Квесторе_поверніться написав:2.9. Банк має право ініціювати внесення змін в Умови та/або Тарифи. Банк зобов'язаний повідомити Клієнта про свою пропозицію внести зміни до Умов та/або Тарифів не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни http://www.platinumcard.com.ua/modules/ ... t_1321.pdf Порушення договору банчиком. Ні?
Квесторе_поверніться написав:2.9. Банк має право ініціювати внесення змін в Умови та/або Тарифи. Банк зобов'язаний повідомити Клієнта про свою пропозицію внести зміни до Умов та/або Тарифів не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни http://www.platinumcard.com.ua/modules/ ... t_1321.pdf Порушення договору банчиком. Ні?
Конечно нарушение. Уважаемый официальный представитель банка "Михайловский", просим прокомментировать.
Viz написав: Представник, шануючі себе та клієнта банки попереджають про зміну умов продуктів. Ну що завадило дати повідомлення що наприклад з 27.03 операції по мсс такомуто не включатимуть у пільговий період? Зробити зноску в тарифах по цьому коду чи по інших. Ні, треба втіхаря по западлістскі набз..ть. Впарити комісію за оплату комуналки. Некомпетентність, безалаберність, відмороженість, халатність вашого персоналу повинен оплатити ваш клієнт.
Шановний клієнт! Дякуємо за Ваш відгук. Інформація прийнята до уваги та буде обов'язково передана відповідальним співробітникам. У разі стягнення комісії при оплаті комунальних послуг, як зазначається у попередньому повідомленні, просимо інформувати нас, звертатись до представництва Банку Михайлівський або до Контакт Центру Банку, запит буде розглянуто в індивідуальному порядку та, зі свого боку, Банк Михайлівський вживатиме заходи щодо виправлення даних налаштувань банками-еквайєрами з метою уникнення стягування даного роду комісій з клієнтів. Детально з усіма нововведеннями та оновленнями клієнти ПАТ "Банк Михайлівський" мають можливість ознайомитись на сайті http://www.mbank.kiev.ua . Дякуємо за Ваше звернення.
-VICTOR- написав:..ну хорошо...а почему же вы клиентов не ставите в известность ?? почему это мы из вас вытаскиваем клещами то что вы ОБЯЗАНЫ довести до кдиентов которые пользуются вашим продуктом . И ГДЕ . В КАКИХ ДОКУМЕНтАХ ОТРАЖЕН ПЕРЕЧЕНЬ ОПЕРАЦИЙ СОГЛАСНО МСС КОДОВ по которым вы не признаете такие операции как торговые ????...ЗАВТРА ВЫ ЕЩЕ ЧТО-ТО СЕБЕ РЕШИТЕ И БУДЕТЕ МОЧАТЬ ТИХОНЬКО ? ЧТО ЗА СВИНСТВО ? ТАК ГДЕ РЕШЕНИЕ , ПРОТОКОЛ ИЛИ ЛЮБОЙ ДОКУМЕНТ ВЫЛОЖЕННЫЙ И ДОВЕДЕННЫЙ ДО ВЕДОМА КЛИЕНТОВ ???????????????????
p\S .. у меня нет в выписках операций по которым вы нагрели коллег...но если бы я не читал форум - то в обязательном порядке наступил бы на грабли...потому что БАНКИРЫ НЕ СЧИТАЮТ ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ ИНФОРМИРОВАТЬ КЛИЕНТОВ О ИЗМЕНЕНИЯХ В УСЛОВИЯХ ПО КОТОРЫМ ОБСЛУЖИВАЕТСЯ ПРОДУКТ - ФОРМЕННОЕ СВИНСТВО !
pp\s...в общем...здравствуй скунс №2.......
Уважаемый клиент! Благодарим Вас за отзыв. Ваш запрос принят во внимание и будет передан ответственным сотрудникам Банка. Просим обратить внимание на п. 2.15 Условий Предоставления и Обслуживания Платежных карт ПАО "Банк Михайловский": "2.15. З метою підтримки належного ступеня інформованості Клієнта щодо чинних редакцій Умов та/або Тарифів, у тому числі, гарантованого ознайомлення Клієнта з пропозиціями про внесення змін в Умови та/або Тарифи, Клієнт зобов'язаний регулярно звертатися в Банк за одержанням відомостей про пропозиції щодо внесення змін в Умови та/або Тарифи. Відвідування Клієнтом відповідних розділів Сайту Банку (що містять інформацію про чинні Умови та/або Тарифи, а також пропозиції про внесення змін в Умови та/або Тарифи) прирівнюється до звернення Клієнта за відповідною інформацією безпосередньо в Банк." С данными условиями клиенты Банка Михайловский ознакомляются при оформлении карты и непосредственно перед подписанием Соглашений (-я) с Банком. Благодарим за Ваше понимание и сотрудничество.
Востаннє редагувалось БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ в Пон 30 бер, 2015 11:55, всього редагувалось 1 раз.
-VICTOR- написав:..ну хорошо...а почему же вы клиентов не ставите в известность ?? почему это мы из вас вытаскиваем клещами то что вы ОБЯЗАНЫ довести до кдиентов которые пользуются вашим продуктом . И ГДЕ . В КАКИХ ДОКУМЕНтАХ ОТРАЖЕН ПЕРЕЧЕНЬ ОПЕРАЦИЙ СОГЛАСНО МСС КОДОВ по которым вы не признаете такие операции как торговые ????...ЗАВТРА ВЫ ЕЩЕ ЧТО-ТО СЕБЕ РЕШИТЕ И БУДЕТЕ МОЧАТЬ ТИХОНЬКО ? ЧТО ЗА СВИНСТВО ? ТАК ГДЕ РЕШЕНИЕ , ПРОТОКОЛ ИЛИ ЛЮБОЙ ДОКУМЕНТ ВЫЛОЖЕННЫЙ И ДОВЕДЕННЫЙ ДО ВЕДОМА КЛИЕНТОВ ???????????????????
p\S .. у меня нет в выписках операций по которым вы нагрели коллег...но если бы я не читал форум - то в обязательном порядке наступил бы на грабли...потому что БАНКИРЫ НЕ СЧИТАЮТ ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ ИНФОРМИРОВАТЬ КЛИЕНТОВ О ИЗМЕНЕНИЯХ В УСЛОВИЯХ ПО КОТОРЫМ ОБСЛУЖИВАЕТСЯ ПРОДУКТ - ФОРМЕННОЕ СВИНСТВО !
pp\s...в общем...здравствуй скунс №2.......
Уважаемый клиент! Благодарим Вас за отзыв. Ваш запрос принят во внимание и будет передан ответственным сотрудникам Банка. Просим обратить внимание на п. 2.5 Условий Предоставления и Обслуживания Платежных карт ПАО "Банк Михайловский": "2.15. З метою підтримки належного ступеня інформованості Клієнта щодо чинних редакцій Умов та/або Тарифів, у тому числі, гарантованого ознайомлення Клієнта з пропозиціями про внесення змін в Умови та/або Тарифи, Клієнт зобов'язаний регулярно звертатися в Банк за одержанням відомостей про пропозиції щодо внесення змін в Умови та/або Тарифи. Відвідування Клієнтом відповідних розділів Сайту Банку (що містять інформацію про чинні Умови та/або Тарифи, а також пропозиції про внесення змін в Умови та/або Тарифи) прирівнюється до звернення Клієнта за відповідною інформацією безпосередньо в Банк." С данными условиями клиенты Банка Михайловский ознакомляются при оформлении карты и непосредственно перед подписанием Соглашений (-я) с Банком. Благодарим за Ваше понимание и сотрудничество.
Вы, простите, дурочку то тут не включайте! На сегодняшний момент где, на какой стене, на каком сайте,...
В КАКИХ ДОКУМЕНтАХ ОТРАЖЕН ПЕРЕЧЕНЬ ОПЕРАЦИЙ СОГЛАСНО МСС КОДОВ по которым вы не признаете такие операции как торговые ????
ПС. Есть упоминание некоего Манисенд в тарифах. Вам подсказать какой МСС-код у манисенда? Банк расширил категорию операций подпадающих под "манисенд"? Де в ДКБО дано определение манисенда или приведена ссылка на др. установчий док-т? Эт мона сделать хотя бы по аналогии с ограничениями(отдельное приложение) для КБ на кредитки. Настоятельно прошу привести в порядок тарифы и наладить отображение МСС-кодов в выписках
Востаннє редагувалось clientage в Пон 30 бер, 2015 10:47, всього редагувалось 1 раз.
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ, які зміни Банком в тарифи були внесені і коли? Про зміни потрібно повідомляти за 30 днів. Якщо цей термін не витриманий, то всі списані комісії потрібно повернути взад.