Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
deneg net написав:Если кому интересно и не бздо,то рассказываю как это работает В ИБ нужно открыть депо "Шаг навстречу стандарт++++(367)" и обязательно с карточного счёта. Только в этом случае всё работает. На пятый рабочий день приходит смс, что начислен кешбек-бонус в размере 10000000 грн Сумма кешбека чётко равняется 5% от суммы депозита минус налог. На следующий рабочий день этот бонус уже в деньгах поступит на карту, с которой размещался депозит. Тут же можно снимать деньгу или отправить сэп, который улетает без проблем P.S. По итогу получается депо на год под 18,6% (13,6% - ставка и 5% - кешбек).
Щоб отримати чистими 10000000 кишмишу це занести слід 248447205. А що ставку з 13,3% до 13,6% підняли...це так. Ефективна 18,6% грязними...Фарс лідер на ринку. Ахції пару днів.
Support BForward, є в мене ко-брендова карта Ізіпей. На днях вирішив змінити фінансовий номер для зручності. Видалив вашу карту з старого особистого кабінету Ізіпей. І хотів зареєструвати в новому. Але не можу це зробити вже четвертий день. Ізіпей замість того, щоб авторизувати 1.00 грн. з вашої карти, платить за комунальні невідомо кому на суму 1.ab грн. Пробував декілька разів. Ось так воно виглядає в виписці:
Карти інших банків реєструються без проблем:
Support BForward, WTF ?!? Якщо вам треба для уточнення особисті дані то можете вписати хоч свої. Просто спробуйте видалити ко-брендову карту з свого акаунта ізіпей і заново там її додати. Чи ваші горе - спеціалісти хай спробують. Тому, що воно не працює ні в кого. Спробував в дружини теж не працює. В колеги теж. Тепер не можемо назад прив'язати ці карти, відповідно не робимо оплати через них. Відповідно ваш банк замість того, щоб отримувати заробіток з мого обороту по карті, смокче чупа-чупс.
mixa написав:Друг Ізя Support BForward, є в мене ко-брендова карта Ізіпей. На днях вирішив змінити фінансовий номер для зручності. Видалив вашу карту з старого особистого кабінету Ізіпей. І хотів зареєструвати в новому. Але не можу це зробити вже четвертий день. Ізіпей замість того, щоб авторизувати 1.00 грн. з вашої карти, платить за комунальні невідомо кому на суму 1.ab грн. Пробував декілька разів. Ось так воно виглядає в виписці: Зображення
Карти інших банків реєструються без проблем: Зображення
Support BForward, WTF ?!? Якщо вам треба для уточнення особисті дані то можете вписати хоч свої. Просто спробуйте видалити ко-брендову карту з свого акаунта ізіпей і заново там її додати. Чи ваші горе - спеціалісти хай спробують. Тому, що воно не працює ні в кого. Спробував в дружини теж не працює. В колеги теж. Тепер не можемо назад прив'язати ці карти, відповідно не робимо оплати через ваші карту. Відповідно ваш банк замість того, щоб отримувати заробіток з мого обороту по карті, смокче чупа-чупс.
mixa
Повідомлень: 283 З нами з: 25.04.14 Подякував: 214 раз. Подякували: 19 раз.
ПрофільПП
+1
Добрый день,mixa! С переходом на новый сайт EasyPay все зарегистрированные в личном кабинете карты благополучно «переезжают» на новый сайт. Изменение финансового номера проводится путем обращения в Банк и к EasyPay не имеет никакого отношения – на данный номер приходят СМС для подтверждения операций по карте (вход в Интернет-банк, совершение интернет-транзакций и т.п.) и проводится идентификация клиента при звонке в контакт-центр Банка. Также данный сервис EasyPay, поэтому адресовать вопрос можно им.
Support BForward, працівники вашого банку завжди славилися своєю тупістю і некомпетентністю. Але та відповідь, що написали ви достойна премії Дарвіна.
До чого тут старий і новий сайт? Карта ізі-пей не приєднується до особистого кабінету Ізіпей ні в старому ні в новому інтерфейсі.
До чого тут зміна фінансового номеру телефону? Я писав про зміну акаунту в системі ізіпей. Це ні яким боком не має відношення до фінансового номера в вашому банку. Більш того, якщо видалити карту з акаунту ізіпей то її потім не можна приєднати ні до старого акаунта, з якого видалена була карта ні до іншого.
В попередньому повідомлені я ж детально описав ситуацію. Але ви просто її не спромоглися зрозуміти. Ще раз: 1. видаляєш кобрендову карту ізіпей з свого акаунта. 2. пробуєш повторно приєднати і замість коду авторизації получаєш сплату комунальних в невідомому напрямку. 3. будь-яку карту будь якого іншого банку я можу від'єднати від свого акаунта а потім приєднати назад через хвилину.
mixa написав:Support BForward, працівники вашого банку завжди славилися своєю тупістю і некомпетентністю. Але та відповідь, що написали ви достойна премії Дарвіна.
До чого тут старий і новий сайт? Карта ізі-пей не приєднується до особистого кабінету Ізіпей ні в старому ні в новому інтерфейсі.
До чого тут зміна фінансового номеру телефону? Я писав про зміну акаунту в системі ізіпей. Це ні яким боком не має відношення до фінансового номера в вашому банку. Більш того, якщо видалити карту з акаунту ізіпей то її потім не можна приєднати ні до старого акаунта, з якого видалена була карта ні до іншого.
В попередньому повідомлені я ж детально описав ситуацію. Але ви просто її не спромоглися зрозуміти. Ще раз: 1. видаляєш кобрендову карту ізіпей з свого акаунта. 2. пробуєш повторно приєднати і замість коду авторизації получаєш сплату комунальних в невідомому напрямку. 3. будь-яку карту будь якого іншого банку я можу від'єднати від свого акаунта а потім приєднати назад через хвилину.
mixa, я уточню информацию по Вашему вопросу у коллег с Изипей, так как акаунт Изипей - это сервис Изипей.