Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 17721773177417751776 ... 5050>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) 2.8 5 503
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
25%
124
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
20%
99
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
19%
98
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
23%
114
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
68
Всього голосів : 503
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 09:10

  Квесторе_поверніться написав:А який пунк регулює, що клієнт особисто має відмовитися від продовження вкладу Літній Соняшник, на термін 520-(реальний термін вкладу) 3місяці,наприклад).

Шановний Квесторе_поверніться!
Дякуємо за запитання.
Згідно з Умовами обслуговування вкладів фізичних осіб ПАТ «Банк Руский Стандарт»:
«Для вкладу «Літній Соняшник» після закінчення строку дії ставки першого періоду, допускається подання вкладником до Банку заяви у двох примірниках встановленої Банком форми і згідно зі встановленим Банком порядком, безпосередньо у день запланованої дати отримання суми вкладу, зазначеної в цій заяві. (...) За договорами, що укладені за допомогою дистанційного банківського обслуговування через Інтернет-банк: вкладник подає заяву у будь-якому відділенні Банку».
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 11:14

Re: Русский Стандарт

  Support BRS написав:Одновременно возобновляются кредитные лимиты на картах клиентов, добросовестно обслуживающих задолженность.


Я что то не понял?!
Вы таким образом назвали меня недобросовестным?
Кто Вас вообще посадил официально отвечать за банк?
Вы из какого колхоза?
Acceptus
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1449
З нами з: 25.05.11
Подякував: 61 раз.
Подякували: 176 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 13:27

Уважаемый Acceptus!
Обращаем Ваше внимание, что решение о возобновлении кредитного лимита принимается Банком в одностороннем порядке индивидуально для каждой карты.
Уточнить информацию по Вашей карте можно, обратившись в Контакт-центр Банка: 0800 300 880 (бесплатно со стационарных телефонов в пределах Украины), 583 (звонки бесплатны с мобильных телефонов, 2 грн – плата за соединение (с НДС, без сбора в ПФ), 044 390 95 95. Skype – имя пользователя rsb_ua.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 14:12

  Support BRS написав:Уважаемый Acceptus!
Обращаем Ваше внимание, что решение о возобновлении кредитного лимита принимается Банком в одностороннем порядке индивидуально для каждой карты.
Уточнить информацию по Вашей карте можно, обратившись в Контакт-центр Банка: 0800 300 880 (бесплатно со стационарных телефонов в пределах Украины), 583 (звонки бесплатны с мобильных телефонов, 2 грн – плата за соединение (с НДС, без сбора в ПФ), 044 390 95 95. Skype – имя пользователя rsb_ua.

Support BRS, мы , клиенты банка - не подписывались платить за дебетную карту по 150 грн. за годовое обслуживание ... У нас уже есть дебетная карта БВК , а у некоторых БВК Виза Голд ...
Хватит из нас делать дураков - возвращайте наши 150 грн. или подключайте кредитные лимиты по кредиткам ...
ALEX66
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4814
З нами з: 04.12.09
Подякував: 256 раз.
Подякували: 186 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 14:31

  Support BRS написав:
  Квесторе_поверніться написав:А який пунк регулює, що клієнт особисто має відмовитися від продовження вкладу Літній Соняшник, на термін 520-(реальний термін вкладу) 3місяці,наприклад).

Шановний Квесторе_поверніться!
Дякуємо за запитання.
Згідно з Умовами обслуговування вкладів фізичних осіб ПАТ «Банк Руский Стандарт»:
«Для вкладу «Літній Соняшник» після закінчення строку дії ставки першого періоду, допускається подання вкладником до Банку заяви у двох примірниках встановленої Банком форми і згідно зі встановленим Банком порядком, безпосередньо у день запланованої дати отримання суми вкладу, зазначеної в цій заяві. (...) За договорами, що укладені за допомогою дистанційного банківського обслуговування через Інтернет-банк: вкладник подає заяву у будь-якому відділенні Банку».

Погодьтеся, що клієнту оформившому онлайнвклад Літній Соняшник вигідніше від другого терміну вкладу (520-перший термін) відмовитися по 0800 300 880 чи інших телефонах гарячої лінії. В цьому аспекті потрібно змінити підхід до клієнта....не знаходите?
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 15:12

Acceptus
Я что то не понял?!
Вы таким образом назвали меня недобросовестным?

И не привлечете их к ответственности. Они же не говорили, что возобновили кредитные лимиты ВСЕМ клиентам, добросовестно обслуживающим задолженности.

Поэтому это просто рекламный трюк или ничего не значащая уловка, как и все остальное, что говорят представители БРС (они этому неплохо обучены).
Client2
 
Повідомлень: 3278
З нами з: 13.02.14
Подякував: 24 раз.
Подякували: 554 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 15:18

ALEX66
Support BRS, мы , клиенты банка - не подписывались платить за дебетную карту по 150 грн. за годовое обслуживание ... У нас уже есть дебетная карта БВК , а у некоторых БВК Виза Голд ...

Имхо, это бесполезные разговоры. Вы кого-то призываете к совести? Где и когда Вы ее у них видели? Кроме того, будьте корректны. За чисто дебетные карты 150 грн они вроде еще не брали (не берут). Хотя, кто знает, что у них еще будет. Опасаюсь я этого банка ...
Востаннє редагувалось Client2 в Чет 03 лип, 2014 15:29, всього редагувалось 1 раз.
Client2
 
Повідомлень: 3278
З нами з: 13.02.14
Подякував: 24 раз.
Подякували: 554 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 15:25

ALEX66
Нужно вести разъяснительную работу среди клиентов , на этом форуме и везде , где только возможно , о наглой , лживой и жлобской позиции банка к своим клиентам ...
А то некоторые тут депозиты хотят открывать , наивные , они не знают с кем связываются ...

Честно говоря, меня такие действия не вполне устраивают. Насолить (навредить) банку - ну и что? Во первых, вреда Вы ему этим мало принесете. Во вторых свои деньги (и другие интересы) этим тоже почти никак не защитите. Поэтому стоит ли? Нужно что-то более действенное.
Client2
 
Повідомлень: 3278
З нами з: 13.02.14
Подякував: 24 раз.
Подякували: 554 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 15:33

  Client2 написав:ALEX66
Support BRS, мы , клиенты банка - не подписывались платить за дебетную карту по 150 грн. за годовое обслуживание ... У нас уже есть дебетная карта БВК , а у некоторых БВК Виза Голд ...

Имхо, это бесполезные разговоры. Вы кого-то призываете к совести? Где и когда Вы ее у них видели?

Кроме того, будьте корректны. За чисто дебетные карты 150 грн они вроде еще не брали (не берут). Хотя, кто знает, что у них еще будет. Опасаюсь я этого банка ...

Я призываю банк - не к совести , которой у него нет , а к выполнению своих обязательств по кредитному договору ( который я выполняю в полном объеме , без единой просрочки по задолженности ) ...
Ну и информируем потенциальных клиентов о том , как банк нагло поступает со своими постоянными ВИП-клиентами ...
ALEX66
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4814
З нами з: 04.12.09
Подякував: 256 раз.
Подякували: 186 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 лип, 2014 15:44

Re: Русский Стандарт

  Квесторе_поверніться написав:Погодьтеся, що клієнту оформившому онлайнвклад Літній Соняшник вигідніше від другого терміну вкладу (520-перший термін) відмовитися по 0800 300 880 чи інших телефонах гарячої лінії. В цьому аспекті потрібно змінити підхід до клієнта....не знаходите?

та не вигідніше ..а так має бути - онлайн вклад має онлайн і обслуговуватись ...а не палки в колеса клієнтам у вигляді примусового відвідування банку для розриву вкладу ...є в банкінгу внутрішня пошта - що заважає банку через цей захищений канал приймати заяви на розрив вкладу по основному строку ?...мабудб не бажання...
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7345
З нами з: 15.08.12
Подякував: 408 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
  #<1 ... 17721773177417751776 ... 5050>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7840867
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15975826
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5212388
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама