Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
правильный ответ поменялась ссылка на вход пробуйте с главной страницы сайта
Ответ не правильный.(с)J
правильный ответ (с)J
Изначально, ссылка была . Летом 2011 года, когда основной домен переехал на , для входа в ИБ стала доступна ссылка (и именно на неё был получен SSL сертификат).
tatop написав:З гуглівського хрому зайти не вдалося ніяким способом. З майкрософтівського ІЕ з кучею різних застережень зайти в ІБ вдалося. Але чому на мобільний приходить повідомлення про вхід в ІБ? І не появляється вікна про ввід піна, який, буцімто, має приходити на мобільний?
Есть вероятность обрушения провайдера смс услуг. Поэтому функционал вводиться небольшими сегментами. Видимо вы пока не попали сегмент клиентов, которым включили этот сервис.
tatop написав:З гуглівського хрому зайти не вдалося ніяким способом. З майкрософтівського ІЕ з кучею різних застережень зайти в ІБ вдалося. Але чому на мобільний приходить повідомлення про вхід в ІБ? І не появляється вікна про ввід піна, який, буцімто, має приходити на мобільний?
Есть вероятность обрушения провайдера смс услуг. Поэтому функционал вводиться небольшими сегментами. Видимо вы пока не попали сегмент клиентов, которым включили этот сервис.
cjdean[kompas] написав:5. Там реально из за вас люди деньги теряют. - Заявление с описанием проблемы
Прошу дуже. 3.04.2012 при поповненні депозиту "Новорчіний" в грн. ставка 25% річних з карткового рахунку «Доходная карта» Русский Стандарт Голд відбувся збій саме в роботі ІБ. В наслідок чого сума 20000,00 грн. просто зникла!!! Назад на картковий рахунок «Доходная карта» Русский Стандарт Голд сума 20000,00 грн. повернулась тільки 11.04.2012. Шляхом нескладних розрахунків отримуємо суму моїх реальних втрат/недоотриманого доходу 109,29 грн. Ніхто з банку навіть не спробував вибачитись або принаймні пояснити ситуацію!!!
cjdean[kompas] написав:5. Там реально из за вас люди деньги теряют. - Заявление с описанием проблемы
Прошу дуже. 3.04.2012 при поповненні депозиту "Новорчіний" в грн. ставка 25% річних з карткового рахунку «Доходная карта» Русский Стандарт Голд відбувся збій саме в роботі ІБ. В наслідок чого сума 20000,00 грн. просто зникла!!! Назад на картковий рахунок «Доходная карта» Русский Стандарт Голд сума 20000,00 грн. повернулась тільки 11.04.2012. Шляхом нескладних розрахунків отримуємо суму моїх реальних втрат/недоотриманого доходу 109,29 грн. Ніхто з банку навіть не спробував вибачитись або принаймні пояснити ситуацію!!!
Так напишіть в відділенні заяву з проханням компенсувати Вам збитки по вині банку на суму 109, 29 грн. Моральну компенсацію їм прощаєте. Цікаво, яка буде реакція. Дельта в таких випадках недоотриману вигоду компенсовує.
правильный ответ поменялась ссылка на вход пробуйте с главной страницы сайта
Ответ не правильный.(с)J
правильный ответ (с)J
Изначально, ссылка была . Летом 2011 года, когда основной домен переехал на , для входа в ИБ стала доступна ссылка (и именно на неё был получен SSL сертификат).