Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 652653654655656 ... 1469>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 13:41

Re: Sense Bank

Не розумію, навіщо такий депозит на три дні,якщо забереш через вісім?! Чи можна буде, відкрити на три дні, пролангувати ще на три, і по закінченню забрати...?)
mihasik
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1329
З нами з: 26.10.11
Подякував: 30 раз.
Подякували: 29 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 13:42

  mihasik написав:Не розумію, навіщо такий депозит на три дні,якщо забереш через вісім?! Чи можна буде, відкрити на три дні, пролангувати ще на три, і по закінченню забрати...?)
Звісно, можна і пролонгувати :wink:
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6624
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1316 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 13:43

Re: Sense Bank

  Sense Bank написав:А за дати відкриття та закриття (на відміну від всіх інших наших депозитів) по Швидкому відсотки будуть нараховуватись.
Ну а це -- бімба, може в цьому і сенс. Але треба перевірити
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6624
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1316 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 13:45

Re: Sense Bank

  Sense Bank написав:З приводу замовлення валюти: на жаль так, за 5 днів, але вже календарних :D

Марі скажіть а чому ви пишете не правду - тому щоб обманути нас чи через своє незнання документів власного банку? Адже нова версія п.4.2.7 ДКБО яка набере чинність 9 березня 2023 року веде мову про замовлення не календарних а саме 5 робочих днів. Читайте самі:
4.2.7. Вчасно розміщувати на Поточному рахунку/Рахунку кошти, достатні для здійснення всіх необхідних платежів по Поточному рахунку/Рахунку, в тому числі і пов’язаних з виконанням умов даного Договору. При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму, що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк не пізніше ніж за 5-ть (п`ять) робочих днів (без урахування вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів. При цьому достатня сума коштів, за якою звертається Клієнт, має бути наявна на рахунку, з якого буде безпосередньо здійснюватися зняття готівки, на момент вищевказаного письмового попередження щодо видачі готівки.

То де правда?
Р.S. А як же гучно тут піарилась підтримка Сенсу що усього то 5 календарних дні. А як завжди вийшов пшик у підсумку ;(
Alien
 
Повідомлень: 2451
З нами з: 12.01.20
Подякував: 72 раз.
Подякували: 721 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 13:48

Якщо відкривати в суботу, також відостки з першого дня?
wig
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5012
З нами з: 06.01.12
Подякував: 69 раз.
Подякували: 326 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 13:53

Amethyst Мене завжди вчили все перевіряти особисто, тому спробувати варто :wink:

Марі♥
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13142
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 14:03

Alien У ДКБО дійсно вказано не пізніше 5 робочих днів ми зобов'язані видати вам кошти, проте при бронюванні коштів для зняття - ми будемо притримуватись правила "не пізніше 5 календарних днів" таким чином ми йдемо назустріч і не враховуємо вихідні дні в підрахунок щоб ви могли швидше отримати готівку :mrgreen:

Тому дозвольте нам трішки "попіаритись" адже саме агенти підтримки приймали на себе весь негатив з приводу 10 робочих, і змогли змінити процедуру бронювання 8)

Марі♥
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13142
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 14:22

  Sense Bank написав:Тому дозвольте нам трішки "попіаритись" адже саме агенти підтримки приймали на себе весь негатив з приводу 10 робочих, і змогли змінити процедуру бронювання 8)

Я так понимаю, что 10 рабочих дней большинство не напрягало. Гривна обычно в кассе есть, а валютные переводы на карты не так уж много народу получало. Я в этой теме ни одного такого жалующегося получателя не помню. Напрягает, что скоро для заказа будет недостаточно срочного депозита, заканчивающегося к указанной дате. Если считать, что все эти ограничения для того, чтобы сумма на счету к моменту выдачи была, а банк заранее знал, что нужно подкинуть наличку в отделение, то чем срочный депозит провинился не объяснимо. Особенно, если учесть сегодняшнее извещение, что Сенс обоими руками поддерживает политику НБУ за срочные депозиты вместо лежания на текущих счетах :roll:
moveton
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5846
З нами з: 23.03.18
Подякував: 68 раз.
Подякували: 714 раз.
 
Профіль
 
1
6
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 14:37

Re: Sense Bank

  moveton написав:ни одного такого жалующегося получателя не помню
а я и не открывал здесь конвертационный, и, кстати, и не открою. Патамушо я считаю, шо это просто реальное неуважение к клиенту.

Я с банками тусуюсь где-то с начала 2000-х, и уже тогда меня Надра и Дельта приучили к ласке и нежности: дорогой клиент, у вас через 2 дня заканчивается депозит. В каком отд-и вам будет удобно получить вклад? И всьооо, я просто заходил и забирал инвалюту. Какие 5..10дн после появления денег на тек. счету, шо это за барыжная формулировка?
А для сис-новажливой банці -- це нонсенс, це ганебна ганьба :evil:
А для гривны мне достаточно и функционала ИБ :)
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6624
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1316 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Вів 28 лют, 2023 14:54

  Sense Bank написав:Alien У ДКБО дійсно вказано не пізніше 5 робочих днів ми зобов'язані видати вам кошти, проте при бронюванні коштів для зняття - ми будемо притримуватись правила "не пізніше 5 календарних днів" таким чином ми йдемо назустріч і не враховуємо вихідні дні в підрахунок щоб ви могли швидше отримати готівку :mrgreen:

Тому дозвольте нам трішки "попіаритись" адже саме агенти підтримки приймали на себе весь негатив з приводу 10 робочих, і змогли змінити процедуру бронювання 8)

Марі♥

Марі давайте будемо називати речі своїми іменами "агенти підтримки приймали на себе весь негатив з приводу 10 робочих" не з вини клієнтів, а з вини когось з керівників банку, який ухвалив таке недолуге рішення. І якщо, як ви кажете це саме "агенти... змогли змінити процедуру бронювання" - тоді не ясно чому "агенти" домагались дещо кращого але все таки все ще недолугого рішення банку.
Я розумію намагання "агентів" виставити усе в кращому світлі - і банк, і рішення, але виходить так що у банка, який намагається скидатись на білу овечку з під вовни стирчать сірі вовчі вуха та позаду сірий хвіст.
Я чудово пам'ятаю намагання ваших колег виправдати 10 денний термін якимись логістичними складнощами. Можете уточнити у вашого колеги Богдана чи запитав за моєю порадою працівників готівкового обігу скільки їм потрібно часу щоб організувати підкріплення кас і що вони йому відповіли. Адже логістичні проблеми насправді це несенітниця. Вам неодноразово тут писали - що лишайте 10 денний термін для замовлення але якщо вам для логістики треба ці дні поступіть логічно - дайте можливість вкладнику замовити кошти за 10 днів до завершення вкладу. Адже вклади нерозривні, банк бачить наявність коштів на рахунку клієнта то нащо ви висуваєте вкрай нецивілізовану вимогу заявлення лише після наявності коштів на рахунку? Жоден з "агентів" жодного разу не надав на це питання вичерпної відповіді. Але ж клієнти не ідіоти і вони розуміють, що банк просто зайвий час хоче покористуватися клієнтськими коштами. Так і з формулюванням п 2.3.7 - банк ніби йде назустріч, "агенти" співають про календарні дні але хижий вовчий характер малює в ДКБО - робочі. Навіщо? А щоб у випадку чого можна було сказати - так в ДКБО - робочі.
А далі ще цікавише - виявляється не залежно від того що написано в ДКБО "ми будемо притримуватись правила "не пізніше 5 календарних днів"". А що так можна виявляється? Як чудово! Так давайте підемо ще далі - не залежно від того що написано в ДКБО давайте ви будете приймати заявки за 5 (а думаю вкладники погодяться і навіть за 10) робочих днів але "до закінчення депо"! Навіщо розмінюватись на дріб'язок? Якщо йти назустріч клієнтові - так щиро з відкритою душею, а не з "вовчим хвостом" ;)
Alien
 
Повідомлень: 2451
З нами з: 12.01.20
Подякував: 72 раз.
Подякували: 721 раз.
 
Профіль
 
3
  #<1 ... 652653654655656 ... 1469>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: quadro_tony_da і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1257 308517
Переглянути останнє повідомлення
Нед 06 лип, 2025 01:04
flysoulfly
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 26031
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама