Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
IMPRINTER написав:и тарифы и лимиты ... случайно его нарыл - запрятали, гады )))
Если они еще актуальны... Не могу отделаться от ощущения, что цель всего этого безобразия - спрятать от клиентов все документы, оставив только рекламу. Как бы мы завтра не оказались должны банку все, что есть у нас на счетах и еще столько же
А золотая колонка "Информационные сообщения для клиентов"
Я считаю, что этикет обязывает банк держать все тарифы и условия в легкой и постоянной доступности для клиента.
Нажаль,Тетяна Черненко, директор зі стратегічного маркетингу Альфа-Банку Україна, заслуговує на ЗВІЛЬНЕННЯ з займаної посади. Освоїла гроші на "новий" сайт нанісши ним шкоду діловій репутації Банку.
IMPRINTER написав:и тарифы и лимиты ... случайно его нарыл - запрятали, гады )))
Если они еще актуальны... Не могу отделаться от ощущения, что цель всего этого безобразия - спрятать от клиентов все документы, оставив только рекламу. Как бы мы завтра не оказались должны банку все, что есть у нас на счетах и еще столько же
А золотая колонка "Информационные сообщения для клиентов"
эта кнопка есть - ее спрятали уже пришили под рукой у хвесюка
По прошествии 2 мес и 7 дней после получения новой карты ЭКО-максимум мне наконец добавили её в личный кабинет программы "Подяка щодня"!!!
Оказывается нужно было просто ПИСЬМЕННО обратиться в службу поддержки и всё доходчиво в красках описать. На следующий день всё и произошло, а то звонки на горячую линию ЭКО бесполезны как "до ж*** дверцы", по другому не скажешь, а горячая линия Альфы футболит туда же.
Альфа, делайте что-то с этой фигней, почему даже такой довольно продвинутый в банковских делах клиент как я, должен биться об эту стену несколько месяцев? Что уж говорить про обычного работягу увидевшего в экомаркете плакат с рекламой вашей карты и оформившего её? Попадёт пару раз на 3+% ежемесячной комиссии и закроет так и не увидев никаких бонусов за покупки.
Теперь осталось дождаться начисления бонусов за ~50к гривен, потраченных за июль-сентябрь, думаю за этим дело не станет. А иначе!!!!
Почему кстати на новом сайте через мозиллу не работает ссылка на интернет-банкинг, а если нажать правой кнопкой/открыть в новом окне - работает?
demichh написав:а я с пол года побился в эко и закрыл карту Не удалось привязать кредитку к дисконтной карте эко.
Потому что кругом олени, одни выдают, а другие привязывают. Это мне наверное еще повезло, что мой письменный запрос кто-то адекватный прочитал, а то бы лососил тунца еще несколько недель.
В епоху розумних технологій клієнт "все менше задоволений", коли доводиться довго вирішувати свої потреби і "більш лояльний", якщо все відбувається швидко, зручно і зрозуміло.
Новий корпоративний сайт Альфа-Банку Україна відрізняється високою функціональністю, інноваційною навігацією і виконаний відповідно до останніх трендів веб-дизайну. На сайті застосовано зручний інтерфейс і розділи для всіх користувачів: приватних осіб, малого та середнього бізнесу, корпоративних клієнтів, фінансових організацій, ЗМІ, громадськості та інституційних інвесторів.
Для нової головної сторінки проектна команда розробила унікальний блок «меню від потреб», що відповідає ключовим запитам клієнтів банку. Крім того, максимально була спрощена структура внутрішніх сторінок: тепер користувачеві не потрібно йти на інші сторінки, щоб дізнатися про допоміжні продукти. За допомогою введених функціональних елементів про додаткову послугу можна коротко і просто дізнатися на основній продуктової сторінці. Так само легко можна додати послугу до замовлення основного продукту. А для розділів, в яких Альфа-Банк пропонує велику кількість рішень, команда спроектувала низку порівняльних інструментів. Користувач може вибирати, наприклад, відразу серед декількох кредитних карток або пакетів послуг за точним параметрами.
Серед новинок сайту - допоміжне меню ключових розділів з підходящими пропозиціями для користувачів. Меню доповнено кнопкою входу в My alfa bank і сервісним "гамбургером", де зібрані всі найцікавіші online-додатки для повсякденних завдань.
У процесі роботи команді Альфа-Банку Україна та розробникам вдалося знайти збалансоване рішення між ключовими компонентами: завданнями бізнесу, веб-тенденціями, клієнтським потребами і звичками.
"Ми в Альфа-Банку прагнемо зробити наш контакт з клієнтом зручним, зрозумілим і швидким. Перед нами стояло непросте завдання вдосконалити комунікацію з клієнтом не тільки у відділеннях, а й online, тому що нові технології стають обов'язковим атрибутом життя кожної людини. Тому сайт Альфа-Банку - це важливий елемент у комунікації з клієнтом і ми гідно справилися з поставленим завданням», - зазначає Тетяна Черненко, директор зі стратегічного маркетингу Альфа-Банку Україна.