|
Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Вів 17 гру, 2024 11:44
На прошлой неделе была история. После пополнения карты в терминале EasyPay надо было перевести эти деньги в Кредобанк по IBAN. Пополнение было в 23:55, а после этого было три попытки, но все три раза перевод сразу вернулся обратно. Сначала думал, потому что поздно. Но в чате Сенса сказали, мол, из-за того, что счёт получателя не может принять деньги. Проверяйте тот счёт. В приложении Кредо было все нормально, карта отображалась как активная. Полночь на тот момент уже прошла, поэтому разбирательства можно было оставить на дневное время. А в дневное время перевод спокойно дошел без всякого вмешательства. Что это было? У кого-то так бывало? А главное, это было случайно, или в 23:55 бесполезно отправлять? По крайней мере, из Сенса в Кредо.
-
candidat
-
-
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 30.09.15
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 54 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 гру, 2024 12:04
candidat написав:или в 23:55 бесполезно отправлять?
Конечно бесполезно! У Алки до 1:00 может быть пересменка. И с 20:00 до 21:00 тоже мона у Алки попасть на пересменку... и пофиг, шо они вам там говорят  И Кредо ночью (дето с 22:00 до 7:00) гроши не принимает, но отправляет 
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6609
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 508 раз.
- Подякували: 1312 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
1
1
10
Додано: Вів 17 гру, 2024 13:36
але у моєму випадку взагалі має бути сенс-сенс переказ
доречі, зранку після 9 теж пробував відправити - болт... і той самий мессадж "спробуй ще пізніше"... виглядає як стьоб - типу ми ніх не змогли зробити, але ти намагайся ще і в тебе все вийде
-
DmitryZP
-
-
- Повідомлень: 4579
- З нами з: 04.11.11
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 833 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 17 гру, 2024 13:40
DmitryZP написав:але у моєму випадку взагалі має бути сенс-сенс переказ доречі, зранку після 9 теж пробував відправити - болт... і той самий мессадж "спробуй ще пізніше"... виглядає як стьоб - типу ми ніх не змогли зробити, але ти намагайся ще і в тебе все вийде
та залочили або вас або контрагента... а от чому? На це може надати відповідь ток Алка. Ви десь біля ТОТ з мобільним інетом? Спробуйте змінити провайдера, мож хто розшарить вам свій інет
-
Amethyst
-
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Повідомлень: 6609
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 508 раз.
- Подякували: 1312 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
1
1
10
Додано: Вів 17 гру, 2024 13:57
DmitryZP Доволі таки цікава ситуація але з нашої сторони за останні дні проблем з переказами не спостерігалось, якщо дійсно в підтримці перевірили і побачили відмову через проблеми з карткою отримувача, то в такому випадку тільки звертатися до банку отримувача. Також, як рекомендація перевірити зв'язок чи стабільний він і спробувати ще раз Якщо будуть і на далі не проходити перекази треба буде розбиратися з проблемою *Ваш вартовий підтримки, Денис
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Вів 17 гру, 2024 14:00
Sense Bank написав:DmitryZP Доволі таки цікава ситуація але з нашої сторони за останні дні проблем з переказами не спостерігалось, якщо дійсно в підтримці перевірили і побачили відмову через проблеми з карткою отримувача, то в такому випадку тільки звертатися до банку отримувача. Також, як рекомендація перевірити зв'язок чи стабільний він і спробувати ще раз Якщо будуть і на далі не проходити перекази треба буде розбиратися з проблемою *Ваш вартовий підтримки, Денис
так ВИ і є банк отримувача! переказ сенс-сенс... доречі, дружина намагається у застосунку змінити ліміт на зняття готівки - та сама хрінь, сталася помилка при завантаженні даних, спробуйте ще раз... в мене таке враження що як сенс націоналізували так одразу настала ж..а
-
DmitryZP
-
-
- Повідомлень: 4579
- З нами з: 04.11.11
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 833 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 17 гру, 2024 14:03
DmitryZP Тоді щось дивне, не до кінця розібрався в ситуації, треба переглядати деталі, також відпишусь вам в особисті повідомлення з цього приводу. Будемо дивитися в чому проблема *Ваш вартовий підтримки, Денис
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Вів 17 гру, 2024 14:09
Amethyst написав: DmitryZP написав:але у моєму випадку взагалі має бути сенс-сенс переказ доречі, зранку після 9 теж пробував відправити - болт... і той самий мессадж "спробуй ще пізніше"... виглядає як стьоб - типу ми ніх не змогли зробити, але ти намагайся ще і в тебе все вийде
та залочили або вас або контрагента... а от чому? На це може надати відповідь ток Алка. Ви десь біля ТОТ з мобільним інетом? Спробуйте змінити провайдера, мож хто розшарить вам свій інет
ні, я не біля ТОТ. Мій рахунок служба підтримки бачить і каже що із ним все гаразд. Рахунок отримувача нормально шукається і підтягується. Якщо є проблема має бути повідомлення у застосунку що "зверніться до банку для розв"язання проблеми". Цього немає. створили звернення до техн. команди - але не зовсім розумію що вони будуть робити... строк вирішення питання - 3-5 дні... зручно...
-
DmitryZP
-
-
- Повідомлень: 4579
- З нами з: 04.11.11
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 833 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 17 гру, 2024 14:09
Amethyst написав: candidat написав:или в 23:55 бесполезно отправлять?
Конечно бесполезно! У Алки до 1:00 может быть пересменка. И с 20:00 до 21:00 тоже мона у Алки попасть на пересменку... и пофиг, шо они вам там говорят  И Кредо ночью (дето с 22:00 до 7:00) гроши не принимает, но отправляет 
Не совсем так. Честно говоря, не помню, доводилось ли ранее переводить так совсем близко к полуночи и получалось ли. Но вот уже после того случая довелось ещё в 23:20 переводить по тому же направлению. Надо сказать, в более раннее время доходило минут за 15-20, а тут 20 прошло, 30, думал, что уже не дойдет, но в 23:47 Кредо перевод засчитал. Хотя и смс о зачислении получил только утром.
-
candidat
-
-
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 30.09.15
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 54 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 гру, 2024 14:11
DmitryZP написав:дружина намагається у застосунку змінити ліміт на зняття готівки - та сама хрінь, сталася помилка при завантаженні даних, спробуйте ще раз...
не вказала строк дії ліміту... але повідомлення "помилка завантаження даних, спробуйте ще" це мабуть із серії "щось пішло не так" - користі нуль цілих нуль десятих... а зробити зручне повідомлення для клієнта це мабуть занадто складно... точніше я так розумію що застосунок робила одна команда, бекенд для нього інша і вони між собою тупо не змогли домовитись 
-
DmitryZP
-
-
- Повідомлень: 4579
- З нами з: 04.11.11
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 833 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
1257 |
308146 |
|
|
16 |
25934 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|