Дельта 2011

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 576577578579580 ... 615>
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:36

  Damba написав:NazarK
дал пищу для размышлений.
Сашко, Сашок или кто-там ещё,
как насчёт и NazarK объявить засланным козачком?
вперёд!
А может, Сашко - засланец?


Засланец однозначно, раскачивающий лодку :wink:
Пятая колонна, дестабилизирующая обстановку в стране своими комментариями.
Востаннє редагувалось stormex в П'ят 23 гру, 2011 23:47, всього редагувалось 1 раз.
stormex
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:36

Я так и не получил ответа на простой вопрос.

  Damba написав:
  OP написав:5. Практически все клиенты после урегулирования остаются с банком - это факт

означает ли это, что пострадавшие клиенты удовлетворены? т.е. банк предпринял доп меры (выгодные предложения, компенсации убытков) по удовлетворению потерпевших, или хотя бы пообещал это после разрешения ситуации?


Я так и не получил ответа на простой вопрос. Вопрос, видимо, неудобен-неотвечабелен.
Тем временем Дельта сгенерировала ещё один свежий - по п.5.3. Прошу ув и почитаемую Голову Ради Директорів вiдповiсти: а для чего банку этот пунктик в договоре на депо?
Damba
Аватар користувача
 
Повідомлень: 551
З нами з: 09.09.11
Подякував: 33 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:41

  Damba написав:
  Damba написав:
  OP написав:5. Практически все клиенты после урегулирования остаются с банком - это факт

означает ли это, что пострадавшие клиенты удовлетворены? т.е. банк предпринял доп меры (выгодные предложения, компенсации убытков) по удовлетворению потерпевших, или хотя бы пообещал это после разрешения ситуации?


Я так и не получил ответа на простой вопрос. Вопрос, видимо, неудобен-неотвечабелен.
Тем временем Дельта сгенерировала ещё один свежий - по п.5.3. Прошу ув и почитаемую Голову Ради Директорів вiдповiсти: а для чего банку этот пунктик в договоре на депо?


Ну уж не для того конечно, чтобы вас всех обмануть и деньги не возвращать хоть тысячу лет на законных основаниях. Не для того конечно, нет. Это все засланные казачки придумывают :wink: Раскачивающие лодку.
stormex
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:48

Re: Технологія розривання "Спробуй On-Line"

  NazarK написав:Мені тут особисто не зрозуміло, чому, якщо "система On-Line депозитів у них ще добре не відлагоджена", то чому її повинні відлагоджувати моїм коштом (втрачений день на депо) і за рахунок мого змарнованого часу і поламаних планів???

До речі, прошу вважати це зверненням до офіційних представників банку. Мені було би приємно отримати компенсацію за цю ситуацію, і, звісно ж , не в розмірі донарахованого 1% за зайвий день на поточному, а як мінімум шляхом корекції дати зарахування коштів на депо. (Додаткова компенсація втраченого часу та дезінформації офіційними представниками банку може бути проведена за бажанням банку). При потребі надам додаткові дані.
NazarK
 
Повідомлень: 204
З нами з: 04.01.10
Подякував: 35 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:50

NazarK

плюсую и поддерживаю "засланного казачка"!
stormex
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:55

Re: Дельта

щас я посмотрю этот злополучный п 5.3 в весенних договорах 2011, есть ли он там, или это недавняя "фишечка"

UPD. Да, он "тут как тут" красавчик.
Востаннє редагувалось stormex в П'ят 23 гру, 2011 23:59, всього редагувалось 1 раз.
stormex
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:56

  stormex написав:NazarK
плюсую и поддерживаю "засланного казачка"!

Нічого дивного не бачу в технології розірвання. Гроші отримано в той же день. А кому неподобаються продукти Дельти й прагнуть більшого є варіант Платинум (де у керівництві професіонал Франковська, договір там ще цікавіший... Недоліки банку слід вказувати... але на нових продуктах ЗАВЖДИ будуть проблеми, які згодом будуть подолані при бажанні (а воно у Дельти є).
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:56

Індивідуальні умови депо

Тепер по цьому пункту. При підписанні договору депо з індивідуальними умовами укладається стандартний договір "Найкращий для своїх" + Додаткова угода, в якій прописують змінену відсоткову ставку та можливі інші особливі умови. Перепитував у відповідальної працівниці, чи такі договори (або по меншій мірі та їх частина, яка становить менше 150к) підпадають під гарантії ФГВФО. Працівниця відповіла мені, що, оскільки основний договір є стандартним, то ці договори, так як і всякі інші, підпадають під гарантії фонду. Але в мене з'явились деякі сумніви, чи справді компетентною була ця відповідь. Прошу прокоментувати у відкритій дискусії досвідчених читачів, а також офіційних представників банку. Не хотілось би потрапити під ще одну дезінформацію.
NazarK
 
Повідомлень: 204
З нами з: 04.01.10
Подякував: 35 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 гру, 2011 23:59

  BBC написав:
  stormex написав:NazarK
плюсую и поддерживаю "засланного казачка"!

Нічого дивного не бачу в технології розірвання. Гроші отримано в той же день. А кому неподобаються продукти Дельти й прагнуть більшого є варіант Платинум (де у керівництві професіонал Франковська, договір там ще цікавіший... Недоліки банку слід вказувати... але на нових продуктах ЗАВЖДИ будуть проблеми, які згодом будуть подолані при бажанні (а воно у Дельти є).


а про п 5.3. депо договора будут комментарии?
stormex
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 24 гру, 2011 00:02

  NazarK написав:Я “спробував” скористатись цією можливістю, націлюючись на переоформлення певної суми на строковий депозит у потрібний мені день. А до цього дня поклав суму на "Спробуй On-Line" з запасом часу.
Мені тут особисто не зрозуміло, чому, якщо "система On-Line депозитів у них ще добре не відлагоджена", то чому її повинні відлагоджувати моїм коштом (втрачений день на депо) і за рахунок мого змарнованого часу і поламаних планів???


vimex
Хотелось бы услышать Ваш комментарий. Явный технологический прокол да еще и с материальным ущербом. :shock:
TDK
 
Повідомлень: 1096
З нами з: 28.10.10
Подякував: 89 раз.
Подякували: 96 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 576577578579580 ... 615>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк 3/4 (2011 - 2020) 1 ... 8, 9, 10
Модератор » Суб 26 лис, 2011 18:24
98 58421
Переглянути останнє повідомлення
Вів 30 жов, 2018 22:33
ignorabimus
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4048533
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1205426
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама