|
Ощадбанк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 18 жов, 2016 12:05
Квесторе_поверніться написав:OschadbankUA, і коли виправите?
Доброго дня! Все відправлено в інший підрозділ для роботи
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 12:21
grape написав:Доброго дня. Сьогодні пробували отримати картку киянина(((. Перед тим більше місяця назад зареєструвала батька-песіонера через сайт Ощабанку, отримала повідомлення на ел.пошту що перевипущену картку можна буде забрати 18.10. 16 о 9.00 у вибраному відділенні. Сьогодні приходимо (спеціально відпросилась із роботи щоб йому допомогти), а картки нема. Зі слів менеджер, не доставлена на відділення. Що це за безвідповідальність??? Коли доставлять зрозуміло що і сама менеджер не знає. Тепер що пенсіонеру кожного дня ходити у відділення і витрачати по декілька годин у черзі в надії що може в якийсь із днів "архівідповідальний" працівник Ощадбанка доставить картку у відділення. Працівники Ощадбанку хоча б якусь відповідальність несуть за свої дії чи бездіяльність?
Доброго дня! Приношу вибачення за незручності. Для того, щоб я могла Вам допомогти, мені необхідно знати відділення, в яке звертались, ПІБ та номер телефону клієнта (можете відписати в особисті повідомлення)
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 12:38
OschadbankUA написав: grape написав:Доброго дня. Сьогодні пробували отримати картку киянина(((. Перед тим більше місяця назад зареєструвала батька-песіонера через сайт Ощабанку, отримала повідомлення на ел.пошту що перевипущену картку можна буде забрати 18.10. 16 о 9.00 у вибраному відділенні. Сьогодні приходимо (спеціально відпросилась із роботи щоб йому допомогти), а картки нема. Зі слів менеджер, не доставлена на відділення. Що це за безвідповідальність??? Коли доставлять зрозуміло що і сама менеджер не знає. Тепер що пенсіонеру кожного дня ходити у відділення і витрачати по декілька годин у черзі в надії що може в якийсь із днів "архівідповідальний" працівник Ощадбанка доставить картку у відділення. Працівники Ощадбанку хоча б якусь відповідальність несуть за свої дії чи бездіяльність?
Доброго дня! Приношу вибачення за незручності. Для того, щоб я могла Вам допомогти, мені необхідно знати відділення, в яке звертались, ПІБ та номер телефону клієнта (можете відписати в особисті повідомлення)
написано в ПП
-
grape
-
-
- Повідомлень: 343
- З нами з: 02.05.11
- Подякував: 110 раз.
- Подякували: 28 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 12:57
grape написав: OschadbankUA написав: grape написав:Доброго дня. Сьогодні пробували отримати картку киянина(((. Перед тим більше місяця назад зареєструвала батька-песіонера через сайт Ощабанку, отримала повідомлення на ел.пошту що перевипущену картку можна буде забрати 18.10. 16 о 9.00 у вибраному відділенні. Сьогодні приходимо (спеціально відпросилась із роботи щоб йому допомогти), а картки нема. Зі слів менеджер, не доставлена на відділення. Що це за безвідповідальність??? Коли доставлять зрозуміло що і сама менеджер не знає. Тепер що пенсіонеру кожного дня ходити у відділення і витрачати по декілька годин у черзі в надії що може в якийсь із днів "архівідповідальний" працівник Ощадбанка доставить картку у відділення. Працівники Ощадбанку хоча б якусь відповідальність несуть за свої дії чи бездіяльність?
Доброго дня! Приношу вибачення за незручності. Для того, щоб я могла Вам допомогти, мені необхідно знати відділення, в яке звертались, ПІБ та номер телефону клієнта (можете відписати в особисті повідомлення)
написано в ПП
Дякую! Передала інформацію у відділення. З Вами звяжуться наші спеціалісти.
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 13:08
OschadbankUA, не приходят СМСки при работе в ИБ: изменение лимитов по картам, внутренние переводы в ИБ. Контрольная СМСка при входе в ИБ приходит. Киевстар Ремонтируйте срочно! ПС. Телефон проверен, СМСки в ИБ от др. банков приходят!
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Вів 18 жов, 2016 13:47
clientage написав:OschadbankUA, не приходят СМСки при работе в ИБ: изменение лимитов по картам, внутренние переводы в ИБ. Контрольная СМСка при входе в ИБ приходит. Киевстар Ремонтируйте срочно! ПС. Телефон проверен, СМСки в ИБ от др. банков приходят!
Добрый день! Пожалуйста, напишите Ваш номер телефона. Все проверим)
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 13:59
OschadbankUA написав: clientage написав:OschadbankUA, не приходят СМСки при работе в ИБ: изменение лимитов по картам, внутренние переводы в ИБ. Контрольная СМСка при входе в ИБ приходит. Киевстар Ремонтируйте срочно! ПС. Телефон проверен, СМСки в ИБ от др. банков приходят!
Добрый день! Пожалуйста, напишите Ваш номер телефона. Все проверим)
Сорри за наезд  Дозвонился на саппорт, всё порешали с Данилой. Кланяйтесь ему от меня, толковый оператор Решили просто убить очередную регистрацию ИБ. Уже новая работает как ни в чём не бывало 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Вів 18 жов, 2016 15:23
Предложение Ощада для юр лица. ну куча комиссий. но комиссия за неиспользованную кредитную линию и комиссия за досрочное погашение кред линии это уже слишком
-
Nickmess
-
-
- Повідомлень: 3426
- З нами з: 16.12.09
- Подякував: 74 раз.
- Подякували: 136 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 16:56
Добрий вечір. Питання я задавав, вище того повідомлення на яке ви відповіли, їх ви проігнорували. Скажіть мені будь-ласка, що це за електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 від 21,04,2016р. начальникам філій про яке до 12,10,2016р. начальники філій (у всякому випадку деякі) і тим більше працівники відділень не знали? Бо згідно якого, вони повинні були інформувати клієнтів у разі відкриття валютних вкладів про наслідки його застосування, а цього не робили. Більше того вони запевняли, що вклад буде повернуто у валюті в будь який час.[/quote]
Доброго дня! Я прошу вибачення, не пристойно відповідати питанням на питання. Але що це електронне повідомлення? Про що саме в ньому йде мова?[/quote]
Добрий день. Електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 (наскільки розумію реєстрація документообігу ощадбанку) від 21.04.2016р., в якому роз'яснюється застосування постанови НБУ №140 і на яке посилаються працівники ощадбанку відмовляючи повертати кошти у валюті з вкладу гнучкий. А на який документ ощадбанку посилаєтесь ви кажучи, що банк прийняв рішення видавати розірвані валютні вклади у національній валюті. Можна його номер, дату прийняття і зміст?
-
Vic_Vol
-
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 02.03.15
- Подякував: 11 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 жов, 2016 17:27
Vic_Vol написав:Добрий вечір. Питання я задавав, вище того повідомлення на яке ви відповіли, їх ви проігнорували. Скажіть мені будь-ласка, що це за електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 від 21,04,2016р. начальникам філій про яке до 12,10,2016р. начальники філій (у всякому випадку деякі) і тим більше працівники відділень не знали? Бо згідно якого, вони повинні були інформувати клієнтів у разі відкриття валютних вкладів про наслідки його застосування, а цього не робили. Більше того вони запевняли, що вклад буде повернуто у валюті в будь який час.
Доброго дня! Я прошу вибачення, не пристойно відповідати питанням на питання. Але що це електронне повідомлення? Про що саме в ньому йде мова?[/quote] Добрий день. Електронне повідомлення №11/3-17/1371/4170 (наскільки розумію реєстрація документообігу ощадбанку) від 21.04.2016р., в якому роз'яснюється застосування постанови НБУ №140 і на яке посилаються працівники ощадбанку відмовляючи повертати кошти у валюті з вкладу гнучкий. А на який документ ощадбанку посилаєтесь ви кажучи, що банк прийняв рішення видавати розірвані валютні вклади у національній валюті. Можна його номер, дату прийняття і зміст?[/quote] Обмеження введено лише для дострокового закриття вкладів в іноземній валюті згідно до постанови Правління Національного банку України від 14.09.2016 року №386 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України»
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7782088 |
|
|
101069 |
15844504 |
|
|
38157 |
5143814 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|