Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
almak написав:В частной беседе, при личном посещении банка, менеджер банка сказал нам, что банк в 90% не принимает никакие документы (указанные в письмах счастья как документы подтверждающие источник происхождения средств), а требует и принимает только справку о доходах
ну, анекдот про охоту, медведей и мужика бородат ("мужик, ну признайся, ты же ходишь сюда совсем не на охоту"), а - зачем на самом деле ходят в Приват, кто может объяснить?
Квесторе_поверніться написав:Можна пластик в відділенні взяти.
Так, у відділенні. Але я думав, що для того, аби йти відділення лише 1 раз (забрати) потрібно попередньо зробити замовлення (через Інтернет). Чи це якось інакше робиться? Карта Універсальна Gold.
Квесторе_поверніться написав:Можна пластик в відділенні взяти.
Так, у відділенні. Але я думав, що для того, аби йти відділення лише 1 раз (забрати) потрібно попередньо зробити замовлення (через Інтернет). Чи це якось інакше робиться? Карта Універсальна Gold.
Спочатку у відділенні береться болванка (пластик), а потім у приват24 прив'язуєте її замість старої картки.
Rebel написав:При переоформленні картки (пластик) в privat24 сайт вимагає ввести номер нової картки. Це я сам маю його генерувати? Чи як?
При перевипуску картки в Приват24 ви можете обрати варіант з віртуальною карткою (без пластику) або перевипуск на пластикову картку, яку отримали у відділенні чи від кур'єра. У випадку з віртуальною карткою номер генерується автоматично.
Rebel написав:Але я думав, що для того, аби йти відділення лише 1 раз (забрати) потрібно попередньо зробити замовлення (через Інтернет).
Замовити картку через Інтернет можна на цьому сайті carddesign.privatbank.ua, але зараз не всіх містах доставляють картки кур'єром. При цьому послуга платна, але замість бомж-картки, яку можна отримати у відділенні, можна замовити іменну карту з фото + індивідуальний дизайн лицевої сторони.
almak написав:мы заставили ребенка зайти в банк и актуализировать всю!!!
Можна актуализировать паспортные и анкетные данные. Хз, что там в отделении менеджер дал актуализировать.
almak, а сведения из Государственного реестра физических лиц-налогоплательщиков о суммах/источника выплаченных доходов, которую можно заказать в кабинете физлица налоговой не проканает?
Вообще, переписку желательно вести через help@pb.ua, там порой качество выше. А когда начинают не внятное писать, то лучше через тот канал высылать электронное обращение для регистрации.
ps Ребёнок может зайти в свой Приват24 и посмотреть что требуется актуализировать? pps Вот полный список документов, которые канают для происхождения средств.
MASolomko написав:А як Ви робили авторизацію в терміналі? Якщо так, то як?
Не зрозумів питання. Під "нормальним терміналом" я мав на увазі "банкомат" - з лотком та необхідністю вставити фізичну картку. З віртуальною ж картою я можу скористатись лише терміналом типу IBox, де поповнення здійснюється через номер картки - в ньому обмеження 5К на транзакцію.
Приємне враження від Привата - зі столу операціоніста "пропала" рекламка по депозитах. Усьо, депозити не в планах , нікому не потрібні - весь упор на кредитування. Ось такий локомотив по ставках - раніше задирав вверх, нині топчуть до низу. З однієї крайності в іншу.