Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Delta official написав:на сьогоднішній день у Власника рахунку або Третьої особи є можливість поповнити поточний рахунок у касі Банку за реквізитами, без використання платіжної картки, лише при наявності паспорту. У той же час дозвольте звернути Вашу увагу, що співробітники Банку працюють над спрощенням процесів та процедур.
зачем просить паспорт при пополнени СВОЕЙ карты гривной, с наличием карты и вводом пин кода?
Якщо поповнювати за номером рахунку (а не за номером карти з піном) гроші швидше заходять.
1. Почему, изменение информации на сайте (http://deltabank.com.ua/contact_center/branch/kiev/) о актуальном времени работы отделения занимает так много времени? (Сообщение Добавлено: Пн 19 авг, 2013 12:13) Дельта "Київське відділення №35 вулиця Лебедева-Кумача, 5 0445943523 Пн—Пт: 09:00–18:00" Сб: 09:00–15:00"
2. Иногда в отделениях определена специальная "девочка" для того чтобы водить клиентов от операциониста оформляющего платежку до кассы отделения, это какое-то новомодное нововведение в процессах банка?
Уважаемый _Mykola_, мы приносим извинения за доставленные неудобства. Информация была передана в ответственное подразделение Банка с целью принятия необходимых мер. Благодарим за обращение.
Delta official написав:на сьогоднішній день у Власника рахунку або Третьої особи є можливість поповнити поточний рахунок у касі Банку за реквізитами, без використання платіжної картки, лише при наявності паспорту. У той же час дозвольте звернути Вашу увагу, що співробітники Банку працюють над спрощенням процесів та процедур.
зачем просить паспорт при пополнени СВОЕЙ карты гривной, с наличием карты и вводом пин кода?
Уважаемый Sean, позвольте обратить Ваше внимание, что для пополнения счета в кассе Банка с использованием платежной карты и вводом ПИН-кода, паспорт не требуется. Спасибо за вопрос.
KIM30 написав:Delta official Скажіть, будьласка, Чарівні гаманці ще дійсні? Якщо ні, то як їх можна викинути з ІБ щоб очі не мозолили?
Ви що, це зараз дефіцитніший продукт.
Вони у мене вже давно просрочені. А що в них такого цінного?
Хороші при розрахунку за кордоном. Демократичні тарифи. В інтернеті можна розраховуватися. Зараз аналог Гаманця ПК1 15 грн в місяць коштує. Приходите в відділення і берете нову карту. Нехай буде.
Востаннє редагувалось tatop в Сер 06 лис, 2013 19:55, всього редагувалось 1 раз.
Отримав дзвінок від кол-центру Дельти і хочу коротко записати його тут. Отже, виявляється, керівник відділення щиро хотів повідомити клієнта про наявність заборгованості. Для цього він (керівник) звернувся до кол-центру і запитав мобільний телефон клієнта. Кол-центр телефону не дав. Тому впродовж 90 днів шановний керівник відділення не знав, що робити далі в даній ситуації.
Судячи з всього, компетенція співробітників відділень недостатня, щоб підняти п'яту точку і дістати з полиці договір. Навіть якщо з якоїсь причини у договорі не був вказаний контактний телефон, протягом трьох місяців можна було поштою надіслати не одне повідомлення про наявність заборгованості.
Клієнти Дельти, робіть висновки самостійно.
Delta official написав:
ygroza написав:Доволі неприємна ситуація сталася в мене з орендою сейфу в Дельті. Через те, що тривалий час не користувався сейфом, забув вчасно продовжити угоду оренди.
Звичайно, в тому, що завтикав з договором, потрібно звинувачувати себе в першу чергу.
Але - протягом 3х місяців (!) після закінчення договору співробітники Дельти з якоїсь причини не могли нагадати про те, що договір закінчився і нараховуються штрафні санкції. Керівник відділення на аналогічне запитання повідомив, що у відділення немає доступу до бази даних клієнтів, які орендують сейфи (!). Крім того, клієнти, які мають сейф, виявляється не люблять, коли їх турбують, тому в принципі Дельта таким клієнтам не дзвонить і повідомлень не висилає (!!)
На пропозицію продовжити оренду сейфу на більший термін, в обмін на ануляцію штрафу, керівник відділення сказав, що всі платежі розраховує програма, а начальник відділення найнятий менеджер і нічого не вирішує.
Наостанок, для того, щоб забрати заставу за ключі - потрібно відкрити рахунок в Дельті, бо виявляється перерахування грошей на рахунки в інших банках технічно неможливе. Тому, крім штрафу в 700 грн, довелось додатково приходити в банк особисто , щоб повернути гроші за ключі.
Після такого "сервісу" я до цього банку близько не підійду. Якщо ви ще клієнт дельти - уважно перевіряйте свої заборгованості, інакше через півроку-рік може виявитись, що банк уже переписав на себе що-небудь з вашого майна за борги.
Шановний ygroza, ми щиро співчуваємо про наявність причин, які змусили Вас звернутися в Банк для отримання необхідних роз'яснень. З метою уточнення інформації та прийняття необхідних заходів, просимо надати Ваші данні (ПІБ/ІПН), а також адресу відділення на скриньку Delta Official. Очікуємо на зворотній зв'язок.
KIM30 написав:Delta official Скажіть, будьласка, Чарівні гаманці ще дійсні? Якщо ні, то як їх можна викинути з ІБ щоб очі не мозолили?
Шановний KIM30, повідомляємо, що у Вас є можливість здійснити перевипуск карток по закінченню терміну дії, звернувшись у будь-яке відділення Банку з паспортом. У випадку, якщо Ви не бажаєте надалі користуватися даними продуктами, у Вас є можливість подати запит на закриття рахунків через відповідний функціонал в СДБО "myDELTA", або ж подати заяву зручним способом: - На e-mail: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua; - На поштову адресу: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б; - Факсом: 0-44-496-36-87; - Або звернувшись у найближче відділенні Банку. Дякуємо за звернення.
E-Lena написав:Спасибо за Ваш совет, но я нахожусь на расстоянии более 1000 км от отделения банка, в котором обслуживаюсь, и имею возможность посетить отделение не чаще 2-х раз в год...
если отделения вообще за 80км или за 100км, вот классный сервис, и пожелание обратиться в отделения можно воспринимать как на смешку над клиентам банка
Вроде ж на ЮБК добавилось отделений за счет бывших Кредитпромовских?