соколок написав:OschadbankUAПроясніть ситуацію. Згідно тарифів від 01.08.16 для Картки Киянина (ТП "Стандартний")
Ощадбанк увів РКО п.1.1 яке складає 120 грн\рік, тобто 10 грн\міс. (до цього часу РКО було безкоштовне).
Окрім того, смс-інформування п.4.14 (базовий та розширений) включено до РКО.
Тобто, якщо до 01.08.16 був відключений смс-сервіс, то з картки не знімалося комісій, так як не було РКО, а тепер получається буде з'їдати по 10 грн. кожен місяць (при тому, що смс відключено)?
Тобто включили 3-х гривневу плату смс в РКО та ще й збільшили суму до 10 грн\міс в примусовому порядку?
Уточніть, що входе у РКО для даної картки окрім смс-сервісу:? За що платити 10 грн\міс?
Додаткове питання: яка тривалість закриття рахунку та де вказаний пункт у тарифах щодо плати за довідку про закриття рахунку, яка вартість такої довідки і де її повинні видати?

Добрий день!
Дійсно з 20.05.16 р. змінилися тарифи за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжної картки Картка Киянина (Муніципальна Картка), відкритого за пакетом "Стандартний".
До 20.05.2016 р. РКО основної картки (за рік) не тарифікувалося, при цьому тарифікувалися наступні послуги:
- надання виписок з рахунку у вигляді SMS - повідомлень за місяць в рамках пакету "Базовий" SMS-банкінг (підключення послуги SMS-банкінгу було обов`язковим) – 3 грн./міс;
- зарахування на рахунок безготівкових коштів у валюті рахунку – 0,5%;
- та інш.
З 20.05.2016 р. РКО основної картки (за рік) складає 120 грн./рік, при цьому до вартості РКО входить вартість наступних послуг:
- перевипуск картки за ініціативою банку;
- зарахування на рахунок безготівкових та готівкових коштів у валюті рахунку, в т.ч. зарахування готівкових коштів з використанням картки:
в ІПТ/АТМ (з депозитним модулем) банку (для рахунків, відкритих у гривні),
в касі банку через POS-термінал;
- перерахування коштів на рахунок:
за послугою ""Мобільні заощадження"" (та навпаки),
на депозит, відкритий в Банку,
на погашення кредитної заборгованості в Банку;
- проведення розрахунків в торгівельній мережі та мережі Інтернет;
- надання виписок з рахунку у вигляді SMS - повідомлень за місяць в рамках пакету: ""Розширений"":
надається автоматично при підключенні до систем WEB-банкінг «Ощад 24/7», Mobile-банкінг «Ощад 24/7»),
отримання SMS-повідомлень при кожному поповненні та/або списанні з рахунку, обслуговування в системах WEB-банкінг «Ощад 24/7», Mobile-банкінг «Ощад 24/7"
- підключення до SMS - банкінгу при зміні номеру мобільного телефону в установі Банку, через кіоски Банку, через систему WEB-банкінг «Ощад 24/7», Mobile-банкінг «Ощад 24/7»
- операції в системах WEB-банкінг «Ощад 24/7», Mobile-банкінг «Ощад 24/7» (у гривні):
підключення до системи WEB-банкінг «Ощад 24/7», Mobile-банкінг «Ощад 24/7» з наданням одноразового паролю (по SMS або згенерованого мобільним засобом)
отримання інформації по рахунку (в т.ч. по рахунку Віртуальної картки)
блокування карток (основної та додаткових карток)
послуга "Мобільні заощадження"
переказ з основного рахунку за послугою "Мобільні заощадження" та на основний рахунок
- оформлення пакету постійних платіжних доручень (за кожне звернення)
- блокування картки за ініціативою Банку та клієнта
- надання щомісячної виписки по рахунку в установі Банку
- ПРОГРАМА "КРЕДИТУВАННЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ"
Відповідно до умов договору комплексного банківського обслуговування:
12.1. Банк за наявності коштів на Картковому рахунку, який закривається на підставі заяви Клієнта, впродовж 31 (тридцяти одного) календарного дня з дати подання Клієнтом заяви про закриття Рахунку здійснює завершальні операції за Картковим рахунком (з виконання платіжних вимог на примусове списання (стягнення) коштів, виплати коштів готівкою, перерахування залишку коштів згідно з дорученням Клієнта тощо).
12.2. Датою закриття Карткового рахунку є наступний після проведення останньої операції за цим Картковим рахунком Банківський день. Якщо на Картковому рахунку немає залишку коштів, а заява подана в операційний час Банку, то датою закриття Карткового рахунку є день отримання Банком цієї заяви.
Довідка про закриття рахунку видається на безоплатній основі відповідно до вимог чинного законодавства України в установі Банку, де відкривався рахунок.