Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Козак-характерник написав:Працює. Вже на 180 грн.поповнив тіліпон.
Поділіться схемою Можна в ПП
Та які пп? Вже на всіх гілках розтредзвонили...)) Скоро прикриють лавочку...))) Реєструйте акаунти на всі доступні номери і карти. Кожний акаунт - 30 грн поповнення.
anis написав:На чьей стороне проблемы, банк или мастер?
Добрый день! Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Рекомендуем Вам повторно пройти процедуру регистрации на сайте, в случае возникновения трудностей обратитесь, пожалуйста, по удобному для Вас каналу которые указаны : С уважением, Владимир. ПриватБанк.
Козак-характерник написав:Зайшов у відділення КДВ отримати. Як на машині часу прокатився. Зайняв чергу і спостерігаю. Біля каси черга біля 10 людей. Що вони там хочуть? Менеджер консультує бабусю, яка грає на нервах і вимагає пояснити за що зняли ту чі іншу суму і чому? Потім дівчина пішла по черзі. Їй виписка потрібна. А термінал навіщо? Тіко зібрався йти по черзі до менеджера, то влетіла сумачеча бабка і без черги ломанулася переді мною: Караул! Терміново їй карту дайте, гроші згорять! А в мене часу немає. Я не уважив старість. Направив в чергу. Маленький стрес отримав. Совоооооок....Всі сидять пригнічені якісь, зашугані... аж ніяково.
Доброго дня! Нам дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з негативом при обслуговуванні у нашому банку. Ми активно працюємо над зниженням черги у відділеннях банку, шляхом додавання сервісів в віддалених каналах обслуговування. Ще раз приносимо свої вибачення. З повагою, Володимир. ПриватБанк.
KIM30 написав:а що то за фігня така. Родичу-пенсіонеру якось подзвонили навішали лапші на вуха (він нічого не зрозумів) і в результаті як потім виявилося підключили страховку. Тепер кожного місяця стягують 0,9% від суми кредиту по Універсалці. Що то за мода така підключати страховку по телефону? В договарі, який прикріпили а П24, звісно підпису родича не має. Хіба така авантюра з боку працівників Привату є законна: по телефону заключати договір страхування?
Доброго дня! Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк. Дійсно, за згодою клієнта, співробітник може підключити / оформити послугу "Страхування кредитного ліміту" в телефонному режимі. Зауважимо, що відключити цю послугу клієнт може в Приват24. У разі якщо послуга була підключена без згоди клієнта, направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і перевірити коректність підключення. З повагою, Володимир. ПриватБанк.
novichok написав:Коммуналька по прежнему 2000 грн без комиссий или подняли потолок?
Уважаемый Автор, добрый день! Лимит на оплату коммунальных платежей за счет кредитных средств без комиссий карты составляет 2000 грн. Подробнее С уважением, Владимир. ПриватБанк.