Електромобілі

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Питання щодо митниці, експлуатації авто, акцизів, штрафів, податків, законодавства тощо. Нові технології та розробки майбутнього
  #<1 ... 1617181920>
Повідомлення Додано: Вів 16 кві, 2024 14:40

BIGor все добре до першої аварії, а там як бабахне якась заправка...
Дюрі-бачі
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3064
З нами з: 29.07.22
Подякував: 545 раз.
Подякували: 388 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 16 кві, 2024 16:55

  airmax78 написав:
  BIGor написав:
  cherchiltank написав:Пан маск звілняє 10 тисяч робітників, тож не все так райдужно )

Капіталізм, падають акції. Ще бачив в одній компанії акції ростуть і прибутки ростуть - звільняють співробітників - бо хочуть більше золота.

До речі, казали що водородна тема пагана, але якось проїхався на автобусі на водороді - ну що сказати, дуже потужний, прискорення як у електро, дуже тихий.
https://www.krakow.pl/aktualnosci/26156 ... dorem.html

Так це ж і є електро. Той самий електромотор. Просто замість батареї - бак з воднем та "паливні ячейки" в яких водень вступаючи в реакцію з киснем виробляє електричний струм. Якщо тема з воднем буде розвиватись - Тесла втратить капіталізацію ще відсотків на 70% а може і більше.

Ну може і так, а може просто ДВС з згорянням там водню+кисню. Майже вічний двигун виходить.
BIGor
Аватар користувача
 
Повідомлень: 8903
З нами з: 19.09.10
Подякував: 1336 раз.
Подякували: 1732 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Сер 17 кві, 2024 08:40

Re: Еміграція, заробітчанство

  airmax78 написав:Так це ж і є електро. Той самий електромотор. Просто замість батареї - бак з воднем та "паливні ячейки" в яких водень вступаючи в реакцію з киснем виробляє електричний струм. Якщо тема з воднем буде розвиватись - Тесла втратить капіталізацію ще відсотків на 70% а може і більше.

Кіловат встановленої потужності електролізера коштує до тисячі доларів. І ККД там близький до 70-80%. Це при тому, що кіловат сонячних панелей коштує 200-250 доларів. Зелений водень через це вийде втричі дорожчим за літієві батареї за умови їх зарядки в позапікові години. Не зелений водень - то нафта й газ. Тобто фінансування ірану та росії.
Denik
 
Повідомлень: 3133
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: Чет 18 кві, 2024 17:04

  Denik написав:
  airmax78 написав:Так це ж і є електро. Той самий електромотор. Просто замість батареї - бак з воднем та "паливні ячейки" в яких водень вступаючи в реакцію з киснем виробляє електричний струм. Якщо тема з воднем буде розвиватись - Тесла втратить капіталізацію ще відсотків на 70% а може і більше.

Кіловат встановленої потужності електролізера коштує до тисячі доларів. І ККД там близький до 70-80%. Це при тому, що кіловат сонячних панелей коштує 200-250 доларів. Зелений водень через це вийде втричі дорожчим за літієві батареї за умови їх зарядки в позапікові години. Не зелений водень - то нафта й газ. Тобто фінансування ірану та росії.

Ну так це поки не масштабували та не довели до розуму технологію та інфраструктуру. 1кВт батареї також ще зовсім нещодавно коштував втричі дорожче ніж зараз.
airmax78
 
Повідомлень: 42905
З нами з: 25.10.12
Подякував: 971 раз.
Подякували: 5290 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Чет 18 кві, 2024 19:27

Re: Еміграція, заробітчанство

  airmax78 написав:Ну так це поки не масштабували та не довели до розуму технологію та інфраструктуру. 1кВт батареї також ще зовсім нещодавно коштував втричі дорожче ніж зараз.

ціна батарей міряється не за кВт, а за кВт * год.
І становить десь 100-150 дол за кВт * год.
https://interfax.com.ua/news/economic/876792.html
Тобто комплекс СЕС + літієві батареї все одно в кілька разів дешевший за СЕС + електролізер + воднева інфраструктура + паливні елементи.
І дешевші за вологі збочення СЕО Тойоти з ДВЗ на аміаку.
Denik
 
Повідомлень: 3133
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: Чет 18 кві, 2024 19:56

Re: Еміграція, заробітчанство

Додам, що кров цієї війні - це не нафта. А літієві АКБ. Вони всюди - телефони, планшети, зарядні станції, ДБЖ, АКБ рації (З Type-C вже), ретрансляторів, РЕБів, аналізаторів частот, ноутбуків, всіх можливих дронів, включаючи FPV.

Мабуть ми воєнні такі тупі, що не бачимо про.. водневі технології ))))))
Denik
 
Повідомлень: 3133
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: Чет 18 кві, 2024 22:27

Коли буде в автомобілях батарея на 100 і більше кВт год (і чесних 600+ км) , і щоб він коштував 20 куїв?))
Чи нинішні цифри запасу ходу - це вже стеля?
Hotab
 
Повідомлень: 12288
З нами з: 15.02.09
Подякував: 344 раз.
Подякували: 2235 раз.
 
Профіль
1
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 кві, 2024 07:33

Re: Еміграція, заробітчанство

  Hotab написав:Коли буде в автомобілях батарея на 100 і більше кВт год (і чесних 600+ км) , і щоб він коштував 20 куїв?))
Чи нинішні цифри запасу ходу - це вже стеля?

За рік їздив лише раз у відрядження, що мені знадобилася дальність 600+ км. І то в один бік їхали з 3 зупинками по 5 хв, а назад спокійно могли б їхати на електромобілі з дальністю 400 бо в дорозі півдня прочекали.
Дальність 500+ для масових електромобілів - це тупий маркетинг, виклаканий закидонами з боку ДВЗ.
Denik
 
Повідомлень: 3133
З нами з: 23.02.09
Подякував: 645 раз.
Подякували: 1125 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 кві, 2024 09:30

Пробачте що офтоп

  Denik написав:
  Hotab написав:Коли буде в автомобілях батарея на 100 і більше кВт год (і чесних 600+ км) , і щоб він коштував 20 куїв?))
Чи нинішні цифри запасу ходу - це вже стеля?

За рік їздив лише раз у відрядження, що мені знадобилася дальність 600+ км. І то в один бік їхали з 3 зупинками по 5 хв, а назад спокійно могли б їхати на електромобілі з дальністю 400 бо в дорозі півдня прочекали.
Дальність 500+ для масових електромобілів - це тупий маркетинг, виклаканий закидонами з боку ДВЗ.

Вчора перед сном втикнув в питання автобатарей, заправки для них.
Ну наприклад Хюндай ioniq6 , батарея 74КВтгод підтримка зарядної станції 350 кВт.
Заявляють що від цієї станції енергії з 10 до 80 % насмокче за 18 хвилин.
Ну таких станцій в державі одиниці, нехай все ж 150кВт масовішу візьмемо. Тобто це хвилин 45..
При цьому «доберемо» ми за цей час всього на 350 км ходу в теорії, а по правді (з кондом влітку, або обігрівом взимку) все ж 250км.
Тобто: кожні 250 км треба ставати і 45 хвилин смоктати енергію.
Звичайно в межах України може і не дуже проблема. Виїхав на Львів повний, один раз зупинився, досмоктав 250 км і доїхав. Але в Європу, де на автобані за день легко 1000+ км пролітається, це вже гемор.

Про ціну е/е на такій заправці - це окрема тема. 15 грн/квтгод. Тобто в реальних умовах витрат це 3.3 грн/км.. Зараз седани на дизелі покажуть таку ж ціну 1км, і без обмежень пробігу.
Так, для міста, да з домашньої розетки, да по нічному тарифу - клондайк. Але не на трасу.кудись далі ніж 500 км.. Принаймні на сьогодні така ситуація.
Востаннє редагувалось Hotab в П'ят 19 кві, 2024 09:34, всього редагувалось 1 раз.
Hotab
 
Повідомлень: 12288
З нами з: 15.02.09
Подякував: 344 раз.
Подякували: 2235 раз.
 
Профіль
1
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 19 кві, 2024 09:33

Re: Еміграція, заробітчанство

  Denik написав:За рік їздив лише раз у відрядження, що мені знадобилася дальність 600+ км.

Логіка користувачів Епла: раз мені не треба, то нікому не треба...
Дюрі-бачі
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3064
З нами з: 29.07.22
Подякував: 545 раз.
Подякували: 388 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 1617181920>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама