Авто в Україні

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Питання щодо митниці, експлуатації авто, акцизів, штрафів, податків, законодавства тощо. Нові технології та розробки майбутнього
  #<1 ... 45678 ... 14>
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 18:12

  Hotab написав:
  budivelnik написав:
  Сибарит написав:Мне как стороннику диверсификации не нравится перевод всего на электричество.
Як людина яка за останні 8 років встигла поїздити як на напів-кустарних китайських моделях 2014 модельного року , так і на повністю нормальних китайських 2017-2021 року (8 моделей=70000км) і європейській кінця 2022 року(30000 км за рік) - можу зробити висновок
Як друге авто , або авто яке за 12 робочих годин встигає наїздити не більше 250км , тобто може зарядитись від побутової мережі в 7 квт потужності на весь наступний день... то в цьому випадку електромобілю рівних немає.

Якщо ж розглядаємо авто для подорожей на відстані більше 500 км в один бік... тоді авто стає в ряд з автомобілями з газом або дизелем...( не програє в економічності, але програє в зручності)
При чому ціни на електромобілі практично зрівнялись з цінами на ДВС тих же моделей.

Якщо в сімʼї є потреба в більше ніж одному автомобілі (2 члени сімʼї одночасно маютьь потребу їздити), то одна чиста електричка, другий - дизель (можна газ, але мені вже не хочеться).
Якщо достатньо одної, то гібрид- плагін. Щоб заряду від розетки було по місту на 150+- км хоча б, але є можливість на ДВС доїхати хоч до Атлантичного океану.

Я для себя сделал простой вывод по поводу электрички: если есть возможность заряжать от домашней сети то это гуд, если нет то шлак)


ИМХО гибрид-плагин на сегодня с точки зрения экономики не интересен ввиду стоимости самого авто и обслуживания...и это без учета сильного падения стоимости авто во времени...
Востаннє редагувалось Прохожий в Вів 05 бер, 2024 18:18, всього редагувалось 2 разів.
Прохожий
 
Повідомлень: 13625
З нами з: 05.06.13
Подякував: 912 раз.
Подякували: 1441 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 18:19

Прохожий ,
если есть возможность заряжать от домашней сети то это гуд, если нет то шлак)


Тут да, необходимое условие канеш.
Только ночной тариф, только хардкор.
Потому и вздыхаю порой на таун-дуплексы (где своя розетка) в районе окружной. Ударяя себя по рукам со словами «неликвид… едь в прицентралье и выкинь с головы эту дурь»)))
Hotab
 
Повідомлень: 12106
З нами з: 15.02.09
Подякував: 358 раз.
Подякували: 2219 раз.
 
Профіль
1
2
1
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 18:28

  Hotab написав:Прохожий ,
если есть возможность заряжать от домашней сети то это гуд, если нет то шлак)


Тут да, необходимое условие канеш.
Только ночной тариф, только хардкор.
Потому и вздыхаю порой на таун-дуплексы (где своя розетка) в районе окружной. Ударяя себя по рукам со словами «неликвид… едь в прицентралье и выкинь с головы эту дурь»)))


Я вибачаюсь що втручаюсь , але авто треба мати просто зручне , щоб не було ніяких проблем .Самий звиклий атмосферник , без усіляких складнощів .
Це я так кажу після того як мав декілько потужніх авто .
Що гроші скаженні на обслугу , що як їздиш ,то тільки і бажаєш скоріше заїхати в гараж .
То на стоянці терануть , то ями по коліна .
Коротше , чем простіше, тім краще .
Це мій особистий погляд на володіння авто .
холява
2
 
Повідомлень: 4475
З нами з: 27.09.12
Подякував: 4116 раз.
Подякували: 4506 раз.
 
Профіль
5
22
1
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 18:28

  Hotab написав:Прохожий ,
если есть возможность заряжать от домашней сети то это гуд, если нет то шлак)


Тут да, необходимое условие канеш.
Только ночной тариф, только хардкор.
Потому и вздыхаю порой на таун-дуплексы (где своя розетка) в районе окружной. Ударяя себя по рукам со словами «неликвид… едь в прицентралье и выкинь с головы эту дурь»)))

как вариант паркоместо с личной розеткой, но как правило это сцуко дорого)

не всё так однозначно)
Прохожий
 
Повідомлень: 13625
З нами з: 05.06.13
Подякував: 912 раз.
Подякували: 1441 раз.
 
Профіль
1
1
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 18:29

  Hotab написав:Прохожий ,
если есть возможность заряжать от домашней сети то это гуд, если нет то шлак)


Тут да, необходимое условие канеш.
Только ночной тариф, только хардкор.
Потому и вздыхаю порой на таун-дуплексы (где своя розетка) в районе окружной. Ударяя себя по рукам со словами «неликвид… едь в прицентралье и выкинь с головы эту дурь»)))

Только три фазы
pesikot
Аватар користувача
 
Повідомлень: 9559
З нами з: 31.08.09
Подякував: 535 раз.
Подякували: 1253 раз.
 
Профіль
2
2
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 18:55

  Сибарит написав:Мне как стороннику диверсификации не нравится перевод всего на электричество.


А мені особисто дуже заходить, що наша країна дуже сильно підхопила тренд автоелектрифікації, ми на нафту, вірніше її похідні витрачаємо шалені гроші, якщо замінимо більшість транспорту електрикою, то це буде супер потужний внесок в енергонезалежність і торгбаланс, бо в нас є атомна енергетика.
Не будемо годувати агресора прямо чи опосередковано, а майже усі гроші будуть залишатись усередині держави.
У мене є пару заможних знайомих, так ось це свого рода мода така, всі останні оновлення тільки електричні авто з зеро викидів, їздять на Теслі, Бі Ай Ді, Фольсі гольф, багато таксі це Нісан Ліф, як правило більшість поїздок по місту, у всіх приватні будинки, собі заряджаються і не паряться, вже досить стрімко підтягується обслуговування електричок, скоро всі самі не помітять, як електрика буде єдиним варіантом для більшості варіантів по купівлі авто.
По темі, вже трохи є позитивний рух по набоям і снарядам, Європа прокидається, поки Америка грає в мутні ігри.
somilitark
Аватар користувача
 
Повідомлень: 13072
З нами з: 30.12.09
Подякував: 676 раз.
Подякували: 3783 раз.
 
Профіль
1
5
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 18:57

Авто

Hotab написав:Прохожий ,
если есть возможность заряжать от домашней сети то это гуд, если нет то шлак)


Тут да, необходимое условие канеш.
Только ночной тариф, только хардкор.
Потому и вздыхаю порой на таун-дуплексы (где своя розетка) в районе окружной. Ударяя себя по рукам со словами «неликвид… едь в прицентралье и выкинь с головы эту дурь»)))
Чого не розглядати паркінг з розеткою. Так чи інакше треба буде десь ставити, чи орендувати чи купувати.
Faceless
Аватар користувача
Модератор
 
Повідомлень: 34802
З нами з: 24.01.12
Подякував: 1443 раз.
Подякували: 7975 раз.
 
Профіль
4
7
3
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 19:08

  somilitark написав:
  Сибарит написав:Мне как стороннику диверсификации не нравится перевод всего на электричество.


А мені особисто дуже заходить, що наша країна дуже сильно підхопила тренд автоелектрифікації, ми на нафту, вірніше її похідні витрачаємо шалені гроші, якщо замінимо більшість транспорту електрикою, то це буде супер потужний внесок в енергонезалежність і торгбаланс, бо в нас є атомна енергетика.
Не будемо годувати агресора прямо чи опосередковано, а майже усі гроші будуть залишатись усередині держави.
У мене є пару заможних знайомих, так ось це свого рода мода така, всі останні оновлення тільки електричні авто з зеро викидів, їздять на Теслі, Бі Ай Ді, Фольсі гольф, багато таксі це Нісан Ліф, як правило більшість поїздок по місту, у всіх приватні будинки, собі заряджаються і не паряться, вже досить стрімко підтягується обслуговування електричок, скоро всі самі не помітять, як електрика буде єдиним варіантом для більшості варіантів по купівлі авто.
По темі, вже трохи є позитивний рух по набоям і снарядам, Європа прокидається, поки Америка грає в мутні ігри.

Докладно про цю історію розповідається в науково-популярному фільмі «Хто вбив електромобіль?»[10].

На початку 1990-х років штат Каліфорнія був одним із найбільш загазованих регіонів США. Тому Каліфорнійський комітет повітряних ресурсів (CARB) ухвалив рішення — у 1998 році 2 % із продаваних у Каліфорнії автомобілів не повинні створювати вихлопів, а до 2003 року — 10 %.

Компанія General Motors відреагувала однією з перших і у 1996 році почала серійний випуск моделі EV1 з електричним приводом, яка була призначена не для продажу, а для здавання в лізинг. Деякі автовиробники також почали продаж електромобілів у Каліфорнії. Основною масою користувачів EV1 стала голлівудська богема. Загалом з 1997 року в Каліфорнії було продано близько 5500 електромобілів різних виробників. Судячи з їхніх відгуків, машина їм дуже подобалася, і наступним кроком повинен був стати початок повсюдного продажу електромобілів.

Існує думка, що авто- і нафтовиробники домоглися скасування закону, розуміючи небезпеку того, що електромобілі могли витіснити звичайні автомобілі. CARB змінив вимогу нульової емісії на вимогу дуже низької. Коли сплив термін лізингу EV1 (у 2002—2003 роках), компанія General Motors усупереч своїм більш раннім запевненням відмовилася подовжити його або продати автомобілі тим користувачам, які висловлювали таке бажання і були готові викупити машини; натомість майже всі зроблені електромобілі були вилучені у користувачів і знищені (тільки «Toyota» залишила власникам електричні RAV-4), окремі примірники було подаровано музеям. Формальною причиною вилучення електромобілів називалося нібито закінчення терміну служби акумуляторів. Промислове виробництво і продаж електромобілів основними автовиробниками в США були цілком припинені.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C
Востаннє редагувалось ЛАД в Вів 05 бер, 2024 19:11, всього редагувалось 1 раз.
ЛАД
2
 
Повідомлень: 28674
З нами з: 31.08.10
Подякував: 5288 раз.
Подякували: 4828 раз.
 
Профіль
2
2
6
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 19:11

  budivelnik написав:
  Сибарит написав:Мне как стороннику диверсификации не нравится перевод всего на электричество.
Як людина яка за останні 8 років встигла поїздити як на напів-кустарних китайських моделях 2014 модельного року , так і на повністю нормальних китайських 2017-2021 року (8 моделей=70000км) і європейській кінця 2022 року(30000 км за рік) - можу зробити висновок
Як друге авто , або авто яке за 12 робочих годин встигає наїздити не більше 250км , тобто може зарядитись від побутової мережі в 7 квт потужності на весь наступний день... то в цьому випадку електромобілю рівних немає.

Якщо ж розглядаємо авто для подорожей на відстані більше 500 км в один бік... тоді авто стає в ряд з автомобілями з газом або дизелем...( не програє в економічності, але програє в зручності)
При чому ціни на електромобілі практично зрівнялись з цінами на ДВС тих же моделей.

Стільки не всем лишь дано , типова потужність 16 Ампер і ще буває на три фази па 16 .
На электромобили есть переходники для зарядки на три фазы ?
Vadim_
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3132
З нами з: 23.05.14
Подякував: 603 раз.
Подякували: 487 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2024 19:42

авто

  Vadim_ написав:
  budivelnik написав:
  Сибарит написав:Мне как стороннику диверсификации не нравится перевод всего на электричество.
Як людина яка за останні 8 років встигла поїздити як на напів-кустарних китайських моделях 2014 модельного року , так і на повністю нормальних китайських 2017-2021 року (8 моделей=70000км) і європейській кінця 2022 року(30000 км за рік) - можу зробити висновок
Як друге авто , або авто яке за 12 робочих годин встигає наїздити не більше 250км , тобто може зарядитись від побутової мережі в 7 квт потужності на весь наступний день... то в цьому випадку електромобілю рівних немає.
Якщо ж розглядаємо авто для подорожей на відстані більше 500 км в один бік... тоді авто стає в ряд з автомобілями з газом або дизелем...( не програє в економічності, але програє в зручності)
При чому ціни на електромобілі практично зрівнялись з цінами на ДВС тих же моделей.
Стільки не всем лишь дано , типова потужність 16 Ампер і ще буває на три фази па 16 .
На электромобили есть переходники для зарядки на три фазы ?
7 квт потужності потрібно тим хто проїзжає 250 км/робочий день
Для тих хто їздить 125км/день - достатньо 16ампер=3,5квт
Я своє зарядне виставив на 12ампер і заряжаю через день...

Електроавтомобіль має одну дуже суттєву перевагу-це вартість експлуатації
На своєму EQA300 ( повний привід ,розгін до 100-6,9сек ) на пробіг в 30000км/рік я витратив 25000грн з яких 12000 два ТО(через кожних 15000км)і 13000 вартість електрики.
Для порівняння , мій же Хавал Н6 на таких самих 30000 км коштує мені більше 200000 грн...
Я не знаю як-кому, але навіть для мене економія 15000 грн/місяць без втрати комфорту - це суттєво.
budivelnik
Аватар користувача
 
Повідомлень: 27427
З нами з: 15.01.09
Подякував: 278 раз.
Подякували: 2947 раз.
 
Профіль
1
  #<1 ... 45678 ... 14>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
0 880
Переглянути останнє повідомлення
Вів 06 лют, 2024 10:00
Модератор
Авто
struk_andco » Вів 29 сер, 2023 17:50
2 6539
Переглянути останнє повідомлення
Сер 30 сер, 2023 12:38
Примат
Рынок новых легковых авто 1, 2
Волк » Чет 02 кві, 2020 16:01
12 50940
Переглянути останнє повідомлення
Вів 21 гру, 2021 20:02
nau762
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама