Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Вчора закінчився депозит. Сьогодні до обіду розірвав, обравши виплату на КДВ. До сих пір гроші на карту не впали. В депозитах значиться статус - "Расторгнут". Ще почекати чи вже треба збиратись до відділення? На гарячій лінії не змогли допомогти.
Квесторе_поверніться написав:на рік під 12,58%+1% пролонгувався депо.
я щітаю, Єта успЄх БСУ! і ще КБ на податок із прибутку депо забули
Я имел ввиду, что при лонгации будет +1% и -50% на налоги? Или -50% на налоги это только для новых депо от 30к? А при лонгации типа не положен кб на налоги - вот мой основной вопрос.
Gunner написав:Вчора закінчився депозит. Сьогодні до обіду розірвав, обравши виплату на КДВ. До сих пір гроші на карту не впали. В депозитах значиться статус - "Расторгнут". Ще почекати чи вже треба збиратись до відділення? На гарячій лінії не змогли допомогти.
Gunner написав:Вчора закінчився депозит. Сьогодні до обіду розірвав, обравши виплату на КДВ. До сих пір гроші на карту не впали. В депозитах значиться статус - "Расторгнут". Ще почекати чи вже треба збиратись до відділення? На гарячій лінії не змогли допомогти.
Чи устаканилось це бізобразіє?
Ні, ще не вірішили питання. Сьогодні знов дзвонив на гарячку. Дівчина перевірила інформацію і сказала, що на карту гроші можуть зараховуватись до 3 діб. Потім передзвонили самі, уточнили ще раз інформацію і начебто оформили заявку для техвідділу, щоб вони зайнялись цією проблемою. Отаке.
Gunner написав:Вчора закінчився депозит. Сьогодні до обіду розірвав, обравши виплату на КДВ. До сих пір гроші на карту не впали. В депозитах значиться статус - "Расторгнут". Ще почекати чи вже треба збиратись до відділення? На гарячій лінії не змогли допомогти.
Чи устаканилось це бізобразіє?
Ні, ще не вірішили питання. Сьогодні знов дзвонив на гарячку. Дівчина перевірила інформацію і сказала, що на карту гроші можуть зараховуватись до 3 діб. Потім передзвонили самі, уточнили ще раз інформацію і начебто оформили заявку для техвідділу, щоб вони зайнялись цією проблемою. Отаке.