Юля Кіндра Вы же видите сколько негатива посыпалось на банк. Что это за игра, во время которой меняются правила?Почему банк отмалчивается и не хочет прояснить ситуацию? Неужели руководство не понимает, что имидж зарабатывается годами, а теряется мгновенно?
Роз’яснення щодо точкового обмеження певних операцій на ФІДОМАРКЕТі
Аналітики ФІДОБАНКу виявили низку систематичних однотипних операцій, які були розцінені як сумнівні. До з’ясування обставин деякі карти, з використанням яких проводилися дані операції, були призупинені у частині проведення операцій на ФІДОМАРКЕТі. У своєму рішенні ФІДОБАНК керується п.7.5.2.2 та 7.5.2.8. ПРАВИЛА ТА УМОВИ КОРИСТУВАННЯ ФІНАНСОВИМ ПОРТАЛОМ FIDOMARKET, з якими можна ознайомитися на ФІДОМАРКЕТі https://fidomarket.ua/documents/10179/0 ... ee7ada0b6e Всі інші операції на ФІДОМАРКЕТі доступні. Ми готові розглянути ваші претензії та аргументи індивідуально за офіційним зверненням до ФІДОБАНКу. Будь ласка, зверніться до найближчого відділення ФІДОБАНКу та напишіть відповідну заяву, або скористайтеся електронною адресою info@fidobank.ua.
Юля Кіндра написав:Ми готові розглянути ваші претензії та аргументи індивідуально за офіційним зверненням до ФІДОБАНКу. Будь ласка, зверніться до найближчого відділення ФІДОБАНКу та напишіть відповідну заяву, або скористайтеся електронною адресою info@fidobank.ua.
1. В отделениях уже готовы принимать подобные заявы? 2. Где можно выслушать/узнать конкретные претензии от ФИДО? 3. Где можно получить бланк/форму заявы для отправки на info@fidobank.ua?
Юля Кіндра написав:Роз’яснення щодо точкового обмеження певних операцій на ФІДОМАРКЕТі
Аналітики ФІДОБАНКу виявили низку систематичних однотипних операцій, які були розцінені як сумнівні. До з’ясування обставин деякі карти, з використанням яких проводилися дані операції, були призупинені у частині проведення операцій на ФІДОМАРКЕТі. У своєму рішенні ФІДОБАНК керується п.7.5.2.2 та 7.5.2.8. ПРАВИЛА ТА УМОВИ КОРИСТУВАННЯ ФІНАНСОВИМ ПОРТАЛОМ FIDOMARKET, з якими можна ознайомитися на ФІДОМАРКЕТі https://fidomarket.ua/documents/10179/0 ... ee7ada0b6e Всі інші операції на ФІДОМАРКЕТі доступні. Ми готові розглянути ваші претензії та аргументи індивідуально за офіційним зверненням до ФІДОБАНКу. Будь ласка, зверніться до найближчого відділення ФІДОБАНКу та напишіть відповідну заяву, або скористайтеся електронною адресою info@fidobank.ua.
оба на..., решили пойти по пути брса..., ну ну... А какими критериями руководствуется фидо при отнесении операций к "сомнительным"? Спасибо
Юля Кіндра Заявление в свободное форме пойдет? Через сколько дней банк даст ответ? В цивилизованном банковском обществе принято сначала связаться с клиентом (телефоном/почтой) для выяснения деталей, а только потом уже делать выводы.Как-то так. Извините за резкость, накипело.
_Slava_ написав:Заявление в свободное форме пойдет?
так заяву о чем? О том, шо согласно Правил, п.4, я полностью принимаю на себя ответственность за проведенные операции?
ПС. Вааще прикольно. Пункт этих Правил. 4.2. Відповідальність банку. Любой подпунк этого пункта начинается словами: "БАНК не несе відповідальність...". И так все десять раз Предлагаю переименовать сам пункт 4.2
Інформація узагальнена. У кожному конкретному випадку готові розглядати ситуацію та для цього приймаємо заяви. У будь-якому відділенні у довільній формі підійде.
Шановна Юля Кіндра! Чи можна детальніше? Які критерії "сумнівності", в чому проявляються обмеження? А то безліч користувачів читають Ваше повідомлення і думають:
"Я періодично поповнюю депозит, відкриваю нові. Чи може банк обмежити такі операції? Виходячи з Вашого визначення - це однотипна операція. Тоді чи варто поповнювати депозити та відкривати нові? або "Я періодично погашаю кредит. Це ж "однотипні" операції. Тоді, можливо, не варто погашати?" або "Я раз в місяць сплачую комунальні (маю таку погану звичку недопускати прострочки). Але ж це "однотипна" операція. Тоді, можливо, через ФІДО не варто такі операції проводити".
Юля Кіндра написав:Інформація узагальнена. У кожному конкретному випадку готові розглядати ситуацію та для цього приймаємо заяви. У будь-якому відділенні у довільній формі підійде.
1. Плииииз, на чье имя писать заяву? 2. Регистрировать нужно? 3. Или можно как-то на мыло отправить? Могу фотокопию скинуть туда...как-то замылили Вы это вопрос
Юля Кіндра написав:Інформація узагальнена. У кожному конкретному випадку готові розглядати ситуацію та для цього приймаємо заяви. У будь-якому відділенні у довільній формі підійде.
Юля, хотя бы намекните, по каким признакам вы относите операции к сомнительным? В прошлом году похожая ситуация была у БРСа, блокировали правда и карты и деньги, теперь они ходят с протянутой рукой и звонят всем подряд зазывая на депозиты. Не повторяйте их путь