КЕМ и НА КАКОМ ОСНОВАНИИ????
|
|
![]() Я понял что не Полтава. ![]() Востаннє редагувалось yvlad в Суб 14 лют, 2015 12:31, всього редагувалось 1 раз.
![]() Нету таких основания. С точки зрения законодательства все это разрешено. Палки ставят именно начальники в том числе вышестоящие... Мож кому пригодится (использовал в заяве по переводу гривны через ЦО): Нагадую, що відповідно до умов Договору №, чинного законодавства України, тарифів та «Правил банківського обслуговування фізичних осіб у ПАТ «Дельта Банк»» банк не має право відмовити у проведенні мого письмового розпорядження відповідно до наданої заяви: Так Правилами банківського обслуговування фізичних осіб у ПАТ «Дельта Банк» встановлено: 2.14. Банк зобов’язаний: 2.14.6. Виконувати належним чином оформлені розпорядження Клієнта (письмові заяви, в тому числі Заяви на активацію сервісу «Постійно діюче розпорядження» та/або розрахункові документи, що надані та підписані Клієнтом) по розпорядженню грошовими коштами на поточному рахунку, подані протягом Операційного дня, з урахуванням сум, що надходитимуть на поточний рахунок протягом Операційного дня (поточних надходжень), відповідно до вимог чинного законодавства України та інших нормативно-правових актів України, а також умов цих Правил. 3.7. Банк зобов’язується: 3.3. Банк приймає розрахункові документи Клієнта протягом усього Робочого дня та виконує розрахункові документи у національній валюті протягом Операційного часу в той же Робочий день, а ті, що надійшли після Операційного часу, - на наступний Робочий день в Операційний час Банку (понеділок – п’ятниця: з 9:00 до 17:00, крім вихідних, святкових і неробочих днів), а у іноземній валюті – протягом двох Робочих днів із моменту отримання такого документа, у порядку і на умовах, визначених чинним законодавством України, нормативними актами Національного банку України, цими Правилами і Тарифами, які є невід’ємною частиною відповідного Договору за Продуктом Банку 3.7.2. Вести комплексне розрахунково-касове обслуговування поточного рахунку та виконувати за дорученням Клієнта в межах залишку коштів на поточному рахунку розрахункові, касові та інші операції, які передбачені чинним законодавством України. 3.7.3. Своєчасно здійснювати розрахункові та інші операції за поточним рахунком у відповідності до чинного законодавства України, умов цих Правил та Договору за Продуктом Банку. 3.7.5. Списувати кошти з поточного рахунку Клієнта за його дорученням та у випадках, передбачених цими Правилами. Примусове списання коштів з поточного рахунку Клієнта виконується Банком тільки у випадках, передбачених чинним законодавством України. Востаннє редагувалось yvlad в Суб 14 лют, 2015 12:34, всього редагувалось 1 раз.
![]() yvlad, как сообщалось ранее, указанная операция возможна при наличии необходимой суммы в кассе Банка.
![]() to Delta official 1. Я вношу 500 2. В кассе появляется 500 3. Я забираю 500 4. В кассе уменьшается на 500. Мне отказывают. Полтава, отделение №2. Просил в ПП, напомнить начальнику отделения №2 о том, что он нарушает Закон, условия договора и правила Дельты. По состоянию на сегодня он все так же продолжает отказывать (мол нету разрешения сверху). Востаннє редагувалось yvlad в Суб 14 лют, 2015 12:38, всього редагувалось 2 разів.
![]() 1. Для платежей через myDelta давно уже 24 часа 2. для Дельта платежей, лимит обновляется в 00:00 Давно уже так. Востаннє редагувалось yvlad в Суб 14 лют, 2015 12:47, всього редагувалось 1 раз.
|
|