|
Ощадбанк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 18 жов, 2016 10:51
Квесторе_поверніться написав:Маю карту додаткову на рахунок третьої особи.В ІБ по ній не показує залишку. Це так задумано...чи глюк?
Доброго дня! Залишок відображається в ІБ в того клієнта на чиє ім'я вона випущена і в того, чий рахунок. Помилку ми виправляємо.
Востаннє редагувалось OschadbankUA в Вів 18 жов, 2016 10:57, всього редагувалось 1 раз.
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 10:55
OschadbankUA написав: Квесторе_поверніться написав:Маю карту додаткову на рахунок третьої особи.В ІБ по ній не показує залишку. Це так задумано...чи глюк?
Доброго дня! Залишок відображається в ІБ в того клієнта на чиє ім'я вона випущена
І ВАм доброго дня. Цікава задумка...для чого це так? Заставляєте дзвонити на о800...чи йти до банкомата щоб залишок дізнатися?
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 10:58
Квесторе_поверніться написав: OschadbankUA написав: Квесторе_поверніться написав:Маю карту додаткову на рахунок третьої особи.В ІБ по ній не показує залишку. Це так задумано...чи глюк?
Доброго дня! Залишок відображається в ІБ в того клієнта на чиє ім'я вона випущена
І ВАм доброго дня. Цікава задумка...для чого це так? Заставляєте дзвонити на о800...чи йти до банкомата щоб залишок дізнатися?
Вибачте, відповідь відредагувала
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 11:01
aalexz написав:Подскажите кто знает, карта-депозитка $ MasterCard Electronic пополняется бесплатно кешем через кассу? Горячка 0800 утверждает, что не могу, только с комиссией.
Добрый день! С наличием карты Вы можете пополнить ее в кассе без комиссии
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 11:01
OschadbankUA, і коли виправите?
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 11:05
Ukrainian написав:Інтернет банк платний чи є варіанти ? Тільки щоб можна було депозити відкривати он-лайн без зовнішніх переказів
Доброго дня! Інтернет-банкінг оплачується комплексно із смс-сервісом. Відкриття депозитів в наших сервісах неможливе.
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 11:06
Ferlakur написав: OschadbankUA написав: Ferlakur написав:Вчера должны были выплатить проценты по Гнучкому, но по факту начислили и выплатили только за период 12.09 - 30.09. А где проценты за 1.10 - 11.10??
Добрый день! Вы можете уточнить данную информацию непосредственно в Вашем отделении.
В отделении сказали системная ошибка , массовый сбой. Когда отдадите деньги??
Добрый день! Как только будет исправлена ошибка, средства будут выплачены
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 11:09
user412 написав: OschadbankUA написав: user412 написав:Пытаюсь сделать платеж по реквизитам. Пишет, что "Сума однієї операції не може перевищувати 5000 грн.". Пытался сделать платеж с карты, с текущего, лимиты все поподнимал - не пропускает! Пишет, что лимит 5000. Оператор на горячке отвечает, что не видит платежа. Как сделать платеж по реквизитам больше 5000 грн?
Добрый день! Вам необходимо увеличить лимит на проведение данной операции в контакт-центре банка.
Уважаемый представитель банка, ситуация, когда на обычный платеж по реквизитам через веб-банкинг уходит два часа - это не нормально! На гарячей линии мне смог квалифицированно помочь только третий оператор. Изменить лимит для текущего счета мне не смогли, ни на горячей линии, ни по звонку в отделение. В связи с этим, просьба, поставить на контроль такие исправления в веб-банкинге: 1. Возможность управлять ВСЕМИ лимитами карточных счетов. 2. Возможность управлять лимитами текущего счета. Без этих доработок ваш веб-банкинг становится бесполезен и годен только мобильный пополнять, еще не пробовал, возможно и там глюки) Скоро лимита в пять тысяч может нехватить даже на оплату комуналки. И обратите внимание на неоднократные вопросы на форуме о возможности открывать депозит через веб-банкинг..
Добрый день! Спасибо, за комментарий. Передано разработчикам
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 11:17
Vic_Vol написав: OschadbankUA написав: Vic_Vol написав:В який час представник банку дає відповіді?
Добрый день! Какой у Вас ко мне вопрос? Как правило, я даю ответы с 9.00 до 18.00 в будние дни 
Добрий вечір. Питання я задавав, вище того повідомлення на яке ви відповіли, їх ви проігнорували. Скажіть мені будь-ласка, що це за електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 від 21,04,2016р. начальникам філій про яке до 12,10,2016р. начальники філій (у всякому випадку деякі) і тим більше працівники відділень не знали? Бо згідно якого, вони повинні були інформувати клієнтів у разі відкриття валютних вкладів про наслідки його застосування, а цього не робили. Більше того вони запевняли, що вклад буде повернуто у валюті в будь який час.
Доброго дня! Я прошу вибачення, не пристойно відповідати питанням на питання. Але що це електронне повідомлення? Про що саме в ньому йде мова?
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 11:24
Frei написав: OschadbankUA написав: Frei написав:OschadbankUA Клієнтів, що зараз відкривають нові валютні "Гнучкі", банк попереджає про таке "право, надане НБУ", правда ж? 
Доброго дня! Так. Але я рекомендую Вам задати спеціалісту про це уточнююче питання.
Тобто, не задав "уточнююче питання" - не попередили - сам дурень? А може, на сайті в описі депозиту "Гнучкий" (публічні умови) така інформація викладена? Чи у табличках з депозитними ставками у відділеннях банку?
Доброго дня! Ця інформація міститься на інформаційному стенді
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7782378 |
|
|
101069 |
15845435 |
|
|
38157 |
5143993 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|