Mirror Black написав:zlatka Разместил 20000,Проценты не снимал.По истечении 3-х месяцев и предьявлении квитанции вернули 2000 .Значит работает,во всяком случае пока работает
Звідки 2000 взялися? Ви 20000 під який відсоток розмістили?
На момент избрания членами наблюдательного совета Ирина Марьянко, Денис Михов и Александр Соболев занимали должности заместителей председателя правления, членов правления банка.
раніше була
Из состава Правления выведены Заместители Председателя Правления Ирина Марьянко и Валерий Богушов. Ирина Марьянко продолжает осуществлять руководство вертикалью операционного сопровождения деятельности банка на должности Заместителя Председателя Правления «УкрСиббанка».
потім
исполнительный директор по розничному бизнесу Банка Форум Commerzbank Group
Мар’янко Ірина Вілінівна – Заступник Голови Правління, член Правління, часткою в статутному капіталі ПУАТ «СЕБ БАНК» не володіє.
Шановні наші клієнти та дописувачі, на жаль, проблеми з відділенням у Хмельницькому за адресою вул. Гагаріна,5, таки є. Але вони локальні та полягають не в несплаті комунальних послуг, а в тривалих складних стосунках з власником приміщення. Попри всі наші спроби нам так і не вдалося дійти до згоди, тому тепер ми традиційно отримуємо погрози і спроби скомпрометувати нас в очах наших клієнтів та партнерів. Попри це ми продовжуємо переговори та розглядаємо варіант пошуку нового приміщення.
На відповідальність Фідобанку перед клієнтами та проведення програми з компенсації комунальних платежів це не впливає. Просимо не хвилюватися.
Stringer написав:"Шановний ***! Що потрібно мати з собою у закордонних подорожах? Напевно, зручну валізу або страховий поліс? Чи може корисний гід по місту?
Ми у Фідобанку віримо, що найважливіший компаньйон за кордоном – це розумна платіжна картка MasterCard Platinum з технологією безконтактних платежів PayPass.
Що саме робить картку MasterCard Platinum від Фідобанку незамінним помічником під час закордонних подорожей? У нас є принаймні 7 вагомих аргументів:
Вільний доступ до більш ніж 500 бізнес-лаунжів по всьому світу. Картка MasterCard Platinum робить перебування у лаунж-зонах українських аеропортів безкоштовним, а в інших країнах дозволяє відвідувати зони відпочинку за спеціальними цінами.
Вигідне зняття готівки у будь-якому банкоматі світу – без комісій та добових лімітів.
Зручний шопінг за вигідним курсом і без комісії за конвертацію.
Чудові знижки у десятках готелів, ресторанів, магазинів та автопрокатів при розрахунках карткою Platinum.
Дієва допомога у разі втрати чи викрадення картки за кордоном. Ви можете скористатися послугою екстреної видачі готівки та заміни картки.
Уважне ставлення до Вашого часу завдяки сервісу «VIP Косньєрж». Сконцентруйтесь на бізнесі або відпочинку, а наш особистий секретар прийматиме вхідні дзвінки, виконає Ваші доручення, організує Ваш час і нагадає про дійсно важливе.
І все це Ви отримуєте абсолютно безкоштовно – достатньо лише розраховуватися карткою Platinum у платіжних терміналах та в Інтернеті на 10 000 грн щомісяця."
Тока не написано куда бежать
А якщо розрахуватись на 9999....тоді що?
З 13 липня торговий ліміт, при досягненні якого відсутня місячна плата за користування карткаою, знижується до 5 000 грн, тому преміальна картка стане ще доступнішою.
zlatka написав:Шановний Stringer, Ви все ж таки на банківському форумі і повинні розуміти такі прості речі, що непрацюючий туалет на відділенні банку та відсутність води на протязі трьох місяців свідчить про неплатоспроможність цієї банківської установи. Банки "лопають" не за один день. І тому потрібно бути дуже пильним і звертати увагу на всі обставини та нюанси роботи ще діючих банків, в тому числі скорочення штату, зменшення відділень, зниження фінансових показників, а також спроможність банку оплачувати свої борги. І тоді Шановний Stringer, Ви не станете ошуканим вкладником. Але якщо Вас цікавить безпосередньо робота туалетів, то Вам потрібно зайти на форуми сантехніків та асенізаторів.Успіхів Вам у вивченні роботи туалетів!
В одному відділені Дельтабанку (в обласному центрі) - комунальні служби відрізали відділення від газу за несплату. І це було в спокійний 2012. Різні ситуації можуть бути. По вашому повідомленню - це звісно поганий знак.
zlatka написав:Шановний Stringer, Ви все ж таки на банківському форумі і повинні розуміти такі прості речі, що непрацюючий туалет на відділенні банку та відсутність води на протязі трьох місяців свідчить про неплатоспроможність цієї банківської установи. Банки "лопають" не за один день. І тому потрібно бути дуже пильним і звертати увагу на всі обставини та нюанси роботи ще діючих банків, в тому числі скорочення штату, зменшення відділень, зниження фінансових показників, а також спроможність банку оплачувати свої борги. І тоді Шановний Stringer, Ви не станете ошуканим вкладником. Але якщо Вас цікавить безпосередньо робота туалетів, то Вам потрібно зайти на форуми сантехніків та асенізаторів.Успіхів Вам у вивченні роботи туалетів!
В одному відділені Дельтабанку (в обласному центрі) - комунальні служби відрізали відділення від газу за несплату. І це було в спокійний 2012. Різні ситуації можуть бути. По вашому повідомленню - це звісно поганий знак.
Шановний rembo, вище коментар банку стостовно ситуації.
Проблема виникла у єдиному конкретному відділенні. На відповідальність Фідобанку перед клієнтами та партнерами ніяк не впливає.
Юля Кіндра написав:Шановні наші клієнти та дописувачі, на жаль, проблеми з відділенням у Хмельницькому за адресою вул. Гагаріна,5, таки є. Але вони локальні та полягають не в несплаті комунальних послуг, а в тривалих складних стосунках з власником приміщення. Попри всі наші спроби нам так і не вдалося дійти до згоди, тому тепер ми традиційно отримуємо погрози і спроби скомпрометувати нас в очах наших клієнтів та партнерів. Попри це ми продовжуємо переговори та розглядаємо варіант пошуку нового приміщення.
На відповідальність Фідобанку перед клієнтами та проведення програми з компенсації комунальних платежів це не впливає. Просимо не хвилюватися.
Щось підказує мені, що тему "туалету" підняв сам орендодавець...
Юля Кіндра написав:Шановні наші клієнти та дописувачі, на жаль, проблеми з відділенням у Хмельницькому за адресою вул. Гагаріна,5, таки є. Але вони локальні та полягають не в несплаті комунальних послуг, а в тривалих складних стосунках з власником приміщення. Попри всі наші спроби нам так і не вдалося дійти до згоди, тому тепер ми традиційно отримуємо погрози і спроби скомпрометувати нас в очах наших клієнтів та партнерів. Попри це ми продовжуємо переговори та розглядаємо варіант пошуку нового приміщення.
На відповідальність Фідобанку перед клієнтами та проведення програми з компенсації комунальних платежів це не впливає. Просимо не хвилюватися.
Щось підказує мені, що тему "туалету" підняв сам орендодавець...
Добрий день! Я перепрошую, то проблема відсутності води, пов'язана не з комунальними, а з несплатою Фідобанком оренди за приміщення? А хіба це не є підтвердженням моїх здогадок про погіршення платоспроможності Фідобанку? мені здається, що тут не має значення що саме не може проплатити банк - оренду чи комунальні