oleksiy_posternak написав:Уважаемые клиенты Вместо бесплатного вывода в ИБ мы делаем все возможное, что бы Вам не хотелось никуда "тягать мешки". Рано или поздно Вам все равно придется признать, что Михайловский - Ваш лучший друг.
ну тогда подскажите, лучший друг, поему у вас в кассе, ни с карты, ни с карточного счета, нельзя снять валюту? что это за блеяние сотрудников о "запрете нбу"? когда вы исправите эту ситуацию и перестаните подставлять персонал, который такими отмазками демонстрирует вопиющую некомпетентносить?
1) Когда по регламенту зачислится платеж, отправленный через И-БОКС в пятницу в 22.00? Сегодня понедельник - денег нет 2) У Михи обычно платежи зачисляются в начале следующего опер. дня или в конце или как попало?
Приємна новина для всіх клієнтів Банку Михайлівський! З 25 квітня 2016 року процентна ставка по депозитній картці «Дохідна п’ятниця» суттєво зросте і становитиме 20,12% річних* з урахуванням усіх податків. Що більше ніж на 6% перевищує попередню процентну ставку по даному продукту.
Приємна новина для всіх клієнтів Банку Михайлівський! З 25 квітня 2016 року процентна ставка по депозитній картці «Дохідна п’ятниця» суттєво зросте і становитиме 20,12% річних* з урахуванням усіх податків. Що більше ніж на 6% перевищує попередню процентну ставку по даному продукту.
Приємна новина для всіх клієнтів Банку Михайлівський! З 25 квітня 2016 року процентна ставка по депозитній картці «Дохідна п’ятниця» суттєво зросте і становитиме 20,12% річних* з урахуванням усіх податків. Що більше ніж на 6% перевищує попередню процентну ставку по даному продукту.
chipmunk написав:Такк-с, представники михайлоського, поясніть одну річ яку не бажають пояснити ні у відділеннях, ні у кц - є валютна картка, нею оплачений товар на aliexpress, через декілька хвилин відмовився від заказу. Гроші блоковані вже місяць, техпідтримка алі запевняє що гроші мають повернути бо вони про відміну покупки повідомили, але гроші десь висять як блоковані. Мене цікавить дата їх повернення, аналогічна операція в привата зайняла 3 чи 4 дні
Доброго дня, chipmunk! Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію, вкажіть, будь ласка, у приватних повідомленнях свої персональні дані: ІПН та ФІО. З повагою - Банк Михайлівський.