МИХАЙЛІВСЬКИЙ БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 808809810811812 ... 5623>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

МИХАЙЛІВСЬКИЙ БАНКРОТ 3.2 5 368
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
19%
70
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
15%
54
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
16%
59
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
32%
118
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
18%
67
Всього голосів : 368
Повідомлення Додано: Нед 29 бер, 2015 23:19

  Квесторе_поверніться написав:2.9. Банк має право ініціювати внесення змін в Умови та/або Тарифи. Банк зобов'язаний повідомити Клієнта
про свою пропозицію внести зміни до Умов та/або Тарифів не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати,
з якої застосовуватимуться такі зміни
http://www.platinumcard.com.ua/modules/ ... t_1321.pdf
Порушення договору банчиком. Ні?
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 01:32

Процесс мутации пошел.
Цезарь
 
Заблокований
Повідомлень: 209
З нами з: 19.03.15
Подякував: 0 раз.
Подякували: 28 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 01:47

  Квесторе_поверніться написав:
  Квесторе_поверніться написав:2.9. Банк має право ініціювати внесення змін в Умови та/або Тарифи. Банк зобов'язаний повідомити Клієнта
про свою пропозицію внести зміни до Умов та/або Тарифів не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати,
з якої застосовуватимуться такі зміни
http://www.platinumcard.com.ua/modules/ ... t_1321.pdf
Порушення договору банчиком. Ні?

Конечно нарушение.
Уважаемый официальный представитель банка "Михайловский", просим прокомментировать.
Alexus999
 
Повідомлень: 1454
З нами з: 04.06.09
Подякував: 25 раз.
Подякували: 128 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 10:13

  Viz написав: Представник, шануючі себе та клієнта банки попереджають про зміну умов продуктів. Ну що завадило дати повідомлення що наприклад з 27.03 операції по мсс такомуто не включатимуть у пільговий період? Зробити зноску в тарифах по цьому коду чи по інших. Ні, треба втіхаря по западлістскі набз..ть. Впарити комісію за оплату комуналки.
Некомпетентність, безалаберність, відмороженість, халатність вашого персоналу повинен оплатити ваш клієнт.

Шановний клієнт!
Дякуємо за Ваш відгук.
Інформація прийнята до уваги та буде обов'язково передана відповідальним співробітникам.
У разі стягнення комісії при оплаті комунальних послуг, як зазначається у попередньому повідомленні, просимо інформувати нас, звертатись до представництва Банку Михайлівський або до Контакт Центру Банку, запит буде розглянуто в індивідуальному порядку та, зі свого боку, Банк Михайлівський вживатиме заходи щодо виправлення даних налаштувань банками-еквайєрами з метою уникнення стягування даного роду комісій з клієнтів.
Детально з усіма нововведеннями та оновленнями клієнти ПАТ "Банк Михайлівський" мають можливість ознайомитись на сайті http://www.mbank.kiev.ua .
Дякуємо за Ваше звернення.
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ
 
Заблокований
Повідомлень: 802
З нами з: 25.11.13
Подякував: 53 раз.
Подякували: 67 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 10:25

  -VICTOR- написав:..ну хорошо...а почему же вы клиентов не ставите в известность ?? почему это мы из вас вытаскиваем клещами то что вы ОБЯЗАНЫ довести до кдиентов которые пользуются вашим продуктом . И ГДЕ . В КАКИХ ДОКУМЕНтАХ ОТРАЖЕН ПЕРЕЧЕНЬ ОПЕРАЦИЙ СОГЛАСНО МСС КОДОВ по которым вы не признаете такие операции как торговые ????...ЗАВТРА ВЫ ЕЩЕ ЧТО-ТО СЕБЕ РЕШИТЕ И БУДЕТЕ МОЧАТЬ ТИХОНЬКО ? ЧТО ЗА СВИНСТВО ? ТАК ГДЕ РЕШЕНИЕ , ПРОТОКОЛ ИЛИ ЛЮБОЙ ДОКУМЕНТ ВЫЛОЖЕННЫЙ И ДОВЕДЕННЫЙ ДО ВЕДОМА КЛИЕНТОВ ??????????????????? :evil:

p\S .. у меня нет в выписках операций по которым вы нагрели коллег...но если бы я не читал форум - то в обязательном порядке наступил бы на грабли...потому что БАНКИРЫ НЕ СЧИТАЮТ ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ ИНФОРМИРОВАТЬ КЛИЕНТОВ О ИЗМЕНЕНИЯХ В УСЛОВИЯХ ПО КОТОРЫМ ОБСЛУЖИВАЕТСЯ ПРОДУКТ - ФОРМЕННОЕ СВИНСТВО ! :evil:

pp\s...в общем...здравствуй скунс №2....... :?

Уважаемый клиент!
Благодарим Вас за отзыв.
Ваш запрос принят во внимание и будет передан ответственным сотрудникам Банка.
Просим обратить внимание на п. 2.15 Условий Предоставления и Обслуживания Платежных карт ПАО "Банк Михайловский":
"2.15. З метою підтримки належного ступеня інформованості Клієнта щодо чинних редакцій Умов та/або Тарифів, у тому числі, гарантованого ознайомлення Клієнта з пропозиціями про внесення змін в Умови та/або Тарифи, Клієнт зобов'язаний регулярно звертатися в Банк за одержанням відомостей про пропозиції щодо внесення змін в Умови та/або Тарифи. Відвідування Клієнтом відповідних розділів Сайту Банку (що містять інформацію про
чинні Умови та/або Тарифи, а також пропозиції про внесення змін в Умови та/або Тарифи) прирівнюється до звернення Клієнта за відповідною інформацією безпосередньо в Банк."
С данными условиями клиенты Банка Михайловский ознакомляются при оформлении карты и непосредственно перед подписанием Соглашений (-я) с Банком.
Благодарим за Ваше понимание и сотрудничество.
Востаннє редагувалось БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ в Пон 30 бер, 2015 11:55, всього редагувалось 1 раз.
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ
 
Заблокований
Повідомлень: 802
З нами з: 25.11.13
Подякував: 53 раз.
Подякували: 67 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 10:41

  БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ написав:
  -VICTOR- написав:..ну хорошо...а почему же вы клиентов не ставите в известность ?? почему это мы из вас вытаскиваем клещами то что вы ОБЯЗАНЫ довести до кдиентов которые пользуются вашим продуктом . И ГДЕ . В КАКИХ ДОКУМЕНтАХ ОТРАЖЕН ПЕРЕЧЕНЬ ОПЕРАЦИЙ СОГЛАСНО МСС КОДОВ по которым вы не признаете такие операции как торговые ????...ЗАВТРА ВЫ ЕЩЕ ЧТО-ТО СЕБЕ РЕШИТЕ И БУДЕТЕ МОЧАТЬ ТИХОНЬКО ? ЧТО ЗА СВИНСТВО ? ТАК ГДЕ РЕШЕНИЕ , ПРОТОКОЛ ИЛИ ЛЮБОЙ ДОКУМЕНТ ВЫЛОЖЕННЫЙ И ДОВЕДЕННЫЙ ДО ВЕДОМА КЛИЕНТОВ ??????????????????? :evil:

p\S .. у меня нет в выписках операций по которым вы нагрели коллег...но если бы я не читал форум - то в обязательном порядке наступил бы на грабли...потому что БАНКИРЫ НЕ СЧИТАЮТ ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ ИНФОРМИРОВАТЬ КЛИЕНТОВ О ИЗМЕНЕНИЯХ В УСЛОВИЯХ ПО КОТОРЫМ ОБСЛУЖИВАЕТСЯ ПРОДУКТ - ФОРМЕННОЕ СВИНСТВО ! :evil:

pp\s...в общем...здравствуй скунс №2....... :?

Уважаемый клиент!
Благодарим Вас за отзыв.
Ваш запрос принят во внимание и будет передан ответственным сотрудникам Банка.
Просим обратить внимание на п. 2.5 Условий Предоставления и Обслуживания Платежных карт ПАО "Банк Михайловский":
"2.15. З метою підтримки належного ступеня інформованості Клієнта щодо чинних редакцій Умов та/або Тарифів, у тому числі, гарантованого ознайомлення Клієнта з пропозиціями про внесення змін в Умови та/або Тарифи, Клієнт зобов'язаний регулярно звертатися в Банк за одержанням відомостей про пропозиції щодо внесення змін в Умови та/або Тарифи. Відвідування Клієнтом відповідних розділів Сайту Банку (що містять інформацію про
чинні Умови та/або Тарифи, а також пропозиції про внесення змін в Умови та/або Тарифи) прирівнюється до звернення Клієнта за відповідною інформацією безпосередньо в Банк."
С данными условиями клиенты Банка Михайловский ознакомляются при оформлении карты и непосредственно перед подписанием Соглашений (-я) с Банком.
Благодарим за Ваше понимание и сотрудничество.

Вы, простите, дурочку то тут не включайте! :twisted:
На сегодняшний момент где, на какой стене, на каком сайте,...
В КАКИХ ДОКУМЕНтАХ ОТРАЖЕН ПЕРЕЧЕНЬ ОПЕРАЦИЙ СОГЛАСНО МСС КОДОВ по которым вы не признаете такие операции как торговые ????


ПС. Есть упоминание некоего Манисенд в тарифах. Вам подсказать какой МСС-код у манисенда? Банк расширил категорию операций подпадающих под "манисенд"? Де в ДКБО дано определение манисенда или приведена ссылка на др. установчий док-т? Эт мона сделать хотя бы по аналогии с ограничениями(отдельное приложение) для КБ на кредитки.
Настоятельно прошу привести в порядок тарифы и наладить отображение МСС-кодов в выписках :idea:
Востаннє редагувалось clientage в Пон 30 бер, 2015 10:47, всього редагувалось 1 раз.
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 10:45

Re: Михайлівський

Перевод между своими счетами в ИБ случайно не через манисенд организовано?
Забавно получается)))

Кто хочет, может построить логическую цепочку...
kievenerg
Аватар користувача
 
Повідомлень: 667
З нами з: 04.12.12
Подякував: 71 раз.
Подякували: 70 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 10:49

  kievenerg написав:Перевод между своими счетами в ИБ случайно не через манисенд организовано?
Забавно получается)))

Кто хочет может построить логическую цепочку...

Кстати да, эт сделано через р2р -- типичный манисенд :mrgreen: :mrgreen:
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 10:54

clientage
на днях мелочь между своими ганял :roll:
Зображення
kievenerg
Аватар користувача
 
Повідомлень: 667
З нами з: 04.12.12
Подякував: 71 раз.
Подякували: 70 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 30 бер, 2015 10:55

БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ, які зміни Банком в тарифи були внесені і коли?
Про зміни потрібно повідомляти за 30 днів.
Якщо цей термін не витриманий, то всі списані комісії потрібно повернути взад.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 808809810811812 ... 5623>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта Банк - БАНКРОТ 1 ... 4834, 4835, 4836
Anonymous » Сер 29 лис, 2006 17:06
48351 26990161
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 гру, 2023 17:20
stuermer01
828 315668
Переглянути останнє повідомлення
Суб 23 вер, 2023 19:11
tetyanadimitrova3
Банк Форум - БАНКРОТ 1 ... 922, 923, 924
Anonymous » Суб 29 січ, 2005 12:45
9235 2608973
Переглянути останнє повідомлення
Сер 09 сер, 2023 00:34
AlexSV
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама