|
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 15 лип, 2016 18:19
Днем звонил на горячку, записали на сегодня же на конкретное время в отделение, прислали подтверждающее смс. По приезду в назначенное время в отделение все менеджеры были заняты. После ожидания сказали, что смысла ждать нет, сегодня уже не выплатят, уехал ни с чем. Переназначили на следующую неделю. Зачем нужна система с предварительной записью, если она не работает и приводит к глупой трате времени?
Востаннє редагувалось casper12 в П'ят 15 лип, 2016 21:37, всього редагувалось 2 разів.
-
casper12
-
-
- Повідомлень: 1003
- З нами з: 24.12.13
- Подякував: 38 раз.
- Подякували: 150 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 лип, 2016 18:59
olgerd написав:Подскажите пожалуйста в отделении могут проверить есть в списках ? Дозвониться просто не реально ! Ув.представитель банка может Вы проверите?
да в отделении могут полсказать кто в списках и сумму
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8635
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 866 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 15 лип, 2016 19:26
ревизор. 1.кол.центр дозвониться не возможно, сотрудники кол.центра вообще не подготовлены к массовым звонкам. отвечают спокойно, не грубят. если не знают ответа на заданный вопрос, то кладут трубку. кол.центр не работает в единой команде с сотрудниками отделений. 2. отделение. внутри пом. выполнен кач. ремонт. мебель офисная новая и стильная. работает кондиционер персонал в отделении приветливый, но не профессиональный. не знают вообще закон про фг. клиентам отвечают не грамотно по вопросам о выплатах. очень медлительные, делаем скидку на жару. 3. программы для клиентов. депозитные ставки не привлекательны на сегодня. нет программ для клиентов, кто получает свои средства с фг. приглашают всех на 3-х мес. без очереди, в то же время без очереди не хотят оформлять погорельцам ощадный вклад со свободным снятием и пополнением. не компетентность менеджеров банка в данном вопросе. кол.центр обзванивает и настойчиво приглашает в отделение клиентов на получении кредитки. но, когда всё же после настойчивых уговоров приходишь в отделение, то могут отказать в получении данной кредитки. вывод. не хочу пока становиться их постоянным клиентом, т.к. не доволен кач-ом обслуживания. 
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8635
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 866 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 15 лип, 2016 19:32
TASCOMBANK написав: Козак-характерник написав:Таська, я йду з довіреністю отримувати мамини гроші по Михаличу! Ви читали про мої пригоди з Півнем? Сподіваюся, що все обмежиться копіюванням оригіналу довіренності у банку, а не посилатимете козака за нотаріальною копією! Оголошую тест-драйв!
Шановний Козак-характерник, повідомляємо, що до переліку документів, необхідного для отримання суми відшкодування представником вкладника за довіреністю, включені: 1. оригінал нотаріально оформленої довіреності або нотаріально засвідчена копія довіреності, у якій передбачене право представника на отримання відшкодування; 2. оригінал паспорту; 3. оригінал РНОКПП (крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорту). Окремо дозвольте наголосити, що оригінал нотаріально оформленої довіреності або нотаріально засвідчена копія довіреності, у якій передбачене право представника на отримання відшкодування, буде зберігатися у Банку.
Банки, що вміють читати закони, роблять копію з оригіналу і завіряють в банку. Наприклад в ОТР так я отримував. А драний півень задовбує! Я з Сірожею сваритися не хочу, але скаргу у разі чого напишу! В вас повинен зберігатися ДОКУМЕНТ, що підтверджує право на виплату, а не сам оригінал чи нотаріально завірена копія! Так, дійсно ДОКУМЕНТ, що підтверджує підповідно до «Положення про порядок відшкодування Фондом гарантування вкладів фізичних осіб коштів за вкладами», затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду від 09.08.2012 р. № 14, право на виплату ( довіреність чи нотаріально завірена копія довіреності) зберігається в банку-агенті чи Фонді. Ключеве слово тут "документ". Банки, що задовбують клієнта, читають так, що під документом розуміється сам оригінал чи нотаріальна копія, а насправді документом є і електронна копія, що завірена згідно вимог. Ураховуючи те, що згідно зі статтею 1 Закону України "Про інформацію" документом є матеріальний носій, що містить інформацію, яка може бути відображена в електронному вигляді, а також те, що відповідно до пункту 7.1 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, документи можуть виготовлятися за допомогою комп’ютерної техніки, застосування банком цифрової камери електронного пристрою (цифрового фотоапарата, планшета, веб-камери, смартфона тощо) для створення копії документа належної якості, на думку Національного банку України, цілком допустиме. П.С. Але якщо щедрий Сірожа виділить мені монетки на нотаріально завірену копію, то уважу, так і бути...))
Востаннє редагувалось Козак-характерник в П'ят 15 лип, 2016 19:38, всього редагувалось 2 разів.
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28839
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 лип, 2016 19:34
Игорь Алексеевич налом забрали или оформили что-нибудь?
-
casper12
-
-
- Повідомлень: 1003
- З нами з: 24.12.13
- Подякував: 38 раз.
- Подякували: 150 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 15 лип, 2016 23:29
У меня сумма была небольшая, я часть забрал а часть закинул на ощадный, кстати оформляли его реально долго - система долго обрабатывала
-
Diablo1977
-
-
- Повідомлень: 367
- З нами з: 05.10.08
- Подякував: 28 раз.
- Подякували: 31 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 17 лип, 2016 13:02
olgerd написав:TASCOMBANK Ув.представитель банка огромное спасибо за решение моего вопроса! 
А я відчуваю, що сваритимуся з Сірожею із за довіреності....
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28839
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 17 лип, 2016 13:26
casper12 написав:Игорь Алексеевич налом забрали или оформили что-нибудь?
оставил на выходные на сберегательном, пусть проц. капнут. потом заберу 
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8635
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 866 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 17 лип, 2016 13:57
Кто знает, сколько сейчас по умолчанию разрешено подряд операций покупки на одном терминале? Ранее помнится была речь про 2 операции. Сегодня делал по акции в Еве 3 покупки подряд - оплатил бесконтактно с интервалом в минуту, даже пин-код не запрашивало... Кстати, кто ещё не успел - сегодня последний день 50%-ного "кэшбека" на вторую единицу товара в Еве 
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7786772 |
|
|
101069 |
15862959 |
|
|
18025 |
362153 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|