Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
rufius написав:Ferlakur тогда есть смысл задать этот вопрос начальнику отделения.. может, решит вопрос.
Зачем нам какой-то начальник отделения, когда у нас тут целый официальный представитель?
Шановний Представник щось уникає відповіді. Договір Гнучкий прописаний так, що зняття валюти до закінчення терміну дії договору не виглядає як дострогове розірвання договору клієнтом. А отже валюту слід повертати валютою.
rufius написав:Ferlakur тогда есть смысл задать этот вопрос начальнику отделения.. может, решит вопрос.
Зачем нам какой-то начальник отделения, когда у нас тут целый официальный представитель?
Шановний Представник щось уникає відповіді. Договір Гнучкий прописаний так, що зняття валюти до закінчення терміну дії договору не виглядає як дострогове розірвання договору клієнтом. А отже валюту слід повертати валютою.
OschadbankUA написав:Це комерційна інформація банку, яка не розповсюджується.
OschadbankUA написав:Доброго дня! Вся інформація міститься у відділеннях на інформаційних стендах
А якщо такої інформації нема то вона і не існує? Обійшов всі стенди у відділенні нічого подібного не знайшов. Повторюю і самі співробітники ощадбанку до 12,10,2016р. і гадки не мали про існування подібних казусів з ГНУЧКИМ. Потім показали повідомлення яке базується на постанові НБУ №140 яка втратила чинність. Хтось когось десь вводить в оману...
OschadbankUA написав:Це комерційна інформація банку, яка не розповсюджується
Це просто відмовка, повинно бути юридичне обґрунтування відмови повертати розірваний вклад у валюті клієнту. Хоча стосовно ГНУЧКОГО ніякого розірвання договору на вклад нема, особливо при знятті частини вкладу, тому і нема підстав застосування постанов НБУ стосовно дочасно розірваних вкладів у валюті.
Востаннє редагувалось Vic_Vol в Сер 19 жов, 2016 16:55, всього редагувалось 1 раз.
OschadbankUA написав:Доброго дня! Вся інформація міститься у відділеннях на інформаційних стендах
А якщо такої інформації нема то вона і не існує? Обійшов всі стенди у відділенні нічого подібного не знайшов. Повторюю і самі співробітники ощадбанку до 12,10,2016р. і гадки не мали про існування подібних казусів з ГНУЧКИМ. Потім показали повідомлення яке базується на постанові НБУ №140 яка втратила чинність. Хтось когось десь вводить в оману...
Будь ласка, вкажіть номер відділення, в яке Ви звертались