Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
igor_dontsov61 написав:Выражаю благодарность за выполнение заявки № 2294502 по карточкам сына.
Направил анологичную № 2300925 - продублировал в ЛС.
Спасибо за сотрудничество.
Уважаемый igor_dontsov61, мы приняли Ваш запрос в работу. О результатах сообщим. Спасибо за обращение.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! До 18% річних у гривні та безкоштовне отримання готівки у банкоматах будь-яких банків на території України! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
kyle написав:Здравствуйте, можно ли написать заявление о расторжении депозита имея на руках карту? Или обязательно нужен паспорт?
Уважаемый kyle, сообщаем, что для досрочного расторжения депозитного вклада необходимо сотрудникам отделения предоставить оригинал Договора депозита, паспорт и ИНН. Спасибо за обращение.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! До 18% річних у гривні та безкоштовне отримання готівки у банкоматах будь-яких банків на території України! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
Шановна Delta Official! Кілька місяців тому тому Ви стверджували що операції оплати кредитною картою через сервіс LiqPay та подібні їм (поповнення рахунку EasyPay чи р2р-перекази між картками) потрапляють в грейс-період та по них не нараховується комісія. Так і було, але з 01.07 тишком-нишком банк вивів їх з грейс-періоду (я про МСС-код 6538, раніше (до квітня) для Лікпея він був 8999). Коли закривав заборгованість по КК1 24 липня, це стало вельми неприємним сюрпризом. Я нічого не маю проти, якщо банк змінює умови користування своїми коштами, але чи не можна би було ВСІ зміни в регламенті вивішувати на сайті банку?! Так було б значно простіше і доступніше. А то, вибачте, все це починає нагадувати стиль одного великого зеленого банку...
Nighthawk написав:Шановна Delta Official! Кілька місяців тому тому Ви стверджували що операції оплати кредитною картою через сервіс LiqPay та подібні їм (поповнення рахунку EasyPay чи р2р-перекази між картками) потрапляють в грейс-період та по них не нараховується комісія. Так і було, але з 01.07 тишком-нишком банк вивів їх з грейс-періоду (я про МСС-код 6538, раніше (до квітня) для Лікпея він був 8999). Коли закривав заборгованість по КК1 24 липня, це стало вельми неприємним сюрпризом. Я нічого не маю проти, якщо банк змінює умови користування своїми коштами, але чи не можна би було ВСІ зміни в регламенті вивішувати на сайті банку?! Так було б значно простіше і доступніше. А то, вибачте, все це починає нагадувати стиль одного великого зеленого банку...
Шановний Nighthawk, ми передали Ваше повідомлення до відповідального підрозділу Банку з метою перевірки інформації. Дякуємо за зауваження.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! До 18% річних у гривні та безкоштовне отримання готівки у банкоматах будь-яких банків на території України! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
Уважаемая(ый), Delta official! Имею депозит лояльный. Первые 30 дней заканчиваются в конце недели. Хотел отказаться от пролонгации, и оформить депозит с другими условиями через ИБ, поэтому приехал сегодня в отделение чтобы написать заявление об отказе. Сказали что сегодня можно написать заявление только на досрочное расторжение. А отказ от пролонгации необходимо писать только в день окончания вклада. Вопрос: почему в других банках (да практически во всех) заявление можно написать заранее, а у Вас нельзя. Я в конце концов могу находиться в отпуске, и вообще не в Киеве. Спасибо, за ответ.
Валдис написав:Уважаемая(ый), Delta official! Имею депозит лояльный. Первые 30 дней заканчиваются в конце недели. Хотел отказаться от пролонгации, и оформить депозит с другими условиями через ИБ, поэтому приехал сегодня в отделение чтобы написать заявление об отказе. Сказали что сегодня можно написать заявление только на досрочное расторжение. А отказ от пролонгации необходимо писать только в день окончания вклада. Вопрос: почему в других банках (да практически во всех) заявление можно написать заранее, а у Вас нельзя. Я в конце концов могу находиться в отпуске, и вообще не в Киеве. Спасибо, за ответ.