WachtAmRhein, Ви явно відноситесь з певною недовірою....до моєї скромної персони. А в фінансових справах має бути абсолютна точність....щоб не влітати на комісії....чи фіксувати якомога більший профіт. Тому і уточнюю інфо.
d_12 написав:2 Пляка знає, на відділенні повідомили, що за Візою ₴олд для вкладників встановлений ліміт на розрахунки в Інтернеті в сумі 1.000₴/день, прочитав обговорення вище і зрозумів, що воно не "працює" - можна сплатити суму, більшу за встановлений ліміт, це правда чи я щось не так зрозумів?
ліміт працює чи він не робочий і кошти будуть списані понад денний ліміт? ліміт 1.000₴, оплата в Інтернеті 2.000₴, оплата буде здійснена чи МихБанк дасть відбій?
d_12, якщо операція буде ідентифікована як інтернет-операція, то цей ліміт спрацює і операція буде відхилена, а якщо буде ідентифікована, як МОТО, то будуть задіяні ліміти для операцій розрахунку в торговельній мережі (за платіжною карткою VISA GOLD вони такі - для більш ризикових торговців (ювелірні вироби, електроніка, мобільний зв'язок) діють ліміти 5000,00 грн., для менш ризикових (готелі, оренда авто) 20000,00 грн.). Ідентифікація операцій залежить від налаштувань на стороні торговця. Якщо встановити денний ліміт у розмірі 1000 грн на ВСІ типи операцій, то будь-яка операція, яка буде перевищувати 1000 грн буде відхилена.
diagnostika написав:Обслуживание неприятно удивило. На днях сами перезвонили, предложили оформить карточку "Платинум кешбек". Я согласился. Вчера сказали приехать забрать в отделение на Соломенской. Сегодня ехал мимо, зашел. В отделении 4 человека - кассир, 2 специалиста, начальник. 1 клиент обслуживается у 1 из специалистов. Сказали подождать. Подождал 10 минут (это чтобы забрать неименную карту при наличии 3 свободных работников). Спрашиваю у женщины, которая свободна: "Долго еще ждать?" Реакция была, как на муху назойливую. Но все же спросила у занятой коллеги, мол, долго ли ждать. Та ничего вразумительного, кроме как "у меня клиент" так и не ответила. Встал, ушел. Если банк (или его отделение) так неуважительно относится ко времени клиента, то вопрос: как он будет относиться к его деньгам...
Здравствуйте, diagnostika! Благодарим, что нашли время и оставили свой отзыв. Мы обязательно разберемся в причинах возникновения описанной Вами ситуации. В ближайшее время ожидайте звонок от сотрудника отделения для назначения встречи. Приносим извинения за предоставленные неудобства. С уважением - Банк Михайловский.
Доброго дня, ol_zy! Ви говорите про он-лайн платежі, а поповнення рахунку здійснюється поштовим переказом у будь-якому відділенні Укрпошти. Отримайте детальнішу консультацію стосовно продуктів та послуг у Онлайн Консультанта на сайті Банку. З повагою - Банк Михайлівський.
Так це ж розділ "Поштові перекази, платежі та електронні повідомлення через інтернет" та й форма там аналогічна тій, що у відділенні заповнюється і навіть комісії так ж.
БАНК МИХАЙЛОВСКИЙ написав: Доброго дня, ol_zy! Ви говорите про он-лайн платежі, а поповнення рахунку здійснюється поштовим переказом у будь-якому відділенні Укрпошти. Отримайте детальнішу консультацію стосовно продуктів та послуг у Онлайн Консультанта на сайті Банку. З повагою - Банк Михайлівський.
Так це ж розділ "Поштові перекази, платежі та електронні повідомлення через інтернет" та й форма там аналогічна тій, що у відділенні заповнюється і навіть комісії так ж.
Дайте відповідь, представники банку.
maxprofit, я особисто зателефонував на Гарячу лінію Укрпошти та запитав Наш колега, що курує продукт "Депозит "вКлад", підтвердив інформацію.
Пляка знає написав:maxprofit, я особисто зателефонував на Гарячу лінію Укрпошти та запитав Наш колега, що курує продукт "Депозит "вКлад", підтвердив інформацію.
так будет возмещение стоимости перевода или нет, а то из вашего ответа непонятно что именно подтвердил колега, що курує продукт "Депозит "вКлад"?