Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 17091710171117121713 ... 5050>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) 2.8 5 503
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
25%
124
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
20%
99
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
19%
98
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
23%
114
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
68
Всього голосів : 503
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 12:52

Support BRS а чому не інформуєте клієнта , що відкривши цей депозит он-лайн , закрити по закінченню основного строку можливо тільки у відділенні написанням заяви ....???? Як то кажуть все для того щоб створити клієнту максимум "зручностей " згідно руських стандартів................ :?
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7345
З нами з: 15.08.12
Подякував: 408 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 15:46

  -VICTOR- написав:Support BRS а чому не інформуєте клієнта , що відкривши цей депозит он-лайн , закрити по закінченню основного строку можливо тільки у відділенні написанням заяви ....???? Як то кажуть все для того щоб створити клієнту максимум "зручностей " згідно руських стандартів................ :?

Шановний -VICTOR-!
Дякуємо за звернення.
Для дострокового розірвання договору після закінчення терміну підвищеної ставки (3, 6 чи 12 місяців) за депозитом "Літній соняшник" необхідно буде звернутися до будь-якого відділення банку і написати відповідну заяву. Кошти будуть перераховані на вказаний у договорі або заяві рахунок протягом 3-х днів.
Ця інфррмація вказана постом вище, який цитує користувач форуму.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 15:57

Re: Русский Стандарт

Подскажите пожалуйста. написал запрос на отмену автопролонгации. Ответили, что отменена. Статус у депо относительно описываемого не изменился. Изменится на днях или будет отображаться как автопролонгация включена?
Alex_TT
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2615
З нами з: 10.01.13
Подякував: 122 раз.
Подякували: 395 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 16:25

дрогой банк. На днях я полность погасил все кредитки вашего банка, и теперь, в связи с тем что вы их поблокировали, я могу с чистой совестью на вас катить бочку! :idea:
Предлагаю банку задуматься над таким понятием как репутация. Именно её вы теряете в данной ситуации.
big539
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7923
З нами з: 05.12.08
Подякував: 1622 раз.
Подякували: 1405 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 16:28

  Alex_TT написав:Подскажите пожалуйста. написал запрос на отмену автопролонгации. Ответили, что отменена. Статус у депо относительно описываемого не изменился. Изменится на днях или будет отображаться как автопролонгация включена?

Уважаемый Alex_TT!
Благодарим Вас за обращение.
Рекомендуем уточнять актуальный статус автопролонгации по вкладу в Справочно-информационном центре банка: 0800 300 880 (бесплатно в пределах Украины), 583 (звонки бесплатны с мобильных телефонов, 2 грн – плата за соединение (с НДС, без учета сбора в ПФ), 044 390 95 95.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 16:31

  big539 написав:дрогой банк. На днях я полность погасил все кредитки вашего банка, и теперь, в связи с тем что вы их поблокировали, я могу с чистой совестью на вас катить бочку! :idea:
Предлагаю банку задуматься над таким понятием как репутация. Именно её вы теряете в данной ситуации.

Уважаемый big539!
Благодарим Вас за обращение.
Как уже сообщалось, ограничение на операции в рамках кредитных средств - временное решение и банк уже сейчас пересматривает его. Возобновляются кредитные лимиты клиентам, добросовестно обслуживающим задолженность. В тоже время по картам некоторых клиентов продолжают действовать ограничения. Решение принимается индивидуально по каждой карте. Клиенты получают персональные уведомления.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 16:32

  Support BRS написав:
  big539 написав:дрогой банк. На днях я полность погасил все кредитки вашего банка, и теперь, в связи с тем что вы их поблокировали, я могу с чистой совестью на вас катить бочку! :idea:
Предлагаю банку задуматься над таким понятием как репутация. Именно её вы теряете в данной ситуации.

Уважаемый big539!
Благодарим Вас за обращение.
Как уже сообщалось, ограничение на операции в рамках кредитных средств - временное решение и банк уже сейчас пересматривает его. Возобновляются кредитные лимиты клиентам, добросовестно обслуживающим задолженность. В тоже время по картам некоторых клиентов продолжают действовать ограничения. Решение принимается индивидуально по каждой карте. Клиенты получают персональные уведомления.

Я вам не верю. Вы врёте.
big539
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7923
З нами з: 05.12.08
Подякував: 1622 раз.
Подякували: 1405 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 17:15

  Support BRS написав:
  big539 написав:дрогой банк. На днях я полность погасил все кредитки вашего банка, и теперь, в связи с тем что вы их поблокировали, я могу с чистой совестью на вас катить бочку! :idea:
Предлагаю банку задуматься над таким понятием как репутация. Именно её вы теряете в данной ситуации.

Уважаемый big539!
Благодарим Вас за обращение.
Как уже сообщалось, ограничение на операции в рамках кредитных средств - временное решение и банк уже сейчас пересматривает его. Возобновляются кредитные лимиты клиентам, добросовестно обслуживающим задолженность. В тоже время по картам некоторых клиентов продолжают действовать ограничения. Решение принимается индивидуально по каждой карте. Клиенты получают персональные уведомления.

Есть тут клиенты , которых "персонально уведомили" :?:
Ау , отзовитесь , не стесняйтесь :!:
ALEX66
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4814
З нами з: 04.12.09
Подякував: 256 раз.
Подякували: 186 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 17:16

та нету таких.
big539
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7923
З нами з: 05.12.08
Подякував: 1622 раз.
Подякували: 1405 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 чер, 2014 18:24

  big539 написав:та нету таких.

Мне не разблокировали....уже как 2 месяца полностью погашен кредит...и сумма лимита недоступна....Барсик...ты хоть обитателям форума уже в индивидуальном порядке разблокируй...И тада мы все успокоимся....и снова тебя полюбим и будем гладить по шерсти...а не против... :P
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2361 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 17091710171117121713 ... 5050>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7846516
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15986472
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5218389
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама