За ввічливістю асистансу ховається низький рівень надання допомоги.
Була медична страховка, декілька раз лікар призначав лікування. З тих ліків страхова не покривала взагалі нічого(
|
|
Додано: Чет 23 чер, 2022 17:31
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»daja Вітаємо! Уточніть, будь ласка, номер поліса для перевірки викладеної інформації. З повагою, відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Додано: Пон 18 лип, 2022 16:53
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»daja Вітаємо! Дякуємо за запитання. Поліс починає діяти на наступний день після оплати. Процес оформлення відбувається достатньо швидко, шляхом контакту з менеджером або за 5 хвилин на сайті за посиланням
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Додано: Вів 26 лип, 2022 12:13
Оформлювали тут туристичне страхування для всієї сім'ї. Дитині потрібно було терміново полагодити пломбу, шматок відколовся. Я думала стоматологічні послуги не входять в страховку, вже готувалась платити втридорога, але арх свою роботу зробили добре, все покрили.
Дуже вдячна, що увійшли в положення, буду звертатися ще!
Додано: Вів 26 лип, 2022 12:33
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»Наталія_Р Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за зворотній зв'язок! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди. Головне - бережіть себе та рідних, особливо в такий нелегкий для всіх час. З повагою відділ контролю якості сервісу СК "АРКС"
Додано: Сер 17 сер, 2022 09:35
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»Ліна Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за зворотній зв'язок та рекомендації. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Мирного неба. Все буде Україна! З повагою, відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Додано: Чет 25 сер, 2022 16:09
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»Олександр_ Вітаємо! Дякуємо за запитання. Стандартні умови договору страхування передбачають: 10 днів на прийняття рішення та 15 днів на складання акту на оплату, тобто сумарно 25 днів. Звісно все залежить від складності самого випадку. На практиці відшкодування від 3 до 14 днів. З повагою відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
|
|