|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 03 чер, 2015 13:16
SPAIN, добрый день! Информация по вопросу была проверена, по рез-там сообщаем, что у сотрудника действительно не работала программа, с связи с чем было предложено проехать в отделение на Перова (Киевское №10) или прийти в понедельник, т.к. в понедельник будет работать основная касса. Хотим отметить, что согласно стандартов обслуживания Клиентов сотрудник отделения должен улыбаться всем Клиентам, что сотрудник и делал.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13154
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Сер 03 чер, 2015 13:19
Alfa_Bank написав:Oleh777, добрий день! В п.10.2 ДКБО зазначено: Сторони погодили наступний порядок зміни умов цього Договору (враховуючи Тарифи та/або Правила користування Карткою тощо): Не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до запропонованої дати внесення таких змін Банк вносить пропозицію на зміну Договору із зазначенням дати такої зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на офіційному сайті Банку в мережі Інтернет за адресою . Клієнт приймає на себе обов’язок самостійно відстежувати наявність/відсутність пропозицій Банку на зміну умов Договору на офіційному сайті Банку в мережі Інтернет. Всі зміни в тарифах вносяться в розділ «Інформаційні повідомлення для клієнтів» на сайті Банку. Договір про комплексне банківське обслуговування наданий на офіційному сайті Банку за посиланням: У випадку, якщо Ви не плануєте користуватися рахунком і пластиковою картою рекомендуємо оформляти заяву на їх закриття. Надішліть, будь ласка, на Ваш ІПН та суть питання - ми перевіримо інформацію по катці.
Дякую за відповідь. Заява на закриття рахунку вже написана, від'ємний баланс погашений. Формально і юридично Ви, звичайно, праві. Тим не менше, для пересічного клієнта банку це не є нормально, коли після погашення кредиту і відсутності заборгованості через 2 роки надходить позов з вимогою погасити нові борги, які виникли з нічого, просто тому, що банк вирішив змінити правила гри. Більше обурює те, що замість листа чи дзвінка працівника банку починаєтсья відразу "вибивання" боргів колекторською конторою з дзвінками на всі номери телефонів рано варнці, пізно ввечері та на вихідних. Це не є нормальне ставлення до клієнтів. Звичайно ж тепер я піду обслуговуватись у інший банк, навіть якщо там будуть менш привабливі відсотки.
-
Oleh777
-
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02.06.15
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 03 чер, 2015 15:36
Питання до Преставника банку: Отрмавши Вашу кредитку,практично одразу ж у відділенні написав заявку на відключення від смс-інформування за 12грн./міс.,працівниця заяву прийняла,сказала,що все вже відключено,як підсумок вже 2-ий місяць з мене справно стягується комісія???як вирішити це питання?
-
t-step
-
-
- Повідомлень: 682
- З нами з: 23.04.14
- Подякував: 9 раз.
- Подякували: 33 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 03 чер, 2015 15:38
t-step в колл-центр позвоните, они быстрее этот вопрос решат а в отделениях бездари сидят, которые мало что понимают в банковских продуктах
-
kievlyanka
-
-
- Повідомлень: 21084
- З нами з: 25.01.11
- Подякував: 675 раз.
- Подякували: 824 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 03 чер, 2015 15:39
t-step, добрий день! Уточніть будь ласка Ваш ІПН, адресу відділення та дату візиту, ми перевіримо інформацію з питання.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13154
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Сер 03 чер, 2015 15:51
t-step написав:Питання до Преставника банку: Отрмавши Вашу кредитку,практично одразу ж у відділенні написав заявку на відключення від смс-інформування за 12грн./міс.,працівниця заяву прийняла,сказала,що все вже відключено,як підсумок вже 2-ий місяць з мене справно стягується комісія???як вирішити це питання?
у Альфы это проблема, сходите в отделение и напишите еще одну заяву, а через неделю проконтролируйте ее исполнение
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 03 чер, 2015 16:12
Альфа банк, уже 16-12... подпропихните™ ...
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 03 чер, 2015 16:15
Alfa_Bank написав:t-step, добрий день! Уточніть будь ласка Ваш ІПН, адресу відділення та дату візиту, ми перевіримо інформацію з питання.
3190419710,Львів.вул.Князя Романа,візит орієнтовно кінець квітня,нажаль точної дати не пам"ятаю!!!
-
t-step
-
-
- Повідомлень: 682
- З нами з: 23.04.14
- Подякував: 9 раз.
- Подякували: 33 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 03 чер, 2015 16:22
t-step, інформація з питання уточнюється.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13154
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7798750 |
|
|
38157 |
5160425 |
|
|
18025 |
366430 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|