Ощадбанк (2005 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 754755756757758 ... 1858>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Ощадбанк (2005 - 2021) 2.4 5 508
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
30%
154
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
27%
138
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
21%
107
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
13%
64
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
9%
45
Всього голосів : 508
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 12:05

  Квесторе_поверніться написав:OschadbankUA, і коли виправите?


Доброго дня!
Все відправлено в інший підрозділ для роботи
OschadbankUA
 
Заблокований
Повідомлень: 648
З нами з: 11.07.16
Подякував: 0 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 12:21

  grape написав:Доброго дня.
Сьогодні пробували отримати картку киянина(((. Перед тим більше місяця назад зареєструвала батька-песіонера через сайт Ощабанку, отримала повідомлення на ел.пошту що перевипущену картку можна буде забрати 18.10. 16 о 9.00 у вибраному відділенні. Сьогодні приходимо (спеціально відпросилась із роботи щоб йому допомогти), а картки нема. Зі слів менеджер, не доставлена на відділення. Що це за безвідповідальність???
Коли доставлять зрозуміло що і сама менеджер не знає. Тепер що пенсіонеру кожного дня ходити у відділення і витрачати по декілька годин у черзі в надії що може в якийсь із днів "архівідповідальний" працівник Ощадбанка доставить картку у відділення.
Працівники Ощадбанку хоча б якусь відповідальність несуть за свої дії чи бездіяльність?


Доброго дня!
Приношу вибачення за незручності. Для того, щоб я могла Вам допомогти, мені необхідно знати відділення, в яке звертались, ПІБ та номер телефону клієнта (можете відписати в особисті повідомлення)
OschadbankUA
 
Заблокований
Повідомлень: 648
З нами з: 11.07.16
Подякував: 0 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 12:38

  OschadbankUA написав:
  grape написав:Доброго дня.
Сьогодні пробували отримати картку киянина(((. Перед тим більше місяця назад зареєструвала батька-песіонера через сайт Ощабанку, отримала повідомлення на ел.пошту що перевипущену картку можна буде забрати 18.10. 16 о 9.00 у вибраному відділенні. Сьогодні приходимо (спеціально відпросилась із роботи щоб йому допомогти), а картки нема. Зі слів менеджер, не доставлена на відділення. Що це за безвідповідальність???
Коли доставлять зрозуміло що і сама менеджер не знає. Тепер що пенсіонеру кожного дня ходити у відділення і витрачати по декілька годин у черзі в надії що може в якийсь із днів "архівідповідальний" працівник Ощадбанка доставить картку у відділення.
Працівники Ощадбанку хоча б якусь відповідальність несуть за свої дії чи бездіяльність?


Доброго дня!
Приношу вибачення за незручності. Для того, щоб я могла Вам допомогти, мені необхідно знати відділення, в яке звертались, ПІБ та номер телефону клієнта (можете відписати в особисті повідомлення)


написано в ПП
grape
 
Повідомлень: 343
З нами з: 02.05.11
Подякував: 110 раз.
Подякували: 28 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 12:57

  grape написав:
  OschadbankUA написав:
  grape написав:Доброго дня.
Сьогодні пробували отримати картку киянина(((. Перед тим більше місяця назад зареєструвала батька-песіонера через сайт Ощабанку, отримала повідомлення на ел.пошту що перевипущену картку можна буде забрати 18.10. 16 о 9.00 у вибраному відділенні. Сьогодні приходимо (спеціально відпросилась із роботи щоб йому допомогти), а картки нема. Зі слів менеджер, не доставлена на відділення. Що це за безвідповідальність???
Коли доставлять зрозуміло що і сама менеджер не знає. Тепер що пенсіонеру кожного дня ходити у відділення і витрачати по декілька годин у черзі в надії що може в якийсь із днів "архівідповідальний" працівник Ощадбанка доставить картку у відділення.
Працівники Ощадбанку хоча б якусь відповідальність несуть за свої дії чи бездіяльність?


Доброго дня!
Приношу вибачення за незручності. Для того, щоб я могла Вам допомогти, мені необхідно знати відділення, в яке звертались, ПІБ та номер телефону клієнта (можете відписати в особисті повідомлення)


написано в ПП

Дякую! Передала інформацію у відділення. З Вами звяжуться наші спеціалісти.
OschadbankUA
 
Заблокований
Повідомлень: 648
З нами з: 11.07.16
Подякував: 0 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 13:08

OschadbankUA, не приходят СМСки при работе в ИБ: изменение лимитов по картам, внутренние переводы в ИБ.
Контрольная СМСка при входе в ИБ приходит. Киевстар
Ремонтируйте срочно! :evil:

ПС. Телефон проверен, СМСки в ИБ от др. банков приходят!
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 13:47

  clientage написав:OschadbankUA, не приходят СМСки при работе в ИБ: изменение лимитов по картам, внутренние переводы в ИБ.
Контрольная СМСка при входе в ИБ приходит. Киевстар
Ремонтируйте срочно! :evil:

ПС. Телефон проверен, СМСки в ИБ от др. банков приходят!


Добрый день!
Пожалуйста, напишите Ваш номер телефона. Все проверим)
OschadbankUA
 
Заблокований
Повідомлень: 648
З нами з: 11.07.16
Подякував: 0 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 13:59

  OschadbankUA написав:
  clientage написав:OschadbankUA, не приходят СМСки при работе в ИБ: изменение лимитов по картам, внутренние переводы в ИБ.
Контрольная СМСка при входе в ИБ приходит. Киевстар
Ремонтируйте срочно! :evil:

ПС. Телефон проверен, СМСки в ИБ от др. банков приходят!


Добрый день!
Пожалуйста, напишите Ваш номер телефона. Все проверим)

Сорри за наезд :)
Дозвонился на саппорт, всё порешали с Данилой. Кланяйтесь ему от меня, толковый оператор :wink: :wink:
Решили просто убить очередную регистрацию ИБ. Уже новая работает как ни в чём не бывало :)
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 15:23

Re: Ощадбанк

Предложение Ощада для юр лица. ну куча комиссий. но комиссия за неиспользованную кредитную линию и комиссия за досрочное погашение кред линии это уже слишком
Nickmess
 
Повідомлень: 3426
З нами з: 16.12.09
Подякував: 74 раз.
Подякували: 136 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 16:56

Добрий вечір. Питання я задавав, вище того повідомлення на яке ви відповіли, їх ви проігнорували. Скажіть мені будь-ласка, що це за електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 від 21,04,2016р. начальникам філій про яке до 12,10,2016р. начальники філій (у всякому випадку деякі) і тим більше працівники відділень не знали? Бо згідно якого, вони повинні були інформувати клієнтів у разі відкриття валютних вкладів про наслідки його застосування, а цього не робили. Більше того вони запевняли, що вклад буде повернуто у валюті в будь який час.[/quote]

Доброго дня!
Я прошу вибачення, не пристойно відповідати питанням на питання. Але що це електронне повідомлення? Про що саме в ньому йде мова?[/quote]

Добрий день. Електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 (наскільки розумію реєстрація документообігу ощадбанку) від 21.04.2016р., в якому роз'яснюється застосування постанови НБУ №140 і на яке посилаються працівники ощадбанку відмовляючи повертати кошти у валюті з вкладу гнучкий. А на який документ ощадбанку посилаєтесь ви кажучи, що банк прийняв рішення видавати розірвані валютні вклади у національній валюті. Можна його номер, дату прийняття і зміст?
Vic_Vol
 
Повідомлень: 20
З нами з: 02.03.15
Подякував: 11 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 18 жов, 2016 17:27

  Vic_Vol написав:Добрий вечір. Питання я задавав, вище того повідомлення на яке ви відповіли, їх ви проігнорували. Скажіть мені будь-ласка, що це за електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 від 21,04,2016р. начальникам філій про яке до 12,10,2016р. начальники філій (у всякому випадку деякі) і тим більше працівники відділень не знали? Бо згідно якого, вони повинні були інформувати клієнтів у разі відкриття валютних вкладів про наслідки його застосування, а цього не робили. Більше того вони запевняли, що вклад буде повернуто у валюті в будь який час.


Доброго дня!
Я прошу вибачення, не пристойно відповідати питанням на питання. Але що це електронне повідомлення? Про що саме в ньому йде мова?[/quote]

Добрий день. Електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 (наскільки розумію реєстрація документообігу ощадбанку) від 21.04.2016р., в якому роз'яснюється застосування постанови НБУ №140 і на яке посилаються працівники ощадбанку відмовляючи повертати кошти у валюті з вкладу гнучкий. А на який документ ощадбанку посилаєтесь ви кажучи, що банк прийняв рішення видавати розірвані валютні вклади у національній валюті. Можна його номер, дату прийняття і зміст?[/quote]

Обмеження введено лише для дострокового закриття вкладів в іноземній валюті згідно до постанови Правління Національного банку України від 14.09.2016 року №386 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України»
OschadbankUA
 
Заблокований
Повідомлень: 648
З нами з: 11.07.16
Подякував: 0 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 754755756757758 ... 1858>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7782088
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15844504
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5143814
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама