуацией когда вкладчик является налоговым агентом, что фактически лишает его права на банковскую тайну. Что в свою очередь в нашем криминогенном обществе может быть просто опасно ! Как по мне видится реальное противоречие принятых законов. закон о налогах на депозиты в нынешнем виде должен быть устранен !
|
|