|
МИХАЙЛІВСЬКИЙ БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Чет 14 кві, 2016 22:18
chipmunk написав:Хо, вже карту прислали, оперативно;) Активація так розумію стандартна, в банкомат та глянути баланс?
Карта iменна, тому телефонуйте на 0800.
-
rufius
-
34
- Форумчанин року
-
- Повідомлень: 15000
- З нами з: 25.11.14
- Подякував: 100 раз.
- Подякували: 1145 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 14 кві, 2016 22:24
sonechko написав:, У Контакт центрі оператор відмовився розривати договір по телефону, тільки особисто в відділенні. Михайлівці, ви шо, тренуете терпіння своїх вкладників, а також їхні мозки і фізичну форму. Таке враження, що начебто в якусь тягомотину вляпалась, продукти і умови змінюють кожнь день, на кого це все розраховано? Вже до вас треба ходить як на роботу, кожен день, то на пошту, то у відділення? Це все пан Пляка винаходжує?
да проблема массовая, помню крайняя лапша от оператора была такая: "я не вижу вашего депа"
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 14 кві, 2016 22:50
chipmunk написав:Хо, вже карту прислали, оперативно;) Активація так розумію стандартна, в банкомат та глянути баланс?
А когда заключался договор и зашли деньги?
-
VASH
-
-
- Повідомлень: 732
- З нами з: 26.10.09
- Подякував: 147 раз.
- Подякували: 164 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 14 кві, 2016 22:52
chipmunk написав:Хо, вже карту прислали, оперативно;) Активація так розумію стандартна, в банкомат та глянути баланс?
Якби все було так просто, то на пошті її і без вас активували 
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8877
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 374 раз.
- Подякували: 1249 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Чет 14 кві, 2016 22:53
VASH написав:А когда заключался договор и зашли деньги?
договір в суботу, 9, гроші у вівторок
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9058
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 572 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 кві, 2016 00:09
Ferlakur написав: Козак-характерник написав: Пляка знає написав:Дякую всім учасникам форуму за запитання та ідєї, продовжимо спілкування завтра  Бажаю всім приємного вечора!
Знову зістрибнув з теми...  Я чекаю оцінки народного фольклору...  Сподобався кліп і пісня? 
Як автор твору, прошу відчепитися від людини 
Я хочу дізнатися про наявність почуття гумору в Пляки...))
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28839
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 кві, 2016 00:49
novichok написав: Козак-характерник написав:Вирішив спробувати тицьнути кнопку збільшення ліміту. Прийшов код, ввів, заявка прийнята. Ні отвєта, ні прівєта! Так повинно бути? Чи смска з відмовою повинна прийти?
так и есть. игнор в случае отказа. в случае повышения/понижения лимита - смс
не - не так игнор - это банально игнор. нажимал раз пять в разное время (было менее 2 месяцев как получил карту) и только на 5 раз перезвонили и подняли лимит. Похоже, что просто пропускают некоторые заявки или они вообще не доходят до ответственного лица.
-
ol_zy
-
-
- Повідомлень: 7455
- З нами з: 20.01.15
- Подякував: 449 раз.
- Подякували: 788 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 кві, 2016 01:02
По телефону на горячке согласились разорвать гнучкий, но сам отказался, так как в отделении предлагали разорвать с перевложением и быстрым возвратом средств (на горячке такой возможности нет). В отделении разорвали, средства были доступны в течение получаса. С текущего счета (открытого в другом отделении), снял и переложил на другой депозит (по документам).
-
Інкогніто
-
-
- Повідомлень: 1291
- З нами з: 04.09.10
- Подякував: 136 раз.
- Подякували: 66 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 кві, 2016 04:06
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28839
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 кві, 2016 08:28
[quote="3544317:KIM30"][quote="3544315:Пляка знає"] А моє запитання про "дири" чому проігнорували [quote="3543186:cdj2"][quote="KIM30"] Пляка знає Прошу прокоментувати, що за "дири" Привіт, KIM30! Перепрошую, вчора не встиг відповісти на питання, виправляюся  Процес «прикручування» послуги 3D-Secure для платіжних карток VISA наразі знаходиться на етапі тестування. Дійсно, у випадку 3D-Secure транзакцій та транзакцій з ручним введенням реквізитів платіжної картки ліміти на Інтернет операції не спрацюють, для даного типу транзакцій будуть діяти ліміти, як для операцій розрахунку в торговельній мережі. За платіжною карткою VISA GOLD для більш ризикових торговців (ювелірні вироби, електроніка, мобільний зв'язок) діють ліміти 5000,00 грн., для менш ризикових (готелі, оренда авто) 20000,00 грн. На жаль, Банк не має можливості впливати на процес реєстрації торговців банками-еквайерами, як наслідок транзакції в мережі інтернет ідентифікуються системою Банку, як транзакції з ручним введенням реквізитів платіжної картки на які не розповсюджуються ліміти для операцій в Інтернет мережі. Також хочу зауважити, що у процесінговому центрі Банку встановлена обов'язкова умова перевірки CVV2 коду для всіх операцій в мережі Інтернет.
-
Пляка знає
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 205
- З нами з: 11.04.16
- Подякував: 27 раз.
- Подякували: 27 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
48351 |
26918680 |
|
|
828 |
312928 |
|
|
9235 |
2600620 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|