Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
sola написав:Как-то некрасиво, когда в myDelta операция обозначена как проведенная, есть возможность скачать платежное поручение, а деньги из банка еще не ушли...
Например, платежное поручение 6010688 "проведено" 29.09.2014, а на самом деле еще не проведено. Понятно, что перевод сейчас уходит не день-в-день, как раньше, но зачем же ставить ложный статус? Просьба сообщить, когда проведете его на самом деле.
Уважаемый sola, информация принята во внимание. Благодарим за Ваше замечание.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ З 1 жовтня в Дельта Банку стартує нова програма «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком» Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/09/1917/
Куй жалізо, поки гаряче. Раз пішла така жара, треба описати і ще один випадок, з яким мені довелось стикнутись у Дельті - він уже трохи давніший, але показовий. Дельта мені не йде назустріч у вирішенні проблем, тому дозволю собі трохи публічності. Так от, дзвонить мені якось на мобільний тьотєнька і таким солодким-солодким голосом запрошує до себе в гості. Ну як "до себе", в офіс Дельтабанку. Ви мол, Ізя Батькович, моєму серцю дуже близькі, віп-клієнт і прочая, і я вас хочу гарно обслужити. По тіліхвону не скажу, але називайте час і місце, не пошкодуєте. Людина я відносно молода, порох в порохівницях ще огого, ну думаю тре під'їхати, не кожного ж дня тьотки в гості просять. Повідомив зручний час і відділення, в яке мені зручно (на тому ж Голосіївському проспекті). Тьотя пообіцяла повідомити у відділення, щоб надули кульки і взагалі шию помили, бо я прийду. Приходжу. Хапаю за гудзик першого-ліпшого манагера і кажу "А от і я" в надії, що всі в курсі. Ну а манагер що, "заходь, раз прийшов. Що хочеш?" Ну я такий - у мене зустріч, на 11 ранку, як домовлялись. Манагер ні гу-гу. Тю, кажу, запитайся по колегах, може у начальника відділення, раз ти такий відсталий. Колеги теж не в курсі - "ти хто такий і що хо, скажи нормально!" Ну а я що, мені ж тітка нічого толком не сказала. Починаю себе відчувати ідіотом, а не віпом (с)(ТМ) Витягую телефон, знаходжу аудіозапис і передаю манагеру. "Ваша тьотя?", питаю. Слухає-слухає... і в очах з'являється вогник. НАША ТЬОТЯ, НАША! Проходьте, ставайте ось тут, біля іншого манагера, і вона вас зараз стоячи обслужить. Ну я став. Нова манагерка була теж не в курсі, що до чого, але їй про тьотю досить швидко пояснили. Ну вона випрямила спину і починає "ну ви дуже важливий клієнт для нас, ми вас можемо так обслужити, так обслужити..." У мене вже не вистачає терпіння, і я зриваюсь на фальцет "дак обслужіть жеж, я ж самого ранку не обслужений! Які послуги надаєте?" "Ну ми можемо вам оформити депозит на супер-умовах". Тут я і обмяк, але вчасно схаменувся, що стою і треба себе підтримувати в тонусі. "А можна якось в письмовому вигляді? А то я на слух не сприймаю ваші супер-проценти". "Ерм... ну... в принципі, не можна, тому що це наш внутрішній документ... але якщо ви наполягаєте..." і витягує папку. Показує макумент, а там Таймс Нью Романом по білому пише, що є ХХХХ клієнтів в банку, яких треба терміново окучити і схилити до депозитування. Задача по окучуванню така: начальники відділень беруть на себе профзобов'язання обдзвонити ХХХ клієнтів, у яких залишки на рахунках YYY тис грн, боси побільші беруть на себе солідніших клієнтів, а у кого малинові штани - того окучують небожителі банку. Ото подивився я на цей індивідуальний підхід, і ще тоді мав відчуття, що добром цей підхід не закінчиться. P.S. Якщо серйозно, то маю явки-паролі-прізвища-дати. Але в формальному стилі навряд чи хто, крім ДО, звернув би увагу. Приходиться, якщо банк не йде до тебе, йти в маси. Історії ще є, на жаль! Було б натхнення.
Diman написав:Сегодня с ОК1 через атмосферу не смог 2 тыс снять, только 1.
Гаечки закручиваете?
это у банкомата лимит либо по всем картам чужаков либо конкретно на дельту ... в данном случае от дельты лимита нет - точнее если балкомат позволил бы вам снять дозу в 2 500 вы бы сняли их
у кого есть оффициальная информация что до доп эмиссии акций Дельта банка, и ввода наблюдающих после выделения 1 млрд гр Дельта банку, или это фейк ? плз ссылки на офф источники
alexeycon написав:Обращение №2418797 в какие сроки будет обработано ?
Уважаемый alexeycon, информируем, что сегодня Вам было направлено письмо на Ваш адрес регистрации с ответом на Ваше обращение.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ З 1 жовтня в Дельта Банку стартує нова програма «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком» Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/09/1917/
это у банкомата лимит либо по всем картам чужаков либо конкретно на дельту ...
Похоже, сейчас многие банки вводят лимиты именно на карты Дельты.
Из того, на что я напоролся: Приват. Ранее можно было снимать по 1000 грн. за транзакцию. Сейчас - только 200 грн. ПУМБовские банкоматы вообще выплевывают карту, типа они такое не обслуживают. Аваль - лимит по 1000 за транзакцию, но 2500 снять в 3 захода можно.
Я берегу Ваши письма как как зеницу: (даты последних поступлений) website_deltabank.com.ua - дата: 17 сентября 2014 г., 17:58 do-not-reply_deltabank.com.ua - дата: 3 сентября 2014 г., 14:34 consultant_deltabank.com.ua - дата: 23 июня 2014 г., 9:24 письма сегодня 30.09.14 - не было
Diman написав:Сегодня с ОК1 через атмосферу не смог 2 тыс снять, только 1.
Гаечки закручиваете?
Уважаемый Diman, со стороны Банка установлен лимит для снятия наличных через банкомат в размере 2 500 грн. в сутки с одной карты.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ З 1 жовтня в Дельта Банку стартує нова програма «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком» Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/09/1917/