|
Дельта Банк - БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:03
idealstorm написав: _dorian_ написав:У меня - "красное" ..ть.
Мож там часы на пару мин запаздываютъ
Не знаю но лимит уже тю-тю.
-
_dorian_
-
-
- Повідомлень: 82
- З нами з: 03.03.14
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 3 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:03
Из новый правил:  14.8. Банк не несе відповідальності перед Клієнтом у випадку, якщо порушення Банком положень цих Правил/відповідного Договору за Продуктом Банку стало наслідком технічних збоїв у роботі апаратних і програмнихзасобів, які забезпечують проведення операцій з Картками (відключення/ушкодження електроживлення і мереж зв’язку, збої програмного забезпечення процесингового центру, технічні збої у роботі каналів зв’язку МПС й інші ситуації), якісталися не з вини Банку. 14.21. Банк не несе відповідальності за кошти Клієнта та подальший їх рух після списання з Рахунку. 
Востаннє редагувалось Баба яга в Пон 02 лют, 2015 01:17, всього редагувалось 3 разів.
-
Баба яга
-
-
- Повідомлень: 247
- З нами з: 11.12.14
- Подякував: 18 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:04
у мена на работе у сотрудника происходило автоматич. перечисление денег, он не отслеживал этот процесс и когда спохватился, то 1400 пропали. Он написал в техподдержку и деньги нашли, вернули на счет.
-
yuka
-
-
- Повідомлень: 36
- З нами з: 05.01.09
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 3 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:05
-
Archi
-
-
- Повідомлень: 48
- З нами з: 02.10.14
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:05
Баба яга написав:Из новый правил:  14.8. Банк не несе відповідальності перед Клієнтом у випадку, якщо порушення Банком положень цих Правил/відповідного Договору за Продуктом Банку стало наслідком технічних збоїв у роботі апаратних і програмнихзасобів, які забезпечують проведення операцій з Картками (відключення/ушкодження електроживлення і мереж зв’язку, збої програмного забезпечення процесингового центру, технічні збої у роботі каналів зв’язку МПС й інші ситуації), якісталися не з вини Банку.
Спасибо!
-
alexxxxxxxxx
-
-
- Повідомлень: 404
- З нами з: 12.12.14
- Подякував: 87 раз.
- Подякували: 37 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:07
HiPath написав: idealstorm написав:Потерпите 7 минут, всё станет более-менее понятно
Не работает, потому что нет денег на счетах. В выходные деньги не появятся ни каким образом. Если что то и заработает, то не раньше полдня понедельника. Даже при наличие денег, они должны появится на счете. А для этого нужно сделать проводки по счетам.
Только хотел написать. Не насилуйте дельтаплан, он и так в коме. Если деньги не появятся в понедельник после обеда, значит они не появятся никогда, и можно с чистой совестью идти с шинами оцеплять чтоб не убежали дома Коли Лгуна, Аллы Шульги и Гонтаревой.
-
tsehovik
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 147
- З нами з: 30.11.14
- Подякував: 335 раз.
- Подякували: 29 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:08
Баба яга написав:Из новый правил:  14.8. Банк не несе відповідальності перед Клієнтом у випадку, якщо порушення Банком положень цих Правил/відповідного Договору за Продуктом Банку стало наслідком технічних збоїв у роботі апаратних і програмнихзасобів, які забезпечують проведення операцій з Картками (відключення/ушкодження електроживлення і мереж зв’язку, збої програмного забезпечення процесингового центру, технічні збої у роботі каналів зв’язку МПС й інші ситуації), якісталися не з вини Банку.
Так это же не менялось, так и было. Или вы только в первый раз уведели правила?
-
Бунтаръ
-
-
- Повідомлень: 274
- З нами з: 08.01.13
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 44 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:08
alexxxxxxxxx написав: pobytt написав: HiPath написав:Фигвам. Может раньше что то и решалось, на данный момент никаких решений нет.
Я выражаю свое мнение, и лично мне, на прошлой неделе обращение к ДО помогло.
Конкретно расскажите, какая проблема. что ДО для вас сделало
Приструнили экономиста, отказывавшегося выдавать карту без страховки.
-
pobytt
-
-
- Повідомлень: 680
- З нами з: 10.07.13
- Подякував: 17 раз.
- Подякували: 180 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:10
Archi написав:http://www.prostobankir.com.ua/mezhbankovskiy_biznes/stati/nadra_i_delta_skovannye_odnoy_tsepyu
старье.это вышло еще 21 января
-
doro-dea
-
-
- Повідомлень: 128
- З нами з: 11.12.14
- Подякував: 21 раз.
- Подякували: 20 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лют, 2015 01:12
pobytt написав: alexxxxxxxxx написав: pobytt написав:Я выражаю свое мнение, и лично мне, на прошлой неделе обращение к ДО помогло.
Конкретно расскажите, какая проблема. что ДО для вас сделало
Приструнили экономиста, отказывавшегося выдавать карту без страховки.
так такое элементарно решается в лайве звонком в поддержку из кабинета нач отделения  Приходилось даже и не такую лапшу с ушей снимать - а вешал ее сам начальник лично  , с помощью такого вот звонка "другу" 
-
EKO
-
-
- Повідомлень: 6864
- З нами з: 10.04.09
- Подякував: 3273 раз.
- Подякували: 2089 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
3
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
19 |
40417 |
|
|
56227 |
8825479 |
Сер 23 жов, 2024 15:18 Y3G0R
|
|
3462 |
1995843 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|