Oleg_Sa написав:Так всем капиталистам отдадут или еще проверять будут, отсеивать по какому признаку всех капиталистов будут?
По-моему точно написала Лариса Валерьевна 16 ноября 2016, 18:25_Украина, Киев: "Посмотрите в своём договоре выступал ли банк поверенным и чья стоит печать- если Михи, то на выплату, а если ИРЦ или КИЦ, то ждите, может эти договора тоже подведут под выплату, работа МРГ будет продолжаться и дальше. Всем удачи"
Вот что на сей счет грится в принятом Законе, ч.3: 2) доповнити розділ Х "Прикінцеві та перехідні положення" пунктом 15 такого змісту: "15. До вкладу прирівнюються кошти, які залучені від фізичної особи як позика або вклад до небанківської фінансової установи через банк, що виступив повіреним за відповідним договором і на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо відшкодування фізичним особам через систему гарантування вкладів фізичних осіб шкоди, завданої зловживаннями у сфері банківських та інших фінансових послуг" віднесений до категорії неплатоспроможних, якщо при цьому банком не було поінформовано фізичну особу під розпис про непоширення на такі кошти гарантій, передбачених цим Законом, а фізична особа, яка розмістила, надала такі кошти, прирівнюється до вкладника.
Совет Европейского союза одобрил безвизовый режим с Украиной. Теперь дело за Европейским парламентом.
По рекомендации Совета, безвизовый режим должен вступить в силу вместе с новым механизмом его приостановки.
Председатель Комитета постоянных представителей Питер Яворчик утверждает, что Украина выполнила все требования, а безвизовый режим — поощрение проводимых в стране реформ.
Если Парламент ЕС одобрит режим, украинцы смогут путешествовать в ЕС в течении 90 дней, не оформляя при этом визы. Безвиз не дает права на работу в странах Европейского союза.
Про внесення змін до деяких законів України щодо відшкодування фізичним особам через систему гарантування вкладів фізичних осіб шкоди, завданої зловживаннями у сфері банківських та інших фінансових послуг
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України "Про банки і банківську діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., N 5 - 6, ст. 30 із наступними змінами):
1) статтю 48 доповнити частиною шостою такого змісту: "Банкам забороняється здійснювати без відображення в зобов'язаннях та активах банку операції шляхом залучення коштів фізичних осіб з метою їх прямого розміщення в кредити";
2) доповнити статтю 55 частиною п'ятою такого змісту:
"У разі виконання банком функцій повіреного, агента, іншого представника або посередника із залучення коштів фізичних осіб на користь третіх осіб (включаючи небанківські фінансові установи) банк зобов'язаний попередньо ознайомити у письмовій формі фізичних осіб про те, що такі кошти не є банківським вкладом фізичної особи, на який поширюються гарантії, встановлені Законом України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб".
2. У Законі України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 1, ст. 1 із наступними змінами):
1) у пункті 2 частини першої статті 1 слово "закону" замінити словами "закону про діяльність відповідної фінансової установи";
2) частину другу статті 5 доповнити абзацом другим такого змісту:
"Фінансовим установам заборонено залучати кошти фізичних осіб (крім учасників такої установи) із зобов'язанням щодо їх повернення, у тому числі шляхом отримання позики, у разі якщо це прямо не передбачено законом про діяльність відповідної фінансової установи".
3. У Законі України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., N 50, ст. 564 із наступними змінами):
1) частину п'яту статті 52 викласти в такій редакції:
"5. Фонд або уповноважена особа Фонду у разі недостатності майна банку звертається до пов'язаної з банком особи, дії або бездіяльність якої призвели до заподіяння кредиторам та/або банку шкоди, та/або пов'язаної з банком особи, яка внаслідок таких дій або бездіяльності прямо чи опосередковано отримала майнову вигоду, з вимогою про відшкодування шкоди, заподіяної банку. Фонд або уповноважена особа Фонду також має право заявити вимоги до небанківської фінансової установи, якою від фізичних осіб залучені як позики або вклади кошти, що згідно з цим Законом прирівнюються до вкладів. Кошти, стягнуті з пов'язаних із банком осіб як відшкодування шкоди, а також з небанківських фінансових установ, зазначених в абзаці першому цієї частини, включаються до ліквідаційної маси банку.
У разі невиконання зазначених вимог Фонд звертається з такими вимогами до суду. Такі вимоги забезпечуються накладенням арешту на грошові кошти та майно осіб, до яких вони заявлені, у порядку забезпечення позову.
Ліквідація неплатоспроможного банку не є підставою для закінчення судового розгляду на підставі поданого Фондом позову до пов'язаної з банком особи та не є підставою для звільнення від відповідальності пов'язаної з банком особи, дії або бездіяльність якої призвели до заподіяння кредиторам та/або банку шкоди, та/або пов'язаної з банком особи, яка внаслідок таких дій або бездіяльності прямо чи опосередковано отримала майнову вигоду".
2) доповнити розділ X "Прикінцеві та перехідні положення" пунктом 15 такого змісту:
"15. До вкладу прирівнюються кошти, які залучені від фізичної особи як позика або вклад до небанківської фінансової установи через банк, що виступив повіреним за відповідним договором і на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо відшкодування фізичним особам через систему гарантування вкладів фізичних осіб шкоди, завданої зловживаннями у сфері банківських та інших фінансових послуг" віднесений до категорії неплатоспроможних, якщо при цьому банком не було поінформовано фізичну особу під розпис про непоширення на такі кошти гарантій, передбачених цим Законом, а фізична особа, яка розмістила, надала такі кошти, прирівнюється до вкладника.
Фонду гарантування вкладів фізичних осіб ретельно вивчити документи щодо кожної фізичної особи, яку прирівняно до вкладника і кошти якої прирівняні до вкладу цим пунктом, і не пізніше 20 робочих днів з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо відшкодування фізичним особам через систему гарантування вкладів фізичних осіб шкоди, завданої зловживаннями у сфері банківських та інших фінансових послуг" розпочати за рахунок коштів Фонду у межах суми відшкодування, визначеної частиною першою статті 26 цього Закону, виплату відшкодування коштів фізичним особам, які набули право на таке відшкодування у зв'язку з їх прирівнянням до вкладників".
II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Національному банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг:
у тримісячний строк привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та прийняти акти, необхідні для реалізації цього Закону; невідкладно здійснити інші заходи, що випливають із цього Закону.
Олег Устенко, исполнительный директор Фонда Блейзера:
Я не вижу объективных экономических причин тому, что мы наблюдаем сейчас на валютном рынке. А это значит, что есть все признаки иррационального поведения участников рынка. Это не только те, кто покупает и продает валюту, а и Нацбанк. Существенную иррациональность демонстрируют все трое.
Макроэкономические условия за последние несколько недель сильно не изменились. Золотовалютные резервы – 15,5 млрд долларов – этого достаточно для того, чтобы поддерживать курс в том коридоре, который был ранее. Я вполне допускаю, что девальвация до 27 грн за доллар к концу года запланирована. Но это не должно случиться прямо сейчас. Я не вижу больших платежей по кредитам, которые могли бы увеличить отток валюты. Но даже если бы они были – платежи около миллиарда долларов все равно не выглядят суммой, которая сильно могла бы повлиять на курс. Запас прочности есть и у НАК Нефтегаз, который получил 500 млн долларов кредита на свои нужды. Опасности для курса с его стороны тоже нет.
Где она есть – так это в плане иррационального поведения. Оно может исходить из того, что в конце года иностранцы будут проводить репатриацию прибыли. Некоторую часть этого долларового ресурса они (особенно это касается иностранных банков) могут формировать уже сейчас.
Вторая причина – политическая. Национальный банк не вышел позавчера с интервенцией по продаже валюты. Хотя мог бы успокоить рынок продажей буквально 10 млн долларов. Но они этого не сделали. Потому что как раз тогда под НБУ протестовали люди. И регулятору было выгодно сказать, что доллар дорожает из-за этих протестов. Это и была основная проблема – не в политической нестабильности, а в действиях Нацбанка, который мог бы выйти на рынок раньше, но предпочел остаться в стороне.
В столичную полицию за помощью обратились два человека, которые сообщили об исчезновении денег и имущества, временно хранившихся в арендованной ячейке. Об этом сообщает Отдел коммуникации полиции Киева.
«По словам одной потерпевшей, еще летом она арендовала сейф-ячейку, заключив письменный договор. По словам женщины, она хранила там около 200 000 гривен, 10 000 долларов США и другую валюту. Когда пришла снова положить сбережения, обнаружила отсутствие своих средств.
При этом отметила, что ячейка видимых повреждений не имеет. Другая гражданка в разговоре с сотрудниками полиции отметила: из банковской ячейки у нее исчезли 25 мобильных телефонов. Несколько дней назад она положила их на хранение, а когда пришла забирать, их уже не было. Потерпевшая сообщила, что ключ от ячейки постоянно хранила у себе и не теряла», – говорится в сообщении.
“Конечно, у МВФ были вопросы по этому поводу, но у Министерства финансов были полностью все расчеты, мы объяснили, почему это возможно, поэтому на данном этапе я не вижу никаких проблем… МВФ “против” не высказывался”, – сказал заместитель министра, отвечая на вопрос о реакции МВФ на решение повышения зарплаты с 2017 года.
Он добавил, что миссия МВФ, которая пребывает в Украине, была ознакомлена с проектом госбюджета-2017.
Как сообщалось, Кабинет министров планирует повысить минимальную зарплату в 2017 году до 3200 гривен.
Вице-премьер-министр Павел Розенко отметил, что рост минимальной заработной платы до 3,2 тысяч гривен не повлияет на размер субсидии, назначенной в отопительном сезоне 2016-2017 годов.
Часть из предусмотренных правительством в проекте бюджета на 2017 год на создание Фонда энергоэффективности средств – 400 млн грн, может быть направлена на программу «теплые» кредиты.
«Мы на самом деле разделили 800 млн на 400 и 400. Мы надеемся, что Фонд энергоэффективности появится, парламент его поддержит. И тут сразу у нас откроется возможность – еще до 100 млн евро Европейская Комиссия наполнит этот Фонд. Единственное условие – чтобы мы вместе разработали этот законопроект. Так в принципе и сделано сейчас», – сообщил премьер-министр Владимир Гройсман.
«Если, не дай Бог, нет, то эти 400 млн будут перенесены на выплату «теплых» кредитов», - отметил господин Гройсман, отметив, по инициативе правительства эта программа была дважды продлена.
Предлагаю переименовать ветку , какие будет предложения ? Мои предложения :
- банковская ветка rufiusА -популярно о банках от rufius А -банковские новости от rufius А -все о банках и не только. Автор - rufius -популярно и доступно о банках от rufius