Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 24102411241224132414 ... 3136>
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:07

  Sean написав:
  Delta official написав:на сьогоднішній день у Власника рахунку або Третьої особи є можливість поповнити поточний рахунок у касі Банку за реквізитами, без використання платіжної картки, лише при наявності паспорту. У той же час дозвольте звернути Вашу увагу, що співробітники Банку працюють над спрощенням процесів та процедур.

зачем просить паспорт при пополнени СВОЕЙ карты гривной, с наличием карты и вводом пин кода?

Якщо поповнювати за номером рахунку (а не за номером карти з піном) гроші швидше заходять.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:08

  Sean написав:
  E-Lena написав:Ялты

в Ялте есть

+1
Є і досить давно працює на Гоголя. КПБ тут ні до чого, у них в Ялті тільки банкомат був.
vasyatko
 
Повідомлень: 345
З нами з: 26.11.09
Подякував: 13 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:10

  KIM30 написав:Delta official
Скажіть, будьласка, Чарівні гаманці ще дійсні? Якщо ні, то як їх можна викинути з ІБ щоб очі не мозолили?

Ви що, це зараз дефіцитніший продукт.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:14

  tatop написав:
  KIM30 написав:Delta official
Скажіть, будьласка, Чарівні гаманці ще дійсні? Якщо ні, то як їх можна викинути з ІБ щоб очі не мозолили?

Ви що, це зараз дефіцитніший продукт.

Вони у мене вже давно просрочені. А що в них такого цінного?
KIM30
 
Повідомлень: 5479
З нами з: 12.11.09
Подякував: 989 раз.
Подякували: 419 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:15

  _Mykola_ написав:Delta official, объясните, пожалуйста:

1. Почему, изменение информации на сайте (http://deltabank.com.ua/contact_center/branch/kiev/) о актуальном времени работы отделения занимает так много времени?
(Сообщение Добавлено: Пн 19 авг, 2013 12:13)
Дельта
"Київське відділення №35 вулиця Лебедева-Кумача, 5 0445943523 Пн—Пт: 09:00–18:00"
Сб: 09:00–15:00"

2. Иногда в отделениях определена специальная "девочка" для того чтобы водить клиентов от операциониста оформляющего платежку до кассы отделения, это какое-то новомодное нововведение в процессах банка?

Уважаемый _Mykola_,
мы приносим извинения за доставленные неудобства. Информация была передана в ответственное подразделение Банка с целью принятия необходимых мер.
Благодарим за обращение.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:22

  Sean написав:
  Delta official написав:на сьогоднішній день у Власника рахунку або Третьої особи є можливість поповнити поточний рахунок у касі Банку за реквізитами, без використання платіжної картки, лише при наявності паспорту. У той же час дозвольте звернути Вашу увагу, що співробітники Банку працюють над спрощенням процесів та процедур.

зачем просить паспорт при пополнени СВОЕЙ карты гривной, с наличием карты и вводом пин кода?

Уважаемый Sean,
позвольте обратить Ваше внимание, что для пополнения счета в кассе Банка с использованием платежной карты и вводом ПИН-кода, паспорт не требуется.
Спасибо за вопрос.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:28

  KIM30 написав:
  tatop написав:
  KIM30 написав:Delta official
Скажіть, будьласка, Чарівні гаманці ще дійсні? Якщо ні, то як їх можна викинути з ІБ щоб очі не мозолили?

Ви що, це зараз дефіцитніший продукт.

Вони у мене вже давно просрочені. А що в них такого цінного?

Хороші при розрахунку за кордоном.
Демократичні тарифи.
В інтернеті можна розраховуватися.
Зараз аналог Гаманця ПК1 15 грн в місяць коштує.
Приходите в відділення і берете нову карту.
Нехай буде.
Востаннє редагувалось tatop в Сер 06 лис, 2013 19:55, всього редагувалось 1 раз.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:28

Отримав дзвінок від кол-центру Дельти і хочу коротко записати його тут. Отже, виявляється, керівник відділення щиро хотів повідомити клієнта про наявність заборгованості. Для цього він (керівник) звернувся до кол-центру і запитав мобільний телефон клієнта. Кол-центр телефону не дав. Тому впродовж 90 днів шановний керівник відділення не знав, що робити далі в даній ситуації.

Судячи з всього, компетенція співробітників відділень недостатня, щоб підняти п'яту точку і дістати з полиці договір. Навіть якщо з якоїсь причини у договорі не був вказаний контактний телефон, протягом трьох місяців можна було поштою надіслати не одне повідомлення про наявність заборгованості.

Клієнти Дельти, робіть висновки самостійно.

  Delta official написав:
  ygroza написав:Доволі неприємна ситуація сталася в мене з орендою сейфу в Дельті. Через те, що тривалий час не користувався сейфом, забув вчасно продовжити угоду оренди.

Звичайно, в тому, що завтикав з договором, потрібно звинувачувати себе в першу чергу.

Але - протягом 3х місяців (!) після закінчення договору співробітники Дельти з якоїсь причини не могли нагадати про те, що договір закінчився і нараховуються штрафні санкції. Керівник відділення на аналогічне запитання повідомив, що у відділення немає доступу до бази даних клієнтів, які орендують сейфи (!). Крім того, клієнти, які мають сейф, виявляється не люблять, коли їх турбують, тому в принципі Дельта таким клієнтам не дзвонить і повідомлень не висилає (!!)

На пропозицію продовжити оренду сейфу на більший термін, в обмін на ануляцію штрафу, керівник відділення сказав, що всі платежі розраховує програма, а начальник відділення найнятий менеджер і нічого не вирішує.

Наостанок, для того, щоб забрати заставу за ключі - потрібно відкрити рахунок в Дельті, бо виявляється перерахування грошей на рахунки в інших банках технічно неможливе. Тому, крім штрафу в 700 грн, довелось додатково приходити в банк особисто , щоб повернути гроші за ключі.

Після такого "сервісу" я до цього банку близько не підійду. Якщо ви ще клієнт дельти - уважно перевіряйте свої заборгованості, інакше через півроку-рік може виявитись, що банк уже переписав на себе що-небудь з вашого майна за борги.


Шановний ygroza,
ми щиро співчуваємо про наявність причин, які змусили Вас звернутися в Банк для отримання необхідних роз'яснень. З метою уточнення інформації та прийняття необхідних заходів, просимо надати Ваші данні (ПІБ/ІПН), а також адресу відділення на скриньку Delta Official.
Очікуємо на зворотній зв'язок.
ygroza
 
Повідомлень: 70
З нами з: 14.05.10
Подякував: 6 раз.
Подякували: 26 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 19:51

  KIM30 написав:Delta official
Скажіть, будьласка, Чарівні гаманці ще дійсні? Якщо ні, то як їх можна викинути з ІБ щоб очі не мозолили?

Шановний KIM30,
повідомляємо, що у Вас є можливість здійснити перевипуск карток по закінченню терміну дії, звернувшись у будь-яке відділення Банку з паспортом. У випадку, якщо Ви не бажаєте надалі користуватися даними продуктами, у Вас є можливість подати запит на закриття рахунків через відповідний функціонал в СДБО "myDELTA", або ж подати заяву зручним способом:
- На e-mail: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua;
- На поштову адресу: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б;
- Факсом: 0-44-496-36-87;
- Або звернувшись у найближче відділенні Банку.
Дякуємо за звернення.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 06 лис, 2013 20:03

  Water написав:
  kievlyanka написав:
  E-Lena написав:Спасибо за Ваш совет, но я нахожусь на расстоянии более 1000 км от отделения банка, в котором обслуживаюсь, и имею возможность посетить отделение не чаще 2-х раз в год...
если отделения вообще за 80км или за 100км, вот классный сервис, и пожелание обратиться в отделения можно воспринимать как на смешку над клиентам банка

Вроде ж на ЮБК добавилось отделений за счет бывших Кредитпромовских?

их как там не было, так пока и не предвидеться :roll:
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 24102411241224132414 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 215727
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139381
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18168
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама