Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Kapitoshka_2 написав:именно крупные отделения все оснащены по моему "Швидкой" (имею ввиду 1,1-А тип отделений
Да, именно так мне в контакт-центре Ощада и объяснили.
Так и есть,
11 червня 2015 року Ощадбанк розпочинає виплати вкладникам АТ «Дельта Банк» за договорами, строк дії яких закінчився до 03 березня 2015 року включно, та за договорами по поточних та карткових рахунках.
Відповідно до розподілу Фонду гарантування вкладів фізичних осіб установи Ощадбанку в Києві та Київській області будуть виплачувати суми відшкодувань тим вкладникам, які при укладенні договорів банківського рахунку/вкладу з АТ «Дельта Банк» вказали місце реєстрації за паспортом: м. Київ та Київська область. Виплати здійснюватимуться через внутрішньобанківську систему термінових переказів Ощадбанку «Швидка копійка».
Для організації комфортного обслуговування вкладників АТ «Дельта Банк» Ощадбанком буде здійснено їх SMS-інформування. У повідомленні буде зазначатись дата, час та адреса відділення для проведення виплати. Якщо вкладник не отримає SMS, йому слід звернутись до Контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) або +38-044-363-01-33.
Для отримання відшкодування вкладникам необхідно пред’явити паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків (або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків та інших обов'язкових платежів). Виплати відшкодування також здійснюватимуться іншим особам на підставі нотаріально засвідченої довіреності.
Виплати проводитимуться по 02 вересня 2015 року включно.
Звонок в колл-центр Ощада. Я- Реестры вкладчиков Дельты передали ? Оператор - Нет. Я- Выплаты будут по системе "швидка копийка " ? О- не известно Я- подскажите в каком ближайшем отделении есть данная система ? О - Мы не владеем данной информацией , посмотрите на отделении где есть наклейка.
Звонок в колл-центр Ощада. Я- Реестры вкладчиков Дельты передали ? Оператор - Нет. Я- Выплаты будут по системе "швидка копийка " ? О- не известно Я- подскажите в каком ближайшем отделении есть данная система ? О - Мы не владеем данной информацией , посмотрите на отделении где есть наклейка.
zzzzzz написав:rufius В точку.Я им так и сказал!!! И еще предложил скачать перечень отделений оборудованных данной системой с ИХ ОФИЦИАЛЬНОГО САЙТА !!!
Так у них качалки то нема. Им курьер приносит на листике с машинки Ятрань. А там ток 6 экз. в закладке, на всех не хватает
Для організації комфортного обслуговування вкладників АТ «Дельта Банк» Ощадбанком буде здійснено їх SMS-інформування. У повідомленні буде зазначатись дата, час та адреса відділення для проведення виплати. Якщо вкладник не отримає SMS, йому слід звернутись до Контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) або +38-044-363-01-33.
Получается что без СМС с датой, временем и номером отделения идти в Ощад смысла нет? И сколько примерно ждать смс? Неделю? Месяц?
Для організації комфортного обслуговування вкладників АТ «Дельта Банк» Ощадбанком буде здійснено їх SMS-інформування. У повідомленні буде зазначатись дата, час та адреса відділення для проведення виплати. Якщо вкладник не отримає SMS, йому слід звернутись до Контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) або +38-044-363-01-33.
Получается что без СМС с датой, временем и номером отделения идти в Ощад смысла нет? И сколько примерно ждать смс? Неделю? Месяц?
Та госпади, до 11.06.2015 осталось меньше 2ч. Вот если в 00:01 не прийдет СМСка, то мона сразу звонить на 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
Для організації комфортного обслуговування вкладників АТ «Дельта Банк» Ощадбанком буде здійснено їх SMS-інформування. У повідомленні буде зазначатись дата, час та адреса відділення для проведення виплати. Якщо вкладник не отримає SMS, йому слід звернутись до Контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) або +38-044-363-01-33.
Получается что без СМС с датой, временем и номером отделения идти в Ощад смысла нет? И сколько примерно ждать смс? Неделю? Месяц?
Та госпади, до 11.06.2015 осталось меньше 2ч. Вот если в 00:01 не прийдет СМСка, то мона сразу звонить на 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
Сомневаюсь что там так сразу помогут. Судя по тому что читаю, форумчане здесь лучше осведомлены чем сотрудники ощадовского КЦ.