дуже не клієнто-орінтовано
але раз не пишуть, значить інформація негативного плану (для клієнтів) і позитивного для банку, еге ж?

|
|
![]() @Support Forward Bank, нужны Ваши разъяснения..Задати це питання офiцiйному представнику, сподiваюсь отримаемо на це вiдповiдь.. 1. Що змiнилося? 2. З якого числа, 28.10 чи 28.11? ![]()
Шановний Представник Фарсіка....можете просвітити?
![]()
Шановний Rufius Нові умови вступають в силу з 28 листопада 2016 року. Основні зміни стосуються: В Умовах надання та обслуговування ПК: У визначеннях: в п. 1.32., п.1.35 В правах Банку: в п.8.17-8.18. В Додатку №1 Розмір винагороди по кеш-бек В Умовах банківського обслуговування: У визначеннях: п.1.4., 1.7., 1.16-17, 1.20-22, 1.28-29 В основних положеннях: п.2.9, 2.11., 3.9, 3.11. Розділ 5, надання кредиту: п. 5.7-8, п.5.10., 5.11., 5.22., 5.25. У зобов’язаннях Банку: п.8.9. У зобов’язаннях клієнта: п.9.10., 9.15., 9.28, 9.29 В правах Банку: п. 10.5., 10.6, 10.8., 10.16, 10.21, 10.22, 10.25, 10.27, 10.35, 10.36 В правах клієнта: п. 11.9., 11.14-18 Припинення договору: п. 12.4, 13.23. Дякуємо за звернення!
![]() все зрозуміло...
треба засучувати рукава і порівнювати два пдф файли... хтось має оригінальні (старі) редакції? ось хороший інструмент для порівняння (приклад)
|
|